Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב סופר מיני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

מחפש רכב סופר מיני, בסביבות ה-60 אלף ש"ח, שממה שראיתי זה בסביבות השנים 2015-2017.

לא פוסל גם רכב משפחתי או קרוסאובר משנתון נמוך יותר, אך שלא יהיה רכב ישן מדי.

 

חשוב לי כמה שיותר חסכוני בדלק ואחזקה.

לא אכפת לי פחות מרווח מאחור, אך שהבגאז' יהיה נורמלי ולא ממש קטן.

השימוש ברכב יהיה יומיומי, נסיעות עירוניות ובינעירוניות לעבודה (מעריך כ-300 קילומטר בשבוע).

חשוב שיהיה גם כמה שיותר זריז שאפשר.

 

כרגע ההתלבטות בין i20, מאזדה 2 ויאריס.

אשמח לשמוע את דעתכם, ואולי גם לשמוע על דגמים אחרים.

 

תודה!

 

פורסם

הייתי מוריד את הi20 מרשימת האופציות - בשנתונים האלה הגיעה עם מנוע 1.4 חלש ובזבזני בדלק. היתרון העיקרי שלה על פני האחרות הוא המרווח (שציינת כי פחות חשוב).

  • אהבתי 1
פורסם

מזדה 2 לא חסכונית במיוחד אבל די זריזה, חפש ברמת אבזור דינמיק.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 15 שעות, Little Wing כתב:

יאריס מהשנים האלה לא חזקה בזריזות לטעמי. הונדה ג'אז גם יכולה להתאים. 

הבנתי שאחזקה של הונדה יקרה מהשאר, זה נכון?

לפני 14 שעות, yulianx כתב:

מזדה 2 לא חסכונית במיוחד אבל די זריזה, חפש ברמת אבזור דינמיק.

מבין האופציות עליה אתה הכי ממליץ?

לפני 14 שעות, Moshe c כתב:

תוסיף לרשימה גם סוזוקי בלנו. לא מאוד זריזה אבל נעימה לנהיגה רגילה, אמינה ובעלת צריכת דלק נמוכה. 

חשבתי עליו האמת.

ראיתי שהוא חזר ב2016 וב2020 שוב בוטל, אין איתו בעיות?

מבחינת ירידת ערך זה לא ישפיע?

פורסם

לבלנו יכולות להיוץ בעיות עם מערכת ההיגוי:

בעיות בהגה.

 

אני הייתי בוחר במזדה בגלל הביצועים.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעה, shai2022 כתב:

הבנתי שאחזקה של הונדה יקרה מהשאר, זה נכון?

מבין האופציות עליה אתה הכי ממליץ?

חשבתי עליו האמת.

ראיתי שהוא חזר ב2016 וב2020 שוב בוטל, אין איתו בעיות?

מבחינת ירידת ערך זה לא ישפיע?

לדעתי הבלנו רכישה חכמה. רכב בסיסי ומצוין. מבחינת ירידת ערך אני לא צופה בעיה ויכול להיות שהוא יחזור בעתיד, בכל מקרה לדעתי זה לא אמור להטריד אם מעוניינים להחזיק בו מספר שנים. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, shai2022 כתב:

הבנתי שאחזקה של הונדה יקרה מהשאר, זה נכון?

יש לי רק את היאריס להשוואה וסה"כ העלויות היו די דומות לאחזקת הג'אז. 

  • אהבתי 1
פורסם

מצטרף להמלצות הבלנו. תוכל להשיג בשנתונים יותר גבוהים מהמתחרים. אומנם לא זריזה אבל חסכונית מאוד בדלק בגלל זה (1 ל 15 16 באוטומט במשולב ובידני יותר חסכוני).

החסרונות: מחלה של מוט ההיגוי (אם קרה עלות החלפה 1500 נראה לי) ושדה הראייה לא מספיק מוצלח.

סך הכל התמורה הכי טובה למחיר בקטגוריה.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...