Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם 🙂 

בת 24 חדשה כאן.

לפני כשנה רכשתי אופל אסטרה טורבו 2015.

לפני כחודש התחמם המנוע, מה שגרם לראש מנוע להתעוות (המוסכניק אמר שזה קרה כתוצאה מדליפת משאבת מים). בסופו של דבר, החליף לי ראש מנוע, משאבת מים חדשה וחיישן טורבו שעל הדרך גם התברר כלא תקין.

לפני מספר ימים התחילו לי רעידות בעת הנסיעה ברכב, לוחצת על הגז ומרגישה שהרכב קצת מושך אחורה (ואחרי שנייה זה עובר). הייתי אצל אותו מוסך, החליף סליל הצתה ואמר שמקווה שזה יעזור, לא עזר. 

מתכננת לשים את הרכב ביום ראשון במוסך. אני כבר ממש מיואשת, קניתי את הרכב כי באמת רציתי משהו איכותי לנסוע עליו אבל מתברר שאם הייתי עושה בדיקה קטנה לפני בכלל לא הייתי קונה אותו.

השאלה היא, עד כמה כדאי לי להשאיר את הרכב אצלי, ואם לא להשאיר-איזה רכב אני אוכל לקנות במקום שיתן לי שקט? (יד 2…) תודה מראש לכולם.

פורסם

אופל אסטרה זה לא רכב שקונים אם רוצים שקט נפשי. 

 

ברכב יד 2, במיוחד בתקציב לא גבוה, גם רכבי "שקט נפשי" זה הימור כי את לא יודעת מה היה איתם לפני, וגם בדיקה לא תמיד יכולה לחזות מה יהיה. במיוחד לא בקציב דומה לאסטרה 2015. לקנות טויוטה או הונדה בת 12 באותו מחיר, באמת לא מבטיח לך הרבה יותר, אם בכלל. 

 

 

לא אמרת מה הצרכים שלך(צריכה רכב משפחתי? מספיק רכב קטן?) אי אפשר להמליץ בלי זה. 

 

אבל הכיוון הכללי צריך להיות - רכבים ללא בעיות ידועות, לרוב הם יהיו יפנים או קוריאנים אבל לא רק, וכמה שיותר חדש בשנתון. 

 

 

 

פורסם
לפני 2 דקות, davemustaine87 כתב:

אופל אסטרה זה לא רכב שקונים אם רוצים שקט נפשי. 

 

ברכב יד 2, במיוחד בתקציב לא גבוה, גם רכבי "שקט נפשי" זה הימור כי את לא יודעת מה היה איתם לפני, וגם בדיקה לא תמיד יכולה לחזות מה יהיה. במיוחד לא בקציב דומה לאסטרה 2015. לקנות טויוטה או הונדה בת 12 באותו מחיר, באמת לא מבטיח לך הרבה יותר, אם בכלל. 

 

 

לא אמרת מה הצרכים שלך(צריכה רכב משפחתי? מספיק רכב קטן?) אי אפשר להמליץ בלי זה. 

 

אבל הכיוון הכללי צריך להיות - רכבים ללא בעיות ידועות, לרוב הם יהיו יפנים או קוריאנים אבל לא רק, וכמה שיותר חדש בשנתון. 

 

 

 

היי תודה על התגובה! בעיקרון קניתי את הרכב כי מהרגע שהוצאתי רישיון נהגתי על סיאט של ההורים, לכן התרגלתי כבר לטורבו ולחווית נסיעה שאין לסופר מיני לצורך העניין. אני צריכה רכב קטן, אמין ושלא יצטרך מוסך כי אני באמת לא מבינה בזה.. מבחינת הרכבים, האם מזדה 2/פיקנטו יכולה לשמש אותי בדרך די רגועה?

פורסם

מבין אותך, הייתה לי אסטרה בליסינג, רכב מאוד נעים לנסיעה, בטח למחיר שלו, אבל הוא פשוט פצצת זמן מבחינת מוסכים. 

 

מאזדה2 ופיקנטו יהיו טובות אבל כול זה בהנחה שאת קונה רכבים שמורים, רכב לא שמור יכול לעשות הרבה בעיות גם אם הוא נחשב תיארתית לרכב אמין. 

פורסם

מודה לך מאד על תגובתך, מקווה שאסתדר ובסופו של דבר באמת ארכוש משהו שאוכל להסתדר איתו.

שתהיה לך שבת שלום! 

פורסם

אם את לא מבינה ברכבים ואין לך מישהו שיכול לעזור לך אני הייתי ממליץ לפנות לבעל מקצוע שיעזור בבחירת הרכב הנכון ובמציאת רכב שמור וטוב.
גם קיה פיקנטו ומאזדה 2 יכולות להיות מלאות בעיות, תלוי איך טיפלו ונהגו ברכב. בשוק הרכב יש המון סוחרים שיודעים איך להסוות רכב בלוי ושבור ולמכור אותו בתור רכב חדש\דנדש.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מאזדה 2 תהיה חזקה יותר מהפיקנטו אבל אין לה טורבו.

לא יודע על איזו סיאט נהגת, אני מניח שזה לאון או אטקה לפי זה שאמרת שזה לא סופר מיני.

בכל אופן אני ממליץ להיפטר מהרכב הנוכחי כי נראה שהוא צרה צרורה ולא נותן לך את השקט שאת מחפשת.

 

קחי בחשבון שכמו שנאמר כאן, גם רכב שנחשב אמין יכול לעשות בעיות, בעיקר אם הוא לא שמור כראוי, אבל יכול לקרות גם כתוצאה מבלאי או מגיל הרכב.

במילים אחרות, עם כמה שמאזדה 2 ופיקנטו נחשבות אמינות, אף אחד לא יכול להבטיח לך שלא יהיו לך בלת"מים. (אם כי הסיכוי להם יותר נמוך מאשר באסטרה שלך)

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
Just now, Gavrik כתב:

אם את לא מבינה ברכבים ואין לך מישהו שיכול לעזור לך אני הייתי ממליץ לפנות לבעל מקצוע שיעזור בבחירת הרכב הנכון ובמציאת רכב שמור וטוב.
גם קיה פיקנטו ומאזדה 2 יכולות להיות מלאות בעיות, תלוי איך טיפלו ונהגו ברכב. בשוק הרכב יש המון סוחרים שיודעים איך להסוות רכב בלוי ושבור ולמכור אותו בתור רכב חדש\דנדש.

כן , זה בדיוק מה שחשבתי עליו גם. מניחה שאין ברירה אלא להיעזר באיש מקצוע. הרבה אנשים רואים בחורה בת 24 שלא מבינה ורוצים להשחיל... 

Just now, dorsht כתב:

מאזדה 2 תהיה חזקה יותר מהפיקנטו אבל אין לה טורבו.

לא יודע על איזו סיאט נהגת, אני מניח שזה לאון או אטקה לפי זה שאמרת שזה לא סופר מיני.

בכל אופן אני ממליץ להיפטר מהרכב הנוכחי כי נראה שהוא צרה צרורה ולא נותן לך את השקט שאת מחפשת.

 

קחי בחשבון שכמו שנאמר כאן, גם רכב שנחשב אמין יכול לעשות בעיות, בעיקר אם הוא לא שמור כראוי, אבל יכול לקרות גם כתוצאה מבלאי או מגיל הרכב.

במילים אחרות, עם כמה שמאזדה 2 ופיקנטו נחשבות אמינות, אף אחד לא יכול להבטיח לך שלא יהיו לך בלת"מים. (אם כי הסיכוי להם יותר נמוך מאשר באסטרה שלך)

היי , ניחשת נכון אכן נהגתי על סיאט לאון. מהרכב הנוכחי אני אפטר ללא ספק, רק רוצה לתקן את הבעיה האחרונה כמובן ולהעיף אותו. אז בעיקרון הפיתרון הוא לקחת בעל מקצוע שיבדוק האם הרכב אמין\מטופל וכל היוצא בזה?

פורסם

יש מדריכים ביוטיוב וגם כאן בפורום איך לצמצם את הסיכוי לנפילה ברכישת רכב יד שניה.

אם אין לך ניסיון ברכישת רכב יד שניה, אני ממליץ שתמצאי קרוב משפחה או מישהו שאת סומכת עליו שיעזור לך.

כמובן גם לקחת לבדיקה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
Just now, dorsht כתב:

יש מדריכים ביוטיוב וגם כאן בפורום איך לצמצם את הסיכוי לנפילה ברכישת רכב יד שניה.

אם אין לך ניסיון ברכישת רכב יד שניה, אני ממליץ שתמצאי קרוב משפחה או מישהו שאת סומכת עליו שיעזור לך.

כמובן גם לקחת לבדיקה.

אחלה, אני אסתכל בסופ"ש.

מקווה ללמוד מזה כמה דברים.

בעיקרון, כשאמכור את הרכב הנוכחי (המחירון נע בין 30-31,000) מה אני צריכה לחפש? ואיזה שנתון רכב? אין באפשרותי להשקיע יותר מדי כסף, גג עד 40k. 

האם זה סכום סביר והגיוני שאמצא רכב שישמש אותי? 

פורסם

ב40k אפשר למצוא רכב מצויין. גם ב15k אפשר למצוא רכב אמין שישרת אותך כמה שנים טובות.

 

לגבי כל השאר השאלות, רכב שנתון וכו.. צריך להתאים לצרכים ולדרישות. תלוי באופי בנסיעה ברצונות בתקציב באופי השימוש וכו...

יש בנעוץ של הפורום סוג של טופס עם כמה שאלות תעתיקי ותדביקי לפו ככה יהיה לנו יותר קל להבין על מה להמליץ בהתאם לצרכים שלך.

פורסם

דוגמא לרכב אמין ובתקציב שלך:

https://www.yad2.co.il/s/c/07ssq51v

לא לחסוך בבדיקה, לבדוק היסטורית טיפולים ולעשות נסיעת מבחן. מקווה שתצליחי למכור את שלך בקלות.. בהצלחה

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אם תחליטי למכור, מציע לפתוח פוסט חדש עם תקציב, ודרישות מהרכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...