Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתכוון לקחת את הילדים לטיול רכוב של שעה וחצי עד שעתיים בחול המועד. 

יכול להיות ריינג'ר או רייזור, העיקר עם 4 מקומות. 

הקטן בן 6 אם זה משנה. 

מחפש מקום עד שעה נסיעה מחיפה. 

יש המלצות? 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

הייתי בטרקטורוני דישון.

מאוד מוצלח. נופים יפים ומדריכים סבלניים. אולי כי זה לא היה בחג...

לגבי המרחק, נראה לי שזה יהיה קצת יותר משעה. אבל... אולי זה יהיה פחות? תלוי בך. בשעה שתצא ובצורת הנהיגה שלך 😈.

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

בחופשים מפוצץ בכל מקום.

בחופשת פסח עוד יותר כי יש גם "בין הזמנים" לחרדים + קר להכנס למים + יש מגבלות טיסה 

 

קח בחשבון את זה,

מקסימום תגיע ויהיה ריק (לא נראה לי שסביר)

 

 

 

.

פורסם

כן, ברור לי. 

בינתיים הזמנתי לשבוע הבא במושב כלנית, יחסית בבוקר, נגלה שניה. 

אעדכן. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

חזרתי לעדכן.

יצאנו מחיפה ב 8:50, הגענו ב 9:50, נסיעה רגועה, כמעט בלי עומסים.

יצאנו לטיול ב 10:05 אחרי שחתמתי על הכסת"ח ותדרוך של דקה. 

היינו סה"כ 3 כלים + מדריך.

נסענו למעין חבקוק, אין שם כלב, רק טרקטורונים ורייזרים של הסיורים מגיעים לשם. 

11:15 חזרנו לנקודת היציאה. 

משם קפצנו למראר, אכלנו קצת מתוקים וכנאפה באל ביאדר (היינו לבד והיה מצויין).

את הדרך הביתה עשינו דרך כל הכפרים בצפון, כנראה היתה תאונה בכביש 77, סה"כ שעה ו 10 דקות בחזור. 

 

 

 

 

  • אהבתי 1

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

×
×
  • תוכן חדש...