Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה ארוכת טווח פיג'ו 308 SW 2017


jpex
שימו לב! השרשור הזה בן 792 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתור נער הייתי מחכה כל חודש למגזין החדש של top gear. אחרי מעבר על כל התמונות המדהימות של הרכבים,הדבר הראשון שהייתי קורא היה סקירת ארוכת טווח של רכבים. 

(הסבר קצר- כל כתב היה מקבל רכב חדש למשך חצי שנה על מנת שיוכל לעדכן על איך הרכב מתנהל לאורך זמן ודברים שרואים רק לאחר זמן לשימוש יום יומי.)

אז אני לא מחליף רכב כל חצי שנה :) אפילו דווקא מעדיף להשאר לאורך זמן עם הרכב אבל הרעיון של ביקורת לאחר זמן נותנת פרספקטיבה לאחרים.

 

טוב לעניינו הרכב פיג'ו 308sw משנת 2017. מבחינת נוחות רוב הנסיעות שלי הם ארוכות והכסא נותן תמיכה טובה לגוף. לעיתים אחרי יום מעייף והגב כואב אני מחכה רק לחזור לאוטו לכסא שלי. פנים הרכב מאוד שקט והאוטו מרווח מאוד בפנים. אין שום בעיה ללכת לקניות גדולות באיקאה. 

 

נסיעה- על אף ההשמצות של המנוע מבחינת אמינות אני מאוהב בו מבחינת תפעול. יש כל הזמן כוח זמין והגה שמגיב טוב ובמהירות זה שילוב מנצח. בנסיעה לא מרגישים בכלל שזה סטיישן אלא האוטו מרגיש נמרץ וקטן. 

עלויות ואחזקה - כאשר הרכב נרכש הוא הגיע ל90 אלף קילומטר ונעשה טיפול לפני מסירה. במהלך הטיפול הוחלפו ברקסים אך לאחר חודש התחילו לשרוק. הלכתי למוסך משלי ומה שעלה זה שהמוסך הקודם החליף ברקסים לקוטר קטן מידי. הם נסדקו והיו עלולים פשוט להתפרק. עלות 1,059₪.

 

לאחר כ8 חודשים הגעתנו ל105 אלף קילומטר ונכנסו לגבע לטיפול במהלכו הוחלפה בצורה יזומה גם רצועת טיימינג המושמצת. עלות2,563₪.

מאז בדקתי בחודשים הראשונים שמן כל חודש ולא היה זכר לאכילת שמן. 

היום אנחנו בטיפול  120 אלף אצל גבע שכולל גם אינג'קטורים. בנוסף במהלך הבדיקה עלה שצריך להחליף את המשולשים הקדמיים. (אז יש גם זמן לכתוב ;) ) עלות 2,631₪. 

דבר יחידי שהדאיג אותי קצת זה שלפני כחודש במהלך טיול פתאום נדלקה נורת שמן. מלאתי כ2 ליטר שמן- כרגע זה לא נראה שזה נמשך אלא זה היה בעיקר לאחר קילומטרז' רב. 

סה"כ עלות טיפולים ותיקונים 6,253₪

 

סה"כ אני מאוד מרוצה מהרכב וגם מהעלות תועלת שהרכב מציע. כרגע אחרי כמעט שנה וחצי חוץ מבלאי (וטעות אנוש) ללא בעיות. אופציות אחרת עלו כמעט פי שתיים והיו חסרות את ההנעה (וההנאה ) מהרכב. אז אני מרוצה :)

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 ליטר שמן בפעם אחת זה המון, צריל להזהר לא לפרוץ את מחזירי השמן

 

ברגע שהנורה נדלקת נכנס כחצי ליטר כד קו המקסימום במדיד

 

הפער בין המינימום למקסימום הוא כליטר

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, Gavrik כתב:

מה זה טיפול שכולל גם אינג'קטורים?

סליחה טעות שלי התכוונתי לפלאגים. מחליפים כל 40 אלף. 

 

לפני 16 שעות, avargel כתב:

2 ליטר שמן בפעם אחת זה המון, צריל להזהר לא לפרוץ את מחזירי השמן

צודק, באמת צריך לקחת את זה לתשומת לב 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, nev כתב:

נורת שמן לא אמורה להדלק. ברכב עם המנוע הזה זה צריך להדליק אצלך נורת אזהרה (כתבתי ואז קלטתי...).

ממליץ לך לבדוק את העניין במוסך בהקדם.

 

תבחין בין נורת לחץ שמן (אדומה. אם נדלקה מורה על תקלה) לבין נורת מפלס (כתומה)

 

המכוניות הללו צורכות שמן. נקודה. נדלקה נורה? לא קרה כלום. משלימים את המפלס למקסימום וממשיכים הלאה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, nev כתב:

נורת שמן לא אמורה להדלק. ברכב עם המנוע הזה זה צריך להדליק אצלך נורת אזהרה (כתבתי ואז קלטתי...).

ממליץ לך לבדוק את העניין במוסך בהקדם.

כאמור כתבתי שבדיוק חזרתי מהטיפול במוסך ואילו שום בעיה. גם כאשר הייתי בודק שמן לפני כן לא היה בעיה. כרגע אני אמשיך להיות במעקב. וכמו מה ש @avargel כתב.

 

לפני שעה, Omer Peugeot 205 כתב:

תודה רבה על הסיכום!

 

אני עדיין בדילמה האם זה יהיה הרכב הבא בבית, 

מתי וממי קנית אותו?

כמה עלה?

בכיף. הרכב אצלי שנה ושלושה חודשים ו30 אלף קילומטר. הוא נקנה לאחר מיקוח ב42.5 אלף. הוא נקנה מאחת מסוכניות הרכב למרות שיש אותו לרובם אז פשוט הלכתי וחיפשתי את הרכב עם הנתונים הטובים ביותר והמחיר הזול ביותר.

 

אני קראתי פה את הפורומים לגבי המנוע והרצועה והחלטתי שאין לי בעיה עם זה ולהפך קצת חיפשתי רכב שאני אוכל לטפל בו ולתחזק אותו (כן קצת מטופש אבל אני מחבב רכבים. ;) ) וגם לפני כן הייתי עם סיאט אטקה שפשוט לא היה לי כיף לנהוג בה. החלטתי לוותר עליה וכביכול ממש לרדת ברמה, על מנת להיות עם רכב שאני אהנה ממנו וזה קרה, אני ממש נהנה לנהוג בפיג'ו. 

הרכב נקנה עם אחראיות לשנתיים וזה היה עבורי קצת ראש שקט במידה ומשהו אכן קרה עם הרצועה והמנוע ובמידה והכל בסדר אז שנתיים זה פרק זמן מספק על מנת לראות שהרכב תקין. בחישובים שלי גם במידה והייתי מחליף מנוע. עלות הרכב+מנוע חדש היה מגיע למחיר של יפנית הרבה פחות מהנה ונוחה באוטו שנתון. 

אז להמליץ אני לא ממליץ רק בגלל הסיבה שמישהו יפול על לימון או לא בדק מספיק טוב. אבל אם אתה לוקח דברים אלא בחשבון עושה את הבדיקה שלך זה יכול להיות רכב מאוד טוב במחיר מאוד אטרקטיבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 792 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...