Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, 

לפני חודשיים בערך קניתי מאזדה 2, איזור ה120k קילומטר, שנתון 2014. קניתי מפרטי שקנה מהשכרה. 

 

היינו בבדיקה, הבודק אמר שכל הליקויים הם נורמליים לשנתון ולגיל הרכב, מלבד רצועת אביזרים במנוע שהייתה פגומה, ברקסים, ושמן שהיה צריך להחליף. 

 

אני מרגיש שהרכב "לא סוחב", קשה לו בעליות והוא מגיע לטורים מאוד נמוכים (2000-3000 סל"ד). רק כשאני נותן פוש על הגז באופן אגרסיבי וגורם לקיקדאון הוא מהתאמץ ולקחת את העלייה כמו שצריך, וגם אז הוא לא סוחב היטב כמו רכבים אחרים שנהגתי עליהם מהקטגוריה (i20, קורסה). 

 

עשיתי יישור קו במוסך, לא השתנה כלום. 

 

מניסיונכם, זה ככה בכל מאזדה 2 או שיכול להיות שיש כאן תקלה ספציפית אצלי? יכול להיות משהו בגיר או במחשב הגיר? 

 

חשוב לציין שחוץ מהחולשה הזו הרכב נוסע במישור יחסית חלק, אין רעידות, ובאופן כללי הכל בסדר. 

פורסם

בתור בעלים של כזאת אך ישנה יותר(2008) המצב שלל ממש לא תקין.

מאזדה 2 רכב מאוד זריז שגם שמח להוריד הילוכים ולהעלות בטורים.

תיגש עם הרכב למוסך רציני ותבקש לתחקר את הבעיה, לא הגיוני מה שאתה מציג.

  • רעיון טוב! 2
פורסם

מסכים עם התגובה מעלי, הרכב זריז מאוד למרות הגיר העצלן.
ממליץ לפנות למוסך שי לי באור יהודה ולבדוק את הרכב כמו שצריך, אולי יש בעיה במנוע או בגיר.
כמובן שאם יש תקלה במנוע שהבדיקה לפני קנייה לא מצאה, מכון הבדיקה יצטרך לקחת אחריות. (בגיר לצערי הם מתחמקים באופן קבוע בטענה שהם "לא נותנים אחריות על גיר אוטומטי").

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 33 דקות, nadavd4 כתב:

מכון הבדיקה יצטרך לקחת אחריות.

רק אם סומן תקין בסעיף המנוע ללא הערות כלשהן. 

 

שזה מצב נדיר ביותר בבדיקה של רכב עם 120 אלף ק"מ. 

 

 

פורסם (נערך)

הם אמרו לי שהם לא לוקחים אחריות על מנוע עם קילומטראז מעל 100 אלף. 

זה מכון בחולון שראיתי שהמליצו עליו פה בפורום. 

 

בסעיף המנוע נכתב

"לבדוק זמני טיפול ותיזמון+דלק והצתה, רעש מערכת תזמון+שסתומים, רצועת מנוע פגומה. תושבות מנוע פגומות"

 

הרצועה הוחלפה וגם התושבת הימנית העליונה למקורית של מאזדה. 

עריכה אחרונה על ידי Idea
פורסם
לפני 11 שעות, Buki כתב:

רק אם סומן תקין בסעיף המנוע ללא הערות כלשהן. 

נשמע לי מופרך אם זו בעיית קומפרסיה שהם לא מצאו, ולא יצטרכו לקחת עליה אחריות.

 

לפני 8 שעות, Idea כתב:

הם אמרו לי שהם לא לוקחים אחריות על מנוע עם קילומטראז מעל 100 אלף. 

זה מכון בחולון שראיתי שהמליצו עליו פה בפורום. 

אם ככה הבדיקה שלהם שווה לת*ת ועדיף לתת למקום מקצועי (מוסך) לבדוק את הרכב כמו שצריך.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

הקורסה ו-i20 עם מנועי טורבו (מה השנתון שלהם) ?

יש לך מישהו עם מאזדה 2 שאתה יכול לקחת לנסיעה בשביל להשוות ?

עריכה אחרונה על ידי yaniv3993
פורסם

אני עם מאזדה 2 2010 והיא די זריזה.

הייתה לי בעיה דומה בסחיבה ודיליי בלחיצה על הגז אבל עם נורת מנוע שהצביעה על MISFIRE בכל הצילנדרים + בעיה ב IDLE (בעמידה ברמזור ב D עם מזגן הטורים היו יורדים ל- 400-500 והרכב היה רועד).

החלפתי פלאגים, פירקתי את המצערת וניקיתי אותה, ניקיתי את החיישן כמות אוויר, איפסתי את המחשב רכב - וכל הבעיות נעלמו.

אם לא החליפו לך פלאגים ב- 120K זה הדבר הראשון שהייתי עושה. הרכב שלי על 80K והפלאגים המקוריים גרמו ל MISFIRE למרות שבספר רכב כתוב החלפת פלאגים כל 120K.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 26 דקות, uriel250 כתב:

אני עם מאזדה 2 2010 והיא די זריזה.

הייתה לי בעיה דומה בסחיבה ודיליי בלחיצה על הגז אבל עם נורת מנוע שהצביעה על MISFIRE בכל הצילנדרים + בעיה ב IDLE (בעמידה ברמזור ב D עם מזגן הטורים היו יורדים ל- 400-500 והרכב היה רועד).

החלפתי פלאגים, פירקתי את המצערת וניקיתי אותה, ניקיתי את החיישן כמות אוויר, איפסתי את המחשב רכב - וכל הבעיות נעלמו.

אם לא החליפו לך פלאגים ב- 120K זה הדבר הראשון שהייתי עושה. הרכב שלי על 80K והפלאגים המקוריים גרמו ל MISFIRE למרות שבספר רכב כתוב החלפת פלאגים כל 120K.

תודה אוריאל. 

במסגרת היישור קו הוחלפו כל ארבעת הפלאגים. 

 

אצלי אין אף נורה והכל נראה תקין, מה גם שהרעידות שהיו אצלי נפסקו לגמרי אחרי החלפת תושבת מנוע.

 

ניקוי המצערת וחיישן אוויר נשמע כמו התחלה הגיונית. אני מקווה שזו לא בעיה חמורה יותר. 

פורסם

מאזדה 2 בדור השני וגם בדור הראשון רכב מאד זריז ונמרץ

מה שאתה מתאר לא הגיוני ולדעתי מדובר באיזה בעיה ברכב שלך.

ממליץ לקחת לבדיקה

פורסם

לא הייתי נבהל מהמצב. מדובר ברכב מאוד אמין שגם בשימוש אגרסיבי לא אמור להיפגם בצורה משמעותית. מחזק את מה שאמרו מעליי לגבי ניקוי מצערת וחיישן כמות אוויר. הייתי בודק גם פילטר אוויר ואם הפלגים מקוריים ואת מצבם. 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 26.6.2022 בשעה 10:23, yaniv3993 כתב:

הקורסה ו-i20 עם מנועי טורבו (מה השנתון שלהם) ?

יש לך מישהו עם מאזדה 2 שאתה יכול לקחת לנסיעה בשביל להשוות ?

עד כמה שאני מכיר לא

שנתונים 2014 ליונדאי ו2017 לקורסה

 

האמת שכן, יש לי חבר עם מאזדה 2 שאני יכול להשוות איתו

פורסם
בתאריך 26.6.2022 בשעה 11:13, Moshe c כתב:

לא הייתי נבהל מהמצב. מדובר ברכב מאוד אמין שגם בשימוש אגרסיבי לא אמור להיפגם בצורה משמעותית. מחזק את מה שאמרו מעליי לגבי ניקוי מצערת וחיישן כמות אוויר. הייתי בודק גם פילטר אוויר ואם הפלגים מקוריים ואת מצבם. 

פילטר האוויר גם הוחלף בטיפול האחרון. יכול להיות שזה פילטר הדלק? 

פורסם
לפני 8 שעות, Idea כתב:

פילטר האוויר גם הוחלף בטיפול האחרון. יכול להיות שזה פילטר הדלק? 

קשה לדעת מה הבעיה דרך הפורום. פילטר דלק הוא לא אחד מהבעיות שנתקלים בהם בהם במאזדה. הייתי מוציא את כל הפלגים בודק התאמת הדגם ואת מצבו של כל אחד מהם. היית בודק גם אם הפילטר אוויר יושב טוב ואם בית הפילטר סגור היטב. 

אם ויזואלית הכל נראה טוב, שווה לגשת למוסך לאבחון מקצועי. 

×
×
  • תוכן חדש...