Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים מבקש לדעת בבקשה 

האם שמן גיר sp 3 של יונדאי 

מתאים להונדה סיויק טורר 2014

הרי שניהם גיר cvt

תודה לעוזרים

עריכה אחרונה על ידי Liotbiton
תיקון נושא
פורסם
שלום חברים מבקש לדעת בבקשה 
האם שמן גיר sp 3 של יונדאי 
מתאים להונדה סיויק טורר 2014
הרי שניהם גיר cvt
תודה לעוזרים
לטויוטה יש תקנים משלה שקוראים להם DW-1 (חדש יותר) או ZW-1 לגיר פלנטרי.
אבל לך יש CVT שזה שונה אז אתה צריך תקן שקוראים לו HCF-2.

תקנה multi CVTF או Transmax CVT הo תומך בהרבה מאוד תקנים ומתאימים לך

לא הייתי מכניס לגיר שמן שלא מתאים לתקן

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

פורסם (נערך)

הייתי בודק בחברה בלבד על איזה גיר מדובר כי לפי הרשום כאן

https://www.kvishim.co.il/cars/הונדה-סיוויק-טורר/

לא ברור האם הוא זהה לסיוויק הרגילה (ואז הגיר פלנטרי 5 הילוכים ולא רציף או שבכל זאת מדובר ברציף ולא צויין) ומבצע שם את החלפת השמן.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

עכשיו שאנשים כתבו ובדקתי באמת אין לך גיר CVT...
תבדוק את הדברים האלו לפני שאתה מציין אותם כי אם לא היו בודקים פה את הנושא היית מוציא כסף סתם...

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

פורסם

לסיוויק גיר פלנטרי 5 הילוכים ולא גיר cvt !

השמן לא יתאים.

נמכרו בארץ בעבר כמה הונדות עם גיר רציף שהגיעו בייבוא מקביל אבל אלו היו דגמי סדאן בלבד ולא סיוויק האצבק או טורר שמבוססת על ההאצבק.

פורסם

ולידיעה כללית נוספת השמן לגיר אוטומטי sp-3 התאים רק לדגמים יונדאי מסויימים ים 4 הילוכים ולאחר מכן,הוציאו sp 4 ליונדאי שהגיעה כבר עם תיבת 6 הילוכים (עדיין יש כאלו i35).

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 29 דקות, colauti 9 כתב:

לידיעה כללית נוספת השמן לגיר אוטומטי sp-3 התאים רק לדגמים יונדאי מסויימים ים 4 הילוכים

גם ללאנסר קלאסיק או כל מיצובישי מהשנים האלו עם גיר פלנטרי 4 היל'

פורסם
לפני שעה, dotan123 כתב:

גם ללאנסר קלאסיק או כל מיצובישי מהשנים האלו עם גיר פלנטרי 4 היל'

היו כאלו עם מנועי 1500 ו 1600 עם גיר פלנטרי אבל,לדגמי הספורטבק עם מנוע 1800 כבר היה גיר רציף והשמן הוא אחר (לא sp 3)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 10 שעות, colauti 9 כתב:

היו כאלו עם מנועי 1500 ו 1600 עם גיר פלנטרי אבל,לדגמי הספורטבק עם מנוע 1800 כבר היה גיר רציף והשמן הוא אחר (לא sp 3)

כן דיברתי על אלו. 04-08 קלאסיק, 1.5 מ-2008 ומתישהו ב-2011/12 שווקו גם 1.6 עם אותה תיבה (117 כ"ס). השמן SP3 שצריך בגירים האלו הוא אותו שמן של יונדאי לגירים פלנטריים.

שני אלו הם היינו הך למיטב ידיעתי:

https://www.justmotor.co.il/product/שמן-גיר-אוטומט-mitsubishi-sp3

https://www.justmotor.co.il/product/שמן-גיר-אוטומט-hyundai-sp3

 

אשמח להחכים אם יש הבדל בינהם.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...