Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות העליות של המחירים של מוצרי כל החברות, יש חברה שהתחילה לייבא באופן עצמאי ומוכרת בזול, אין לי קשר אליהם אבל שווה לכם לבדוק כמה אתם משלמים לעומת המחירים שהם מציעים  https://www.bestmobile.co.il/health-n-sport/care.html

 

  • רעיון טוב! 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם (נערך)

שלחתי לבדיקת המומחית (הראש שלה מכיר את המחירים יותר טוב מהאתר של האוצר).

בינתיים ראיתי שסכיני הגילט אכן מגלחים היטב (את המחיר אצל המתחרים).

 

עריכה - תגובת הסמכות העליונה "הרוב בהחלט שווה".

 

בתקווה שזה לא יהיה רק  מחיר חדירה ראשוני אלא משהו לטווח ארוך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם KSP ואייבורי מוכרים את הדברים האלה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

עדיין זה לא משתווה לאמזון...

למשל ספיד סטיק 12 יח ב 23 דולר שזה פחות מ 2 דולר ליחידה וזה גם לדגם שאף פעם לא נמצא פה במחירי מבצע של 15 שח או 2 ב 30 אלא תמיד עולה לי 34 שח ליחידה teen spirit יוצא לי פחות מחמישית מחיר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)

תגיד - אתה מורח ספידסטיק על הלחם? מי צריך מאגר של 12 מיכלים? אני מבין, סכיני גילוח, תריסר שמתחלקים בין 3 גברים. אבל אני לא רואה סיבה לקנות כאלה כמויות. לאשתי יש איזה מנהג שלמדה מאמא שלה, לקנות במבצעים כי אחרת הצורך מגיע כשהמחיר בשיא. התוצאה היא מאגר שמספיק כדילפתוח אתר מכירות. והכי גרוע הוא שאתה מאבד שליטה, כבר לא יודע כמה יש לך בבית ואיפה זה נמצא, אז במבצע הבא קונה עוד חצי תריסר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בבית שיש בו 3 גברים, ובהתחשב בעובדה שדאודורנט לא מחמיץ באותה מהירות כמו קוטג', זה לא נראה לי הזוי לרכוש כמות שתספיק לרבע - שליש שנה.

במיוחד שכבר מזמינים מאמזון מוצאים נוספים, וזה משלים לך ל-49 דולר שנחוצים למשלוח חינם

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 6

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מסכים. אני תמיד קונה את הספיד סטיקים בכמויות. הם עומדים בפינה קטנה ליד ארונית הקרמים והטיפוח של זוגתי וברגע שהגעתי לאחרון אני ישר מזמין עוד 5-6 שיהיה לחצי השנה הבאה. כנ"ל בשמים תמיד יש שם 2-3. 

יש דברים שאתה לא רוצה להיתקע בלעדיהם.

עוד דוגמה מופלאה זה חוט דנטלי משולב קיסמים וכאלו. הפער בארץ הוא באלפי אחוזים לרוב. זה הזוי. תמיד כשאני בחו"ל קונה כמה עשרות וזורק במגירה ייעודית במקלחת עד הטיסה הבאה.

רוב הטואלטיקה נמצאת במקומות ייעודיים ולא צפופים אז אני דווקא לא רואה בעיה ברכישה של כמויות וניהול מלאי. אצלנו כזוג שגר במרכז זה חוסך הרבה יותר כסף מאשר לפצל קניות בין סופרים למשל. או ללכת לקנות ירקות בשוק במקום במכולת השכונתית היקרה יותר. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני שעתיים, ניקו פ. כתב:

כנ"ל בשמים תמיד יש שם 2-3. יש דברים שאתה לא רוצה להיתקע בלעדיהם.

 

גברים שמפחדים 'להיתקע' בלי בושם זה סימן מטריד לזמנים בהם אנו חיים. 😅

 

וברצינות - נראה לי שבעתיד הקרוב בהחלט חכם יהיה להצטייד בכל מה שיכול לשכב במזווה מבלי להתקלקל, החל ממוצרי טיפוח והגיינה וכלה באורז, קמח וכו'. המחירים כבר עלו בכל העולם, ויש סיכוי טוב שבקרוב יתחילו חוסרים במוצרים ספציפיים.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

בושם ששוכב במגירה מאבד את ריחו. לוקח זמן, טבל קורה.

 

ולא רק בשמים. כשעברתי דירה מצאתי במחסן 2-3 בקבוקי 777 ו-84 עם בנדרולות שלמות, אבל שליש נפח הנוזל חסר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, Derish כתב:

 

גברים שמפחדים 'להיתקע' בלי בושם זה סימן מטריד לזמנים בהם אנו חיים. 😅

לא מבין מה הבעיה. התקדמנו כבר לשנת 2022 לכן בושם וטמפונים תמיד עליי. 

 

ספריאל, בשביל שבושם יאבד מנפחו או ריחו הוא צריך לשכב שנים. אני מדבר על 2-3 בשמים שיש אצלי זה אומר שתוך חצי שנה בערך הם נגמרים. מעולם לא קרה לי. 

 

 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

המאגר שלי הצטבר בתקופה שבה הייתי מקבל מדי פעם בשמים כמתנה בכל מיני הזדמנויות. זה הצטבר לליטרים. גם לבנים יש מדפי בשמים די מרשימים, והכל הצטברות של מתנות. מצאתי באיזה אתר שמ"ל אחת של בושם (נשי) נותן 15 התזות. אז אתה יכול להבין שבקבוק של 100 מ"ל יכול להספיק לשנה (לפי 5 התזות ליום).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, ניקו פ. כתב:

 בושם וטמפונים תמיד עליי. 

 

טמפונים אני מבין, בשביל נזילות שמן או נוזל קירור. כנ"ל אזיקונים, סרט חבלה ובקבוק קטן של WD-40. אבל מה אתה עושה עם הבושם? 🤔

 

×
×
  • תוכן חדש...