Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי איוניק 2018-2019


LamboRJack
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

אני בונה על ליקנות רכב היברידי, וראיתי הרבה ביקורות טובות על רכב מסוג יונדאי איוניק בשנים 2018 - 2019 , העדיפות שלי היא ל יד 1.. רק כמה שאלות לפני כן כי איני יודע מה הטיפולים לרכב כזה ומה עלות.. בטיפול לרכב כזה אילו דברים יש להחליף או לעשות ברכב היברידי? הטיימינג שלו זה שרשרת או רצועה? ומחיר התחזוקה שלו? כמה בערך עולה לתחזק מבחינת טיפולים לרכב?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין הבדלים עקרוניים בתחזוקה שוטפת בין רכב היברידי לבין רכב עם מנוע בנזין "רגיל". הבעיה העיקרית בהיברידי היא אם הסוללה ההיברידית "מתה" - אז מדובר בהוצאה גדולה יחסית להחלפה. קשה לי להאמין שזה יקרה ברכב מ-2018-2019 אבל אני לא נביא

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, motior כתב:

אין הבדלים עקרוניים בתחזוקה שוטפת בין רכב היברידי לבין רכב עם מנוע בנזין "רגיל". הבעיה העיקרית בהיברידי היא אם הסוללה ההיברידית "מתה" - אז מדובר בהוצאה גדולה יחסית להחלפה. קשה לי להאמין שזה יקרה ברכב מ-2018-2019 אבל אני לא נביא

ו מי בחינה של שעומד לצד המנוע הבנזין גם מנוע חשמל אינו צורך שום טיפול? היום טיפול ברכב היברידי זה רק מוסך מורשה?  ולגבי התזמון במנוע זה רצועה או שרשרת? טיימינג..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, meir_gi כתב:

באינויק יש אחריות יבואן ל 7 שני למערכת ההיברידית כך שבנושא הסוללה הסר דאגה מליבך

אני חושב שזה פקטור חשוב בבחירת רכב היבריידי, כך שאי אפשר להסיר את הדאגה הזו כל כך מהר,

 

מה יקרה אם ירצה למכור עוד 3,4 שנים? אם לא ישחטו אותו במחיר לא יוכל למכור,רכבים לא היבריידים יסעו עוד הרבה אחרי 7 שנים, רכבים היבריידים בלי אחריות על הסוללה יהיו פצצה מתקתקת,

 

זה אחד השיקולים ברכישת רכב היבריידי, ואפילו יש חבר פורום אחד שכבר עכשיו נתקל בלא מעט תקלות במערכת ההיבריידית באיוניק, לא שזה מקרה גורם לכל הרכבים, אך תקלה כזו ברכב שלא באחריות תהיה שווה לזריקה לגריטה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין טיפולים שוטפים למנוע החשמלי (אני מניח שזה כמו שאין טיפולים שוטפים למנוע של מקרר...)

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, wildlands2019 כתב:

ואפילו יש חבר פורום אחד שכבר עכשיו נתקל בלא מעט תקלות במערכת ההיבריידית באיוניק, לא שזה מקרה גורם לכל הרכבים, אך תקלה כזו ברכב שלא באחריות תהיה שווה לזריקה לגריטה.

החבר פורום נתקל בנתיים רק בהתראה

אך בנתיים אין לו בעיה במערכת ההיברדית.

כשיש בעיה בסוללה הרכב לא סוחב...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

^

אז אתה אומר שאפשר להיות רגוע, בגלל שיש רק התראה שצצה לו כל יומיים, זה בסדר, בעת המכירה הוא צריך רק לדאוג שהקונה לא יפול לו על היומיים וישים לב לזה, כך הוא באמת יקנה את הרכב

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא.

זה רק אומר שאתה מקשקש!

גם ברכב בנזין יש כל מיני התראות או בעיות כאלה...

זה לא קשור לזה שהרכב היברדי

נוסעים בכבישי ישראל עשרות אלפי איונקים ונירו 

שהמערכת ההיברידית שלהם דומה

ולא ידוע על תקלה במערכת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

^

מקשקש תגיד אתה יודע למי, דבר יפה, בוא לא נגיע לשם,

רכב בנזין הפתרון לא כזה מסובך שכל שני וחמישי הרכב במוסך על אותה תקלה, ואם נגמרת האחריות, הפתרון ברכב בנזין פשוט, יהיה קל ומהיר יותר ובוודאי זול יותר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב אמין חסכוני להפליא ומרווח (נוחות בינונית לטעמי), כרגע עם שוק ער מאוד ויד ראשונה (לא ליסינג) מבוקשת למדי לטעמי עיסקה הגיונית,

אין לי סימוכין אבל מניח שסוללה תעלה כמה אלפים (כמו הפריוס) ולכן זה לא יהיה סוג של פקטור כזה משמעותי.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

^

אתה מטעה ובגדול,

לא משמעותי?!

עלות סוללה מתחילה ב5 ספרות,

פריוס אפשר להשיג ב10000 ש"ח

ובאיוניק זה 17000,

עם כל הכבוד זה לא משהו שהולך ברגל, אתה יודע כמה מנועי בנזין אפשר לשפץ במחיר הזה?!

 

  • לא הבנתי... 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי בעבר שבאיוניק אפשר להחליף תאים ספציפיים ולא את כל הסוללה. השאלה אם זה נכון וכמה זה יעלה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, wildlands2019 כתב:

^

אתה מטעה ובגדול,

לא משמעותי?!

עלות סוללה מתחילה ב5 ספרות,

פריוס אפשר להשיג ב10000 ש"ח

ובאיוניק זה 17000,

עם כל הכבוד זה לא משהו שהולך ברגל, אתה יודע כמה מנועי בנזין אפשר לשפץ במחיר הזה?!

אתה רציני? 17 אלף שקל בשביל סוללה חדשה ביונדאי איוניק???

מה ההבדל בין פריוס ל איוניק? אותם הסוללה אבל מחיר שונה? 

עם זה כך סימן שכול החיסכון על דלק הולך על סוללה חדשה במידה ומשהו משתבש..

לפני 7 שעות, wildlands2019 כתב:

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב אמין מאד ובעל שוק חזק, 

הרכב גם חסכוני בברקסים כיוון שאפשר לבלום עם המנוע החשמלי ועל הדרך להטעין אותו,

לפני 8 שעות, LamboRJack כתב:

אתה רציני? 17 אלף שקל בשביל סוללה חדשה ביונדאי איוניק???

מה ההבדל בין פריוס ל איוניק? אותם הסוללה אבל מחיר שונה? 

עם זה כך סימן שכול החיסכון על דלק הולך על סוללה חדשה במידה ומשהו משתבש..

 

את החיסכון בדלק ואת שווי הסוללה בטוח שתרגיש ב7 שנות אחריות הראשונות, ואם הסוללה החזיקה 7 שנים כנראה ששווה אח''כ להשקיע בעוד סוללה לעוד 7 שנים במידה ומשהו יקרה...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...