Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חזרתי לעדכן.

 

לאחר חיפוש בנרות של בתי עסק בארץ שמתעסקים עם זה, היחידים שעשו רושם שמבינים במה מדובר הם APR. לצערי הפייסרים שלהם סופר יקרים (900 ש"ח לסט)

ושאר החברות שהם הציעו לי הם לא Hub Centric וכללו כל מיני מתאמים שאני לא מעוניין לשים על הרכב שלי. שאר הפנצ'ריות הציעו חלופות גנריות והמוצר שלהם

נראה זול מאוד וכלל המון מתאמים, דבר שאני לא הולך לשים על הרכב שלי.

 

הזמנתי סט של ספייסרים 10 מ"מ קדימה ו-15 מ"מ אחורה, גם כדי לפתור את הבעיה וגם כדי לתת לוק "Flush" כדי ששני הצדדים יהיו בקו של הכנף. המידות כמובן לאחר מדידה.

הספייסרים שהוזמנו הם מ-ECS Tuning; סה"כ 220$ כולל משלוח למשפחה בארצות הברית שטסה בקרוב חזרה לארץ ותביא את זה איתה. עשיתי זאת מכיוון שלאחר שיחה

עם משרד התחבורה נאמר לי במפורשות שהם לא מאפשרים ייבוא של ספייסרים (שזה די משעשע, כי כל פנצ'רייה מתקינה כל יום חישוקים סיניים עם מתאמים ומסכנים חיים).

 

image.png.d601ba906ca680090a2b40fc1073ea49.png

 

לצערי אני גם לא יכול לסמוך על בית עסק שיתקין לי את זה בצורה טובה בארץ לאחר שראיתי מספר סרטונים שמסבירים על מה צריך להקפיד, אז כנראה שאבצע זאת לבד.

 

תודה לכל העוזרים! 

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

×
×
  • תוכן חדש...