Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קודם כל, למה להחליף חיישן חמצן לפני שהוא מפסיק לעבוד:

 

IMG_20220108_141747.thumb.jpg.5052a34d68fa1f288c9c299f3ac22b52.jpg

החלפת החיישן בוצעה כמו כן כי לאחר החלפת נורות הצתה לאחרונה גיליתי משקעים שחורים וזה עשוי להעיד על תערובת עשירה מידי. נראה שלאחר ההחלפה הרכב עובד טיפה יותר יציב. דיווחים על שינוי בצריכת הדלק בהמשך.

 

החיישן מקורי של בוש ועלה 255 שקל כולל משלוח.

 

Screenshot_2022-01-08-14-45-59-321_com_ebay.mobile.thumb.jpg.576391b128a0c3acb87f8712f8a715e9.jpg

 

כדי להחליף יש להצטייד בבוקסה ייעודית, מד מומנט ומברג שטוח.

 

ההחלפה בוצעה תוך עשר דקות. החיישן יושב במקום נגיש מאוד, ומקובע על ידי 4 נקודות - 

 

1. חיבור התקע-שקע החשמלי. משחררים את הנעילה בזהירות על ידי דחיפת מברג שטוח מתחת לחלק האדום ומשיכתו החוצה. זה מאפשר לנתק את הפלאג.

 

2. קליפסה שיושבת מאחורי הצינור הימני האדום.

 

3. מסילה קטנה שיושבת החלק הקדמי של אטם מכסה השסתומים.

 

4. ההברגה של החיישן לתוך המנוע.

 

משחררים את הכל בסדר יורד החל מ-1 ולבסוף 4. 

 

 

משחררים עם בוקסה ייעודית את החיישן ולאחר מכן מבריגים החוצה עם היד. ולאחר מכן מבריגים את החיישן החדש עם היד ורק בסוף עם הבוקסה. 

 

יש להשתמש במד מומנט כדי להגיע לכ-40 lb-ft. 

 

תמונות:

 

IMG_20220108_134639.thumb.jpg.438b8a9b275045897f627a550b86b10d.jpgIMG_20220108_134749.thumb.jpg.b3da87c4ff3230d3b631794cdff34f9f.jpgIMG_20220108_134756.thumb.jpg.2d1c13cd0d3d96de13e4ac71abe77ee6.jpgIMG_20220108_134949.thumb.jpg.f9f8d4a9b69adb49e34fc75527000454.jpgIMG_20220108_134943.thumb.jpg.07853361462e1eee745cfc49171b76a0.jpg

IMG_20220108_135049.thumb.jpg.a0754481e94dc36c055187a8480272d8.jpgIMG_20220108_135152.thumb.jpg.e4f20286d68d04d826e09be2a4e756be.jpgIMG_20220108_135216.thumb.jpg.69bedf8b6e7b616cdab6da003ef8c468.jpgIMG_20220108_135356.thumb.jpg.a49acf6caedae420ccf35631d96a59e7.jpgIMG_20220108_140040.thumb.jpg.d538045410a329980ad5b1e4694ab494.jpg

IMG_20220108_140523.thumb.jpg.f39d02492cfc0e8b5f25fbcade25b142.jpg

עריכה אחרונה על ידי edward
  • אהבתי 5

האתר שלי: long.co.il

פורסם (נערך)

עשיתי סיבוב של 320 קמ מתל אביב לצפון וחזרה. חצי על כביש מהיר, חצי בסיבובים+רמזורים+עליות.

 

יצא 13.8 קמ לליטר, לעומת 12.5 בסיבוב קודם בתוואי דומה (אך לא זהה). 

 

כמו כן המקטע בין תל אביב לפאתי חיפה היה עם צריכה של 17 קמ לליטר כאשר היסטורית הגעתי ל15 מקסימום בתוואי דומה.

 

להזכיר שמדובר ברכב 7 מקומות ששוקל 1.6 טון. 

 

שורה תחתונה, שיפור של כ-10% בצריכה.

עריכה אחרונה על ידי edward

האתר שלי: long.co.il

×
×
  • תוכן חדש...