Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה.

מדובר בבורג 10 שהתעגל במעט, רינג 10 גדול מדי, 9 קטן מדי.

רכשתי 3/8 שגם היה קטן מדי.

ניסיתי את כל שאר הכלים האפשריים לחילוץ בורג שכזה (ג'בקות למיניהן, שוודי, צינורות קטן ועוד ועוד) - לא הלך, או שלא נתפסים טוב או שאין גישה.

ניסיתי בוקסות מיוחדות לברגים שחוקים, אחד קטן מדי השני גדול מדי.

עבדתי עם שופין וניסיתי לשייף את ה 2 פאות שיש לי גישה אליהן, לא עזר.

בוקסה אוניברסלית לא נכנסת במרווח.

הכי קרוב היה לקחת פלייר פטנט, להנעל על הבורג, לקחת מברגה עם בוקסה אוניברסלית ולסגור מאוד חזק את הפלייר פטנט. אבל גם אז הוא החליק מהבורג ולא פתח אותו.

הגישה מוגבלת בגובה וברוחב, אין הגבלה באורך אבל זה פחות משנה. פלייר פטנט סגור יכול להסתובב 10 מעלות שם בערך.

 

מחפש הצעות/סיוע. דיי אובד עצות והרכב מושבת.

תודה מראש.

 

 

 

IMG_20211120_211041__01.jpg

Miata ND2

 

פורסם

האם ריססת קצת WD40 או מקביליו ונתת להם לשבת קצת זמן?

האזור נראה יבש מאוד, הייתי ממליץ להתחיל בזה.

 

האם לא ניתן לפרק עוד רכיבים מצד ימין לאפשר יותר מקום?

כבר חתמתי...

פורסם (נערך)

הייתי מנסה קצת ספרי קרבורטור עם מברשת שיניים ישנה לנקות את האזור והבורג , קצת משחרר ברגים ומשם ג'בקה שפיצית בלחץ ודפיקות פטיש חלשות , אולי יעזור..
לטובת רקע - מה קרה לרכב ומה אתה מנסה לפרק ?

עריכה אחרונה על ידי tu3s

פורסם
לפני 26 דקות, tu3s כתב:

הייתי מנסה קצת ספרי קרבורטור עם מברשת שיניים ישנה לנקות את האזור והבורג , קצת משחרר ברגים ומשם ג'בקה שפיצית בלחץ ודפיקות פטיש חלשות , אולי יעזור..
לטובת רקע - מה קרה לרכב ומה אתה מנסה לפרק ?

מדיד השמן נתקע ואני מנסה לפרק את מכסה השסתומים לקבלת גישה.

 

תודה לכולם, אנסה את ההצעות.

Miata ND2

 

פורסם

מקפיץ

שבועיים הרכב מושבת, אפילו עם רנו זה לא קרה לי.

 

פתחתי עוד גישה (פירקתי את המסילת דלק והמזרקים) ועכשיו אפשר לקדוח בצד הבורג(כלומר באחת הפאות) או אולי להכניס לו דרמל מהצד.

בשני הדברים אני פחות טוב ורציתי לשאול מה הדרך הכי טובה לתקוף את זה.

לדוגמא נניח ואקדח באחת הפאות עם ביט שיוצר הברגה, מה הלאה?

תודה.

Miata ND2

 

פורסם

אם יש לך עכשיו גישה, אולי כדאי להשחיז 2 פאות נגדיות בצורה ישרה יחסית עד שהראש יהפוך ממתומן למלבן. המלבן לא יחליק מהג'בקה.

  • רעיון טוב! 1
:turn-l:
פורסם

חשוב להשתמש בפלייר פטנט איכותי עם שפתיים ישרות ולא עגולות.

וכמו שאמרו לך, לרסס שמן זוחל לפני כן.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

תקנה בוקסה הפוכה (twist socket/bolt extractor socket), בגודל המתאים.

תדפוק קצת עם פטיש תוציא עם ראצט.

זה פשוט חורץ את הבורסה על הראש של הבורג.

הוצאתי אינספור ברגים מעוגלים עם סט בוקסות הפוכות

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 שעות, Aviad Mandabi כתב:

תקנה בוקסה הפוכה (twist socket/bolt extractor socket), בגודל המתאים.

תדפוק קצת עם פטיש תוציא עם ראצט.

זה פשוט חורץ את הבורסה על הראש של הבורג.

הוצאתי אינספור ברגים מעוגלים עם סט בוקסות הפוכות

אין גישה לפטיש.

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

אולי תרתך עליו עם רתכת אום אחר חדש,על הבורג הנל הבעייתי  ואיתו תסובב ?

 

עריכה אחרונה על ידי ידני
פורסם

לא הייתי מעז לרתך בתא מנוע שיש בו חשמל דלק ושמן, אפילו לא פיק.
אור - תן לנו בבקשה תמונות נוספות של התא מנוע , מבט כולל , מהצד וכל מה שאתה יכול.

פורסם

אכן צריך לעשות בזהירות ולבודד עם נייר כסף את האזור ,אבל זאת האופצייה הכמעט יחידה אני חושב שהבאתי לו וואחד רעיון

×
×
  • תוכן חדש...