Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש מצב שלובינסקי כרגע שברו את שוק ג'יפוני ה-PHEV


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערכתי בירור מול סוכן של היבואן

 

מגובר במנוע של חברת GM שמורכב גם במאליבו.

והגיר עצמו של חברת AISIN היפנית

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה הקשר לאסטרה ? גם באסטרה מותקן אותו מנוע של המאליבו ?

אשמח להפניה איפה כתוב שהוחלפו הרבה מנועים בארץ, אני לא שמעתי על דבר כזה

  • אהבתי 1

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, אך לא ענית לי על השאלה - האם המנוע שמותקן באסטרה זהה למה שמותקן ב MG או מאליבו ?

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, guy.a כתב:

למנוע 1.5 שלהם יש בעיות. Lspi, בארץ הוחלפו הרבה מנועים כאלו האופל אסטרה החדשה. לפחות למה שאמר מקס

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 

בעיות הLSPI האלו לא נפתרו במעבר לשמן שמתייחס אליהם? כמו DEXOS 1 GEN 2?

מאמין שהבעיות האלו יהיו פחות נפוצות ברגע שנקבל תקנים חדשים מחברות הרכב מתאימים את עצמם לGF-6 שבא להתגבר עליהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע של האסטרה לא קשור למנוע של המאליבו.

המנוע הזהה למליבו נמצא באינסיגניה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, guy.a כתב:

למנוע 1.5 שלהם יש בעיות. Lspi, בארץ הוחלפו הרבה מנועים כאלו האופל אסטרה החדשה. לפחות למה שאמר מקס

רק שהמנוע של האסטרה הוא 1.4 ולא 1.5. כלומר יש לה 1.5, אבל הוא דיזל ולמיטב ידיעתי לא נמכר בארץ. 

ל-1.4 באמת היו המון בעיות LSPI, יכול להיות שגם ל-1.5 יש, אבל מחיפוש וקריאה בכמה פורומים אמריקאיים, הביקורת הכי גדולה על ה-1.5 טורבו של GM היא שהוא Can't pull a stick out of a lard pail שזה די הצחיק אותי. 

 

לפני 3 שעות, SeazeR כתב:

ומה הקשר לאסטרה ? גם באסטרה מותקן אותו מנוע של המאליבו ?

אין קשר. לא הותקנו.

 

לפני 3 שעות, guy.a כתב:

תחפש את max שרשם פה הרבה, הוא מנהל צי רכב, הוא רשם שכל האסטרות החדשות אצלו עברו החלפת מנוע.

מכיר את זה, רק שכאמור, אין קשר בין שני המנועים. כאילו, יש קשר. אבל זה לא אותו מנוע 😄

 

לפני 3 שעות, SeazeR כתב:

אוקיי, אך לא ענית לי על השאלה - האם המנוע שמותקן באסטרה זהה למה שמותקן ב MG או מאליבו ?

לא.

 

לפני 3 שעות, guy.a כתב:

כן, מנוע של האסטרה זהה למנועי gm החדשים.

לא.

 

לפני שעה, TurboMan כתב:

באסטרה לא מותקן מנוע 1.4 טורבו?

כן.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שעוברים 50קמ בנסיעה ארוכה, והסוללה מתרוקנת לגמרי, הרכב הופך לבנזין רגיל עם מנוע אחד וחצי מהכוח סוס, או שתמיד נשאר קצת טעינה והרכב הופך להיברידי, ומאפשר במקרה הצורך לנצל את שני המנועים ולשמור על צריכה נמוכה?

מכוניות היברידיות רגילות לא מטעינים אף פעם ולמרות זאות הן מצליחות להטעין את הסוללה, ולהשיג צריכת דלק עדיפה מבנזין רגיל.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכונית מטעינה את עצמה בדיוק כמו כל המכוניות ההיברידיות הפופלריות הנמכרות בישראל.

לנהג קיימת אפשרות של בחירה בין 3 המצבים הבאים:
1. מצב נהיגה היברידי אוטומטי, במצב זה המכונית בוחרת את צורת ההנעה המתאימה לדרישות הנהג.
2. מצב חשמלי  מלא בהתאם לטווח קיבולת הסוללה.
3. מצב נסיעה על מנוע הבנזין תוך שמירה על קיבולת הסוללה לשימוש בהמשך הנסיעה. 

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, דניאל1983 כתב:

אחרי שעוברים 50קמ בנסיעה ארוכה, והסוללה מתרוקנת לגמרי, הרכב הופך לבנזין רגיל עם מנוע אחד וחצי מהכוח סוס, או שתמיד נשאר קצת טעינה והרכב הופך להיברידי, ומאפשר במקרה הצורך לנצל את שני המנועים ולשמור על צריכה נמוכה?

אני לא יודע את זה עובדתית, אבל ההיגיון אומר שהמערכת תמיד תדאג שבסוללה יהיה קצת חשמל שיספיק לפחות לכמה שניות של "עזרה" מהמנוע החשמלי במידת הצורך. גם העובדה שבאינספור המכוניות ההיברידיות שנהגתי עליהן מעולם לא הרגשתי מחסור בכוח כשהסוללה "נגמרה" גורמת לי לחשוב שזה אכן המצב. 

 

לפני שעתיים, דניאל1983 כתב:

מכוניות היברידיות רגילות לא מטעינים אף פעם ולמרות זאות הן מצליחות להטעין את הסוללה, ולהשיג צריכת דלק עדיפה מבנזין רגיל.

גם כאן, ובכל מכונית פלאג-אין הייבריד אחרת. בהן אתה פשוט יכול בנוסף להטעין אותה משקע כשהיא חונה ולא רק ממנוע הבנזין כשהוא מונע.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...