Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: מיני מבחן: פיגו 208 בנזין.


yulianx
 שיתוף
עוקבים 19

פוסטים מומלצים

לפי סרטונים ביוטיוב לgt line יש תאורת אווירה.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השאלה למה בכלל להסתכל על רכב סופר מיני שעולה סביב 120k? (לא בהכרח ה208) , שיש בתוספת מחיר קטנה יחסית את הפוקוס st ליין . שכנראה תיתן ביצועים יותר טובים , הרבה יותר הנאה מנהיגה , ובכלל מקבלים רכב מקטגו

פיגו 208 החדשה רק הגיעה לארץ, ואיך לומר המתחרות החדשות לא בדיוק ערכו קבלת פנים חמימה, להפך, צריך ממש להתבלט על מנת להיות סופר מיני טובה מאחרות, ובטח להיות מצטיינת. האם הפיגו אשר משווקת עם תג מחיר

העיצוב שלה כל-כך יפה, אבל לדעתי הקורסה תשאיר עודף תמורת רכב דומה, והתמורה הרבה יותר טובה.

תמונות שפורסמו בשרשור

עיצוב יפה, השאלה היא האם היא טובה יותר מהקורסה שחולקת איתה מנוע גיר שלדה ובעצם כמעט הכול...

ראיתי שבוע שעבר בתצוגה את הקורסה gs-line, לא שונה במהות ובאיכות מה208 ושתיהן גם חולקות יבואן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איכות החומרים בפיגו נעימה יותר. גם הסלון מרגיש מודרני יותר.

מאחור שניהם לא מהמרווחות בקבוצה, המושב של הפיגו לדעתי גם כן נוח יותר, הגיר בקורסה הרגיש מהיר יותר בהורדת הילוכים.

מה שכן בקורסה לא הייתה בעיה במציאת תנוחת נהיגה שלא תסתיר את לוח המחוונים.

גם צליל המנוע בgs line נעים יותר בעקבות תוספת צליל מהמרמקולים.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צליל מהרמקולים זה חסרון לא יתרון. מעדיף צליל מנוע פחות נעים בלי רמקולים מאשר שישמע כמו פרארי מהספיקר. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האופציה הזאת עובדת רק במצב ספורט.

זה עדיף מכלום, מפלט עם צליל נחמד היה עולה בהתאם.

 

הצליל דווקא נחמד ועדיף מה שיש ב 208.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 שעות, Roycohen1979 כתב:

עיצוב יפה, השאלה היא האם היא טובה יותר מהקורסה שחולקת איתה מנוע גיר שלדה ובעצם כמעט הכול...

ראיתי שבוע שעבר בתצוגה את הקורסה gs-line, לא שונה במהות ובאיכות מה208 ושתיהן גם חולקות יבואן.

 

סביר להניח שלא, אבל לטעמי העיצוב של ה-208 מוצלח יותר מבפנים ומבחוץ. אם זה שווה פרמיה של 15,000 שקל נתון לשיקול של הצרכן. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לעניות דעתי הקוקפיט בקורסה נראה הרבה יותר מיושן ופחות נעים מבפיגו

 

משהו במערך של המולטימדיה, ההגה והלוח שעונים בקורסה מרגיש לא מתאים ל-2020 בואך 2021

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שבקורסה לוח השעונים הוא גם דיגיטלי, בחילת השיווק זה לא היה.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בקורסה החדשה לוח השעונים, דיגיטלי או אנאלוגי, הוא תלוי גירסה. לענין פער המחיר בינה לבין ה 208 הוא אכן גבוה יחסית וגם אם היא נראית פחות מרשימה וחדשנית מהפג'ו, היא עדיין נראית מצוין, סולידית יותר ומצוידת בבקרים פיזיים למערכת המיזוג, יתרון לא זניח לטעמי. הענין הוא שבקושי רואים אותה בכבישים, לא יודע כמה נמכרו בפועל מעריך שלא הרבה וחבל, אוטו מאוד ראוי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התדמית של אופל בארץ (מהסביבה שלי לפחות) לא טובה, וה"איכות גרמנית בהישג ידך" כבר מזמן לא תופס

בדומה לפיגו עם ה-3008 שמיצב אותה במקום הרבה הרבה יותר טוב מבעבר, אופל צריכה דיל ברייקר כזה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בקורסה החדשה לוח השעונים, דיגיטלי או אנאלוגי, הוא תלוי גירסה. לענין פער המחיר בינה לבין ה 208 הוא אכן גבוה יחסית וגם אם היא נראית פחות מרשימה וחדשנית מהפג'ו, היא עדיין נראית מצוין, סולידית יותר ומצוידת בבקרים פיזיים למערכת המיזוג, יתרון לא זניח לטעמי. הענין הוא שבקושי רואים אותה בכבישים, לא יודע כמה נמכרו בפועל מעריך שלא הרבה וחבל, אוטו מאוד ראוי.

הקורסה נראית מצוין, אבל סובלת מתדמית גרועה שיש למותג בארץ.
ראיתי אתמול את ה-208 באזור נס הרים (רכב צהוב של נסיעות מבחן), והיא כל כך יפה.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לוח שעונים דיגיטלי בקורסה מגיע ברמת אבזור אלגנס,gs line.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקורסה הגיע באזור מרץ לארץ.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...