Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

P0420 פורד פוקוס 1.5 אקובוסט - P0420 לאחר החלפת בלוק מנוע


Krd
שימו לב! השרשור הזה בן 1181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, פוקוס 2017, 50,000 ק"מ יצאה לפני שבוע ממוסך מורשה לאחר החלפת בלוק מנוע. הרכב נוסע מעולה, כן שמתי לב שצריכת הדלק ירדה צורה מורגשת (11.2 קמ"ל במקום 13 בערך באותו תוואי) ניתן גם להריח ריח  מוזר של דלק שרוף שנפלט מהאגזוז. אתמול נדלקה מנורת מנוע וקיבלתי קוד תקלה p0420 catalyst system efficiency below threshold bank 1. בבדיקת נותונים בלייב דרך OBD מתח של חיישן החמצן B1S1 נע בין -20 ל -120. האם יש סיכוי שמדובר בחיישן תקול? או שבוודאות מדובר בממיר? או בכלל מדובק בדלק לא איכותי? (מילאתי בתחנה שאני לא ממלא בא בד"כ)

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי בפוקוס החדשה צריכת דלק מטורפת בפעם אחת בלבד ללא שום קוד תקלה , כנראה שהדלק באותה עת היה לא איכותי וגרמה לצריכה הזו,

מאז זה לא קרה יותר ועברתי לא מעט,

לדעתי אם הרכב באחריות סע ליבואן שיבדקו במיוחד אחרי החלפת הבלוק,

אך יש לי שאלה, האם במוסך אמרו לך באיזשהי צורה שהתקלה מוכרת? אני שואל כי מה קורה במידה ובעל פוקוס כזו פונה אליהם עם רכב מושבת בגלל התקלה הזו של דליפת המים אך לא בתקופת האחריות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במוסך לא אמרו כלום על תקלה סידרתית, ששאלתי את יועץ השירות אם הבעיה קשורה לזו עם המים הוא אמר שלא ואצלי דווקא מדובר בשמן שהיה חודר לצילינדר, כנראה איזה אטם שכשל, לא היה איבוד שמן לפני. לא יודע כמה להאמין, הם לא כלכך שיתפו פעולה בהסבר על התקלה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עדיין באחריות כשזה קרה או שתוקן על חשבונך?

בכל מקרה אתה יכול לבקש מהמוסך פירוט של מה תוקן ולמה ולהצטרף לתביעה היצוגית נגד דלק דלק מוטורס בנושא הכשל במנועים האלה. תפנה לעו"ד רון סולן [email protected]

לגבי התקלה כעת אם רק הרגע תיקנו הייתי נכנס למוסך לבדיקה, בדור 3 ידוע שיש חיישן חמצן עם תוחלת חיים קצרה, לא יודע לגבי דור 3.5.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוקן במסגרת אחריות, השאלה היא האם יש סיכוי שמדובר בחיישן חמצן למרות שהקוד שהתקבל הוא של ממיר קטליטי?

בכל אופן שמתי תוסף k44 היום, בתקווה שאולי הממיר קצת נסתם משריפת שמן אחרי הכשל במנוע ( המנוע נהרס באמצע כביש 1, הייתי חייב לנסוע קצת עד שאפשר היה לעצור בבטחה, בזמן הנסיעה יצא המון עשן לבן-כנראה שמן שנשרף) והתוסף ינקה אותו.

בכל אופן אלך למוסך ביומיים הקרובים

עריכה אחרונה על ידי Krd
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתביעה הייצוגית יש התייחסות לנושאים שרשמתי מעלה גם אם המנוע תוקן / הוחלף באחריות.

כמה שיותר מקרים יצורפו כדוגמאות לתביעה כך יגדלו סיכוייה להתקבל.

 

רק למען ההבהרה, אני גם בעלים של פוקוס טיטניום 2017, אצלי עדיין הכל בסדר. אני מבין שחלק מהדרישה בייצוגית היא לריקול כמו בחו"ל וכן הארכת אחריות מעבר לפיצוי לבעלי הרכבים (בדומה לפיצוי שניתן בפרשת הגיר בדור 3).

מכיוון שאני מתכנן להשאיר את הרכב עוד כמה שנים אני אשמח לכשתתקבל.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט הגיוני תקלה בחיישן הקדמי, שמראה תפקוד לקוי לממיר . 

 

שמח שהסתדר לך , גילוי נאות עבורך - יש לך בעל מקצוע בבית שעושה לרובנו בית ספר 😉

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא החיישן חמצן האחורי בודק את תיפקוד הקטליזטור.  הקדמי בודק את התערובת.

לרוב תקלות אלו נגרמות עקב משיכות אויר אחרי החיישן חמצן קדמי לפני כניסת הקטליזטור או אחריו ולפני החיישני חמצן האחורי או בעיה עם הקטליזטור עצמו.

אם המנוע הוחלף בגלל תצרוכת שמן או נוזל קירור, אז בהחלט יתכן כי זה מה שגרם לנזק לקטליזטור. 

התוסף זה רעיון טוב,  כי יש לו יכולת לנקות גם את הקטליזטור, אבל מניסיוני, לרוב זה רק פתרון זמני. 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר ביקור במורשה התבשרתי על מותו בטרם עת של הממיר הקטליטי(שנגרם כתוצאה מהפגם במנוע) לאחר שיחה עם שירות הלקוחות של דלק מוטורס הוחלט על הגשת בקשת רצון טוב לפורד. ואם כל זה לא הספיק, יש קוד תקלה נוסף (שאפשר לראות רק עם מחשב חברה) משאבת start stop בגיר לא תקינה, מסביר את העובדה שהרכב מקבל מכה מכיוון הגיר אחרי הנעת start stop, רק החלק עולה 2100 שח ללא עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



. ואם כל זה לא הספיק, יש קוד תקלה נוסף (שאפשר לראות רק עם מחשב חברה) משאבת start stop בגיר לא תקינה, מסביר את העובדה שהרכב מקבל מכה מכיוון הגיר אחרי הנעת start stop, רק החלק עולה 2100 שח ללא עבודה.


כבר היה מקרה דומה בפורום.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^
ואם start stop תמיד כבוי, זה משנה?
אני למשל תמיד מכבה אותו.
גם אני אישית הייתי מכבה, אבל בכל זאת טוב שתהיה את האופציה במידה ואתה מוכר את האוטו/תחליט להשתמש פתאום.
במיוחד שהאוטו עדיין באחריות והתיקון יהיה בחינם.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...