Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוטו עמוס באנשים וציוד שנוסע לדוגמא פעם בחודש לטיולים, מה נפגע בו מלבד צריכת דלק גבוה?

אני שואל את השאלה בגלל תחושה משונה אחרי נהיגה באוטו לפני העומס ואחריו, האוטו ניהיה קשה.

 

תודה על התשובות מראש :)

פורסם

איזה אוטו? שנה? מצב?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בפועל יכול להכיל גג חמש נוסעים,

האוטו נוסע פעם בחודש עם שישה אנשים לטיול לאורך כל היום עם ציוד עמוס בתא מטען.

פורסם

האוטו נוסע פעם בחודש עם שישה אנשים

אני במקומך הייתי מוטרד יותר מתאונה חס וחלילה ומבעיות ביטוח/חוק.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

כאשר אתה מעמיס את האוטו מעבר למשקל יעודי זה יכול לפגוע במתלים (אצלך זה בטח מתלים אחוריים), אבל בד"כ מדובר בתהליך שלוקח זמן

ולגבי החוק/ביטוח: השוטר ידפוק דוח ואם הוא מנייק גם ימנע ממך להמשיך לנסוע עם 6 אנשים, הביטוח במקרה של תאונה יכול להתנער אפילו מתביעת ביטוח חובה, כי אינך מקיים את תנאי הביטוח - נדיר אבל קורה

אבי

פורסם
השוטר ידפוק דוח ואם הוא מנייק גם ימנע ממך להמשיך לנסוע עם 6 אנשים,
איך בוחרים את הנוסע שלא יהיה חגור?

אן-דן-דינו? או אתה פשוט בוחר על מי אתה מוכן לוותר במקרה תאונה?

 

דילמה, לא?

 

 

חבל שאין החרמת מכוניות על כאלה עבירות, וכאלה עבירות בדיוק!

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

שים לב לחוק הטיפשי שלנו, אתה יכול להסיע אנשים לפי מס' החגורות, אבל במכוניות ישנות ללא חגורות החוק הרי לא תקף...

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם
איך בוחרים את הנוסע שלא יהיה חגור?

אן-דן-דינו? או אתה פשוט בוחר על מי אתה מוכן לוותר במקרה תאונה?

 

דילמה, לא?

 

 

חבל שאין החרמת מכוניות על כאלה עבירות, וכאלה עבירות בדיוק!

אם אנשים היו חוגרים מאחור אז היה לך תיק לרדת על בחירת אנשים אבל זה לא המקרה, אז שירדו מזה.

ולגבי החרמות: אם יתחילו עם זה אז זה יהיה כדי להרוויח עוד כסף (שיחרור האוטו כמו בת"א על חניה) ועל עברות שקל לתפוס=מהירות.

אבי

×
×
  • תוכן חדש...