Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

ברשותי פאסאט חדשה מנוע 2.0 טורבו, האם אתם ממליצים לי לתדלק את הרכב בבנזין 98 ? מה היתרונות? , אין לי בעיה להוסיף קצת כסף אם זה טוב יותר למנוע שלי, תודה לכולם ושבוע טוב 

פורסם

האם היצרן דורש את זה?
אם לא - סביר להניח שלא תקבל כלום אלא אם במחשב ניהול המנוע יש מפות ל98 ואז אולי תרוויח עוד קצת הספק.

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 17 דקות, shellcase כתב:

האם היצרן דורש את זה?
אם לא - סביר להניח שלא תקבל כלום אלא אם במחשב ניהול המנוע יש מפות ל98 ואז אולי תרוויח עוד קצת הספק.

חוץ מביצועים… הדלק לא יותר איכותי לשמירה על המנועי טורבו? 

פורסם

אלא אם כן ב95 יש לך בעיות הצתה מוקדמת, אבל זה קורה רק במנועים עם לחץ גדישה ויחס דחיסה ענקיים.

ההבדל בין 95 ל98 זה כמה הוא נפיץ, יש בהם אותה כמות אנרגיה. (הסיבה שיכול להיות לך יותר הספק זה כי ב98 אתה יכול לדחוס את התערובת יותר וכ'ו)

פורסם
לפני 20 שעות, Sparrow420 כתב:

 אבל זה קורה רק במנועים עם לחץ גדישה ויחס דחיסה ענקיים.

לא בהכרח, הסיפור הוא כמה דחסת עד שהצתת. כלומר מה שהכי חשוב הוא שיש מפה עם הצתה מאוחרת כדי לנצל את האוקטן הגבוה יותר.
את היחס דחיסה הגבוה יותר יוסיף היצרן כשהוא לא מגיע לנצילות כמה שהוא לא מאחר את ההצתה.
דוגמא טובה למנוע עם יחס דחיסה גבוה יחסית שלא דורש 98 זה סדרת הSKYACTIV של מאזדה.

לא חקרתי, אבל בתאוריה, יש מצב שעם תוכנה ודלק מירוצים אפשר להוציא מהמנועים האלה הרבה יותר, אבל כאן אתה כבר נכנס להאם המנוע יחזיק (קפיצי שסתומים, תלתים, בוכנות, רינגים אטמים וכו'...).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...