Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לרכב מיני בליסינג פרטי


barko
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

הרכב מיועד לזוג צעיר, ללא ילדים, וישמש בעיקר לנסיעות לעבודה כ- 15-20 ק"מ לכיוון, בנסיעה עירונית, ומדי פעם נסיעות מחוץ לעיר למשפחה/ טיולים.

מדובר בליסינג פרטי תפעולי, והמועמדות שכרגע יש לי בראש הן פיקנטו, ספארק ויאריס היברידית.

היאריס מתומחרת בכ600 שקל יותר בחודש (1900~ לעומת 1300~) ואני תוהה האם התוספת כדאית ואם החיסכון בדלק יקזז, לפחות חלקית, מהסכום.

האם ישנן מועמדות נוספות שכדאי לשקול? האם ישנה כאן פייבוריטית ברורה?

תודה רבה מראש.

  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה כמה ק"מ תסעו בשנה ובהתאם לכך יהיה ניתן להעריך בכמה היאריס תהיה חסכונית מבחינת צריכת דלק (כנראה ממש במעט) מאשר הספארק,שבה אישית הייתי בוחר.

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנסועה שלך נמוכה, לכן הייתי בוחר בספארק, לפיקנטו גיר רובוטי לא נעים.

מעבר לכך, הספארק תרגי זריזה בעיר מהפיקנטו ולדעתי נוח. יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, barko כתב:

נסועה שנתית מוערכת כ15000 ק"מ.

 

זה ממוצע ומטה ואני לא רואה איך ההפרש בדלק שלך יהיה 600 ש"ח לחודש - מאוד רחוק מזה כלפי מטה\,אלא אם יחליטו על עלייה דרמטית  של מחיר  ליטר דלק (לא 10 אג' לפה או לשם,אלא 1 ש"ח לפה או לשם).

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהפרש של 600 ש"ח בחודש לא יצדיק את ההיברידי  אם זאת הסיבה היחידה שאתה שוקל את היאריס,

מתוך התענינות כי אני גם בודק ליסינג פרטי... 1900 ש"ח בחודש זה עם מקדמה של 8900 ש"ח ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה נוספת.

התקבלו הצעות גם עבור i20, סוויפט ואיביזה.

האם יש טעם בשדרוג לסופרמיני כשהדרישות הן מחיר, בטיחות וחיסכון בדלק?

ואם נשארים בקטגוריית המיני, איך הi10 לעומת הספארק?

אוסיף גם שכיוון שמדובר בזוג שגר בתל אביב ללא חניה, גם אורך הרכב הוא שיקול.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היונדאי נוחה יותר,מרווחת יותר מושבים תומכים יותר אך גיר רובוטי משמעותית פחות נעים.

מבחינת בטיחות האיביזה עדיפה מהספארק מהסוויפט, היונדאי i20 עדיין לא נבחנה ב euroncap.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

היינו בדיוק באותה התלבטות: יאריס מול היאריס ההיברידית עם נסועה של בערך 20,000 ק"מ בשנה ובסופו של דבר בחרנו ביאריס הרגילה כי מחישוב שעשינו החיסכון בדלק לא עולה על התוספת במחיר. בדקנו גם את האופציות של רכבי המיני כמו ה-I10 והפיקנטו, אבל הגיר הרובוטי גרם לנו לוותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...