Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה MG EHS לא הצליח כמצופה? (עריכה: הוא דווקא מצליח לא רע...)


Yondalar
שימו לב! השרשור הזה בן 755 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב הזה לא מציע שום יתרון שובר שוק, והוא בנוסף סיני (להרבה אנשים, כולל אותי, יש סלידה מרכבים תוצרת סין).

 

גם המחיר שלו לא תחרותי מי יודע מה. זה עולה כמו קיה נירו, אבל נמצא בעמדת נחיתות מול נירו phev, לפחות כמו שאני רואה את זה.

 

אם הייתי צריך עכשיו לבחור או זה או נירו, לא הייתה התלבטות בכלל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הוא גדול מהנירו, ומכה אותו בנקודת התורפה שלו. תא המטען בנירו PHEV מאד קטן.

 

מבחינת צריכת אנרגיה הן חשמל והן בנזין הוא צרוך כמעט כפול(!) מהנירו (אבל נהנה מאותה הטבת מס - מה שמעניין את הרוכשיםם המוסדיים)

 

אחרי שכתבתי את השורה למעלה הופעתי לגלות שכמעט 2/3 מהכמות שנמכרה נרכשה ע"י לקוחות פרטיים בניגוד לתחושה שהיתה לי שרוב הלקוחות מוסדיים.

 

בנירו PHEV כמעט 3/4 מהמכירות הן ללקוחות מוסדיים.

  • מעניין 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, zvit כתב:

מבחינת צריכת אנרגיה הן חשמל והן בנזין הוא צרוך כמעט כפול(!) מהנירו (אבל נהנה מאותה הטבת מס - מה שמעניין את הרוכשיםם המוסדיים)

לקוח מוסדי יודע בדרך כלל לעשות חשבון.

 

מעניין אותי כמה הוא עולה חודשית בסך הכל ולא רק החלק של הקניה. אם אני מצמיד רכב למישהו כרכב ת"ש אז לא אכפת לי אם יהיה לו תא מטען קטן יותר אבל מאוד אכפת לי אם אשלם כפול על הדלק שלו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

כי אין רכבים.

אחי הזמין באוקטובר, עד היום אין צפי.

לי אמרו שיש מכוניות במלאי, אבל לא את כל הצבעים המוצאים, לחלק צריך להמתין.

אני התרשמתי מרכב באיכות לא רעה בכלל ואני יורד מסופרב 4x4 שנת 2021. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Night Driver כתב:

לקוח מוסדי יודע בדרך כלל לעשות חשבון.

ועוד איך, נירו אפילו היברידי פשוט רכב חסכוני בטירוף !
לכן אתה רואה מי הקהל לקוחות, לפי דעתי הלקוחות פרטיים בחרו בגלל הביצועים וגודל (מנוע בנזין טורבו משולב עם מנוע חשמלי נותן 258 "סוסים" ותאוצה מעולה) או שנפלו בפח ש-MG PHEV זה רכב חסכוני כי ממש לא, כמו כל הגיפים הגדולים או סדאנים היוקרתיים,אנשים קונים בתצורה PHEV רק בגלל הטבת מס !
 MG PHEV באמת לא בר השוואה מול נירו, יותר גדול, בגלל זה צריך סוללה כמעט פי שניים 16.6 מול 8.9,שמחזיק הרבה פחות טווח חשמלי מול נירו בחיים האמיתיים.
הרבה אנשים לא מבינים מה יכול להיות בעיות בטווח הארוך לרכבים PHEV, זה לא ICE רגיל ולא EV רגיל, תקלה באחד הרכיבים (פה בנוסף יש לך גם טורבו, מול אטמוספרי של נירו) ויש לך רכב מושבת.
פה כבר הרבה אנשים יכולים לספר חוויות לא נעימות עם אאוטלנדר PHEV ששיווקם התחיל משנת 2014 +, שחלקם חשבו שקנו ג'יפ חסכוני, בפועל עומדים בפני הוצאה סופר משמעותי מול מחירון של הרכב :O

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

יש לי נירו היבריד ושקלתי את ה mg.

לא אקנה מהסיבות הבאות:

מנוע עם רמת מורכבות של 2 מנועים, כולל 2 תיבות הילוכים.

מנוע טורבו מבוסס gm, צבר בארץ מוניטין רע ברכבי אופל כרגיש.

חיסכון לא משמעותי בדלק בשל מנוע בעירה רגיל.

יתרון:

אבזור, גודל וביצועים.

הביצועים קרצו לי ושקלתי ברצינות כשעלה 160. במחיר 170 של היום הוא מיותר.במיוחד  שהגיע אוקטביה phev עדיפה עכשיו.

Kia Niro 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ceyal כתב:

רק לידיעה, המלאי נמכר חצי שנה קדימה. אין אפשרות לרכוש/להזמין מליסינג.

מה זאת אומרת? יש ליבואן מלאי זמין לאספקה תוך 14 ימי עסקים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לליסינג.

 

הליסינג זה שוק נפרד. יבואנים מפרסמים מבצעי מכירות ללקוחות הפרטיים של שלם וקח אבבל לליסינג לא ניתן לפתוח הזמנה.

  • מעניין 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע במקרה מה שווי מס על הרכב? בעוד חצי שנה חושב להחליף את נירו מעבודה ל-MG EHS ראיתי כמה בחניון של העבודה הוא נראה הרבה יותר גדול בהשווה לנירו לכל הכיוונים, גובה, פנים וגם תא מטען. אם הפרש יהיה לא גדול במיוחד מול נירו חושב ברצינות לקחת כרכב עבודה.

נ.ב - מישהו בעבודה נתן לי נוחסה לחישוב שווי מס חודשית זה מחיר של הרכב כפול 0.025 נותן תוצאה די קרובה.

עריכה אחרונה על ידי Johnik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שווי השימוש של ה-MG HS הוא 3188 ש"ח לחודש. (אחרי הפחתה של 1000 ש"ח בשל היותו פלאג-אין)

  • רעיון טוב! 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 31.5.2022 בשעה 22:50, calmride כתב:

יש לי נירו היבריד ושקלתי את ה mg.

לא אקנה מהסיבות הבאות:

מנוע עם רמת מורכבות של 2 מנועים, כולל 2 תיבות הילוכים.

מנוע טורבו מבוסס gm, צבר בארץ מוניטין רע ברכבי אופל כרגיש.

חיסכון לא משמעותי בדלק בשל מנוע בעירה רגיל.

יתרון:

אבזור, גודל וביצועים.

הביצועים קרצו לי ושקלתי ברצינות כשעלה 160. במחיר 170 של היום הוא מיותר.במיוחד  שהגיע אוקטביה phev עדיפה עכשיו.

 

אוקטביה עדיפה על הנייר אבל...

 

-הרוב יעדיפו ג'יפון על רכב פרטי.

-מה הזמינות מלאי של האוקטביה ההיברידית-נטענת? מאמין שלא גדול כל כך.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קראתי את השרשור

לחבר החליפו את הספורטאז 2.0 ב MG (ואין לו עמדת טעינה בבית או במשרד...)
הוא טוען שהרכב הרבה פחות טוב בכל קטגוריה מהקודם

בלי להטעין, צריכת הדלק גבוהה, מערכת המולטימדיה איטית והרכב מרגיש חלש

זה מה שהוא אמר...

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי בו לפני כמה חודשים - נסיעה קצרה שכללה עליות, סיבובים, ושיבושים.

משהו ברכב לא מבוצע עד הסוף - המולטימדיה איטית ומסורבלת, מתלים לא מצליחים לרסן את המרכב, ומשהו בעבודת יחידת ההנעה לא נכון. מרגיש כאילו יחידת הבנזין לא ביחסים טובים עם יחידת החשמל, ובזמן מאמץ שיתוף הפעולה מורגש וקיים דיליי בהעברת הכוח.

עוד כחודש חבר אמור לקבל אחד בליסינג ואז אעשה נסיעה יותר בוחנת.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 755 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...