Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מדובר בבעיה שבאה והולכת.

סטרטר תקין.

מצבר תקין.

בזמן שהרכב אינו מניע נבדק ניצוץ,ומגיע מתח תקין למשאבת דלק - הריליי של המשאבת דלק עבר גישור ואין תגובה מהשאבה.

 

מה לדעתכם יכול להיות הכיוון?

תודה..

 

 

פורסם
לפני כשעה, בכיף כתב:

הריליי של המשאבת דלק עבר גישור ואין תגובה מהשאבה.

כלומר המשאבת דלק לא פועלת גם כאשר הסוויץ פתוח והריליי שמזין אותה מגושר?

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 17 שעות, Igalz כתב:

כלומר המשאבת דלק לא פועלת גם כאשר הסוויץ פתוח והריליי שמזין אותה מגושר?

כן

 

לפני 17 שעות, PASHUT כתב:

לפעמים חסר דלק ואז צריך ללחוץ ממושכות על דוושת הגז ותוך כדי זה מניע, אפשר לנסות כיוון זה.

תודה,ננסה

פורסם
לפני 17 דקות, בכיף כתב:

כן

יש לבדוק האם במצב המדובר יש מתח בחיבור למכלול המשאבה.

ואם מגיע מתח אבל המשאבה לא עובדת, אני לא רואה ברירה אלא להחליף את המשאבה

יום טוב גם לך

פורסם
בתאריך 12.10.2021 בשעה 14:32, Igalz כתב:

יש לבדוק האם במצב המדובר יש מתח בחיבור למכלול המשאבה.

ואם מגיע מתח אבל המשאבה לא עובדת, אני לא רואה ברירה אלא להחליף את המשאבה

כן,

בזמן שאין הנעה,מגיע מתח למשאבה.

יש מצב שהשאבה עצמה תעבוד/תפסיק

לפי "דעתה" ?

פורסם

עושה רושם שזה מה שקורה.
אם מנוע המשאבה מקבל מתח ואדמה, אבל לא מסתובב, ישנה תקלה במנוע.

לדוגמא פחמים שחוקים במנוע יכולים לגרום למצב שאתה מתאר

יום טוב גם לך

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תודה על המענה,

הרכב היה אצל חשמלאי,והעבודה שהוא עשה זה שהמשאבה מקבלת מתח קבוע כל הזמן(היא עובדת,אז כנראה היתה בעיה במשהוא אחר)

 

זה מצב תקין שהמנוע של המשאבת דלק יעבוד כל הזמן?

×
×
  • תוכן חדש...