Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנסיעה עצמה כנראה שלא, אבל אם אתה מתחפר, לא מצליח להתקדם, והגלגל מסתובב במקום, תהיה שחיקה כלשהיא בגלל החיכוך באספלט.

במקרה כזה, אין טעם לתת הרבה "גז" כדי לנסות להחלץ, עדיף לחפור קצת ולפלס נתיב יציאה מול הצמיגים.

פורסם

אבל אם יש חיכוך עם האספלט אז הרכב אמור להתקדם. 

 

לשאלה המקורית - לא. 

  • מצחיק 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לא יודע איך להסביר את זה, אבל כאשר הצמיג מסתובב "על ריק", באותו מקום, הרכב לא מתקדם, אין שם חיכוך בין הצמיג לאספלט?

אולי תקרא לזה "מחליק", אבל עדיין זה גורם לשחיקה כלשהיא לצמיג. לדעתי.

פורסם

היומיים בעשור שיש שלג בארץ והקילומטר הבודד שהרכב יסע בשלג יקצרו את חיי הצמיג בערך ב 3 דקות.

ההפרש בבלאי קיים אבל זניח לחלוטין גם במדינות מושלגות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בעיקרון צמיגי קיץ לא בנויים לטמפרטורות נמוכות, נעשים פחות גמישים ויכולים להנזק. הנה למשל מה שקונטי אומרים בנושא

ציטוט

Risk of damage due to cold temperatures

Even on dry roads without ice and snow, winter brings colder temperatures. Summer tires are not built for cold weather. The tire tread will stiffen. In addition to reducing traction, this poses a risk to the tire itself.

The tire loses its elasticity and may crack. There's a risk of chipping of the overly stiff thread block. Chipped and cracked tires are not safe to drive on and must be replaced.

אבל כל זה לא רלבנטי לישראל, מדובר על טמפרטורות של מינוס חמש או עשר ומטה לאורך זמן

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, pasat04 כתב:

לא יודע איך להסביר את זה, אבל כאשר הצמיג מסתובב "על ריק", באותו מקום, הרכב לא מתקדם, אין שם חיכוך בין הצמיג לאספלט?

אולי תקרא לזה "מחליק", אבל עדיין זה גורם לשחיקה כלשהיא לצמיג. לדעתי.

החיכוך שאתה מתאר הוא של הצמיג עם שלג/קרח ולכן הוא לא מתקדם ובהתאם לא נשחק (אין אחיזה, מסתובב על ריק, וגם אם יש נגיעה כלשהי עם המשטח זו שחיקה זניחה מאוד)

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

בגלל שהשלג הגבוה מונע מהרכב להתקדם, לא בטוח שהצמיג מסתובב על קרח, אלא על האספלט, בגלל זה כתבתי "שחיקה כלשהי", וטכנית, זה ה"חיכוך" שהתכוונתי אליו.

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם

שים לב מה היתה השאלה "האם נסיעה בשלג גורמת נזק לצמיגים?'

לא '"אם אני מול קיר של מטר שלג דחוס, מתחתי אספלט ללא שלג או קרח ואני מנסה לנסוע, האם אני גרם לשחיקה לצמיגים בזה שאני מפרפר במקום על האספלט?"

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כל מי שדפק החלקה כמו שצריך על שלג עם ידיים חשופות יודע ששלג שורט.

 

בנסיעה על שלג, בדומה לנסיעה בחול, דפנות הצמיג נכנסות ויוצאות מהשלג ולכן נשחקות אבל השחיקה הזו זניחה לחלוטין בנסועה השנתתי בשלג בארץ.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 11 שעות, discoTD5 כתב:

שים לב מה היתה השאלה "האם נסיעה בשלג גורמת נזק לצמיגים?'

חלק מנסיעה בשלג, זה גם להיתקל בדפנות גבוהות, ואם מתחפרים, אז יש קיר שלג, לא של מטר כמובן, 20-25 ס"מ מספיקים כדי להתמודד עם מה שתיארתי.

פורסם
לפני 10 שעות, Night Driver כתב:

כל מי שדפק החלקה כמו שצריך על שלג עם ידיים חשופות יודע ששלג שורט.

תנסה אותו דבר על אספלט :) 
אנשים נוסעים בקושי יום בשנה על שלג ומתחילים לדאוג לצמיגים שעוברים עשרות אלפי קילומטרים על אספלט ישראלי רותח.

פורסם
לפני 6 שעות, Boltik כתב:

תנסה אותו דבר על אספלט :) 

ניסיתי על אספלט, בטון, חול ועוד. הכי גרוע חצץ.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...