Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רכשתי סוזוקי קרוסאובר טורבו, ושבוע הראשון מילאתי דלק, איפסתי מד ולאחר שהמיכל התרוקן מילאתי שוב, 44 ליטר.

הרכב נסע בזמן הזה בנסיעה משולבת 416 קילומטר שזה נראה לי ממש מוזר לרכב טורבו שאמור לעשות ~1:15

מה כדאי לבדוק כדי לוודא?

פורסם

1/15 הוא יעשה בשיוט ב-90 קמ"ש במישור. 1/9.5 (הצריכה שקיבלת) יכולה להיות נורמלית אבל השאלות הן:

1. מה אופי הנהיגה שלך? אגרסיבי? מתון? אתה חושב שהוא מתון אבל אולי הוא לא נכון? 

2. מה תוואי הדרך שלך (עירוני בהרים? בינעירוני בפקקים? מישורי בעיר בפקקים ונסיעות קצרות?)

3. לחץ אויר בצמיגים

4. כמה ציוד יש לך בתא המטען

5. האם במדידות קודמות הצריכה הייתה שונה?

 

ועוד כהנה וכהנה שאלות...

 

תענה עליהם ואז תקבל פרופורציה.

אם זה מדידה ראשונה שלך אז זה לא אומר כלום!!

צריכת דלק נמדדת ע"פ מס' מדידות מהמשאבה, לא ממחשב הדרך.

פורסם (נערך)

מי אמר לך שהרכב אמור לעשות 1 ל 15?

רכבי טורבו לא כאלה חסכוניים ברגע שמתחילים ללחוץ "קצת".

עריכה אחרונה על ידי trademark
×
×
  • תוכן חדש...