Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרכב חונה בחנייה שכעיקרון אף אחד לא חונה שם

הבעיה שאני חונה מול מחסן של שכן מוזר שכבר כיבה לי סיגריה על הרכב משום מה...אולי הוא כועס כי הרכב מול המחסן שלו (לא חוסם או מפריע בשום צורה)

כמו מה זה נראה לכם?

דפיקה מפתיחת דלת?

אבן שנפלה?

בוקס?

זה ממש מכוער מעבר לבאסה העצומה שזה גרם לי...אשמח לעזרה!IMG-20201010-WA0021.thumb.jpeg.db0e0bf6eb26ce44794df159ad1c59ba.jpeg

עריכה אחרונה על ידי 1newguy
פורסם

מבעס, אבל כנראה שאין לך יותר מדי מה לעשות.

 

אם הדלת אטומה ונפתחת ונסגרת בלי בעיה - לא הייתי נוגע. סביר שהרכב יחטוף במהלך חייו עוד מכות כאלה.

 

בוא נמתין למומחי הפורום לגבי אופציות הפחחות ו-PDR ועלותן. בכל מקרה זה יהיה על חשבונך, ובודאי מתחת לסף הפעלת הביטוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איזה באסה!

אם אתה חושב שזה יכול לחזור,ממליץ לך לקנות מצלמת דרך בסגנון a800 70mai/viofo a129 עם hardware kit המצלמות האלה יכולות לתעד גם כאשר הרכב חונה.

מתוך סקנות תוכל בבקשה להעלות את התמונה של החניה שלך?

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם

קצת קשה להבין מהתמונה מה באמת קרה, תגיד מאיפה אתה בארץ ונוכל להפנות אותך לאיש pdr שאולי יוכל לסדר את זה.

ובאופן כללי, לטובתך, אם אתה רואה שחניה במקום הספציפי הזה עושה לך צרות, תהיה חכם, פשוט תחנה במקום אחר.

פורסם
לפני 33 דקות, AndreyAK כתב:

איזה באסה!

אם אתה חושב שזה יכול לחזור,ממליץ לך לקנות מצלמת דרך בסגנון a800 70mai/viofo a129 עם hardware kit המצלמות האלה יכולות לתעד גם כאשר הרכב חונה.

מתוך סקנות תוכל בבקשה להעלות את התמונה של החניה שלך?

אני לא בבית כרגע אבל כשאחזור אחקחר את זירת האירוע ואבדוק ממזה קרה

פורסם

אני דווקא בעד לתקן אם זה מפריע לך כמו שתארת. 

מניסיון אישי - צור קשר עם PDR Plus Israel, דבר עם דימה לקבלת הצעת מחיר. 

דימה תיקן לי מעיכה דומה בצורה מושלמת לטעמי, ובמחיר טוב. 

פורסם (נערך)

אי אפשר לערוך כבר את ההודעה הקודמת, אז רציתי להוסיף שקיבלתי הצעות מחיר ממקומות אחרים של בין 800 ש"ח ל-1,200 ש"ח על המעיכה שהיתה לי.

דימה היה הכי זול ועשה עבודה מעולה בעיניי, וגם הרשה לי לצפות בו עובד. על הדרך הוא גם תיקן עוד מעיכת-נקודה קטנה ללא עלות אפילו שרציתי לשלם על התיקון.

עריכה אחרונה על ידי Coresh
  • אהבתי 2
פורסם

סתם שאלה שנובעת מסקרנות. זו חניה פרטית שלך? פרטית בטאבו? או שזה אזור לא מתוחם שכל אחד יכול לחנות שם?

בת הזוג שלי גרה בבניין עם חניה תת קרקעית עם כמה קומות. מדי פעם כשיש להם חניה פנויה בשבילי אני נכנס לשם, ומסתבר שהרבה אנשים מחנים בכל מיני מקומות לא מסומנים, כמו על נתיב, סתם קיר תומך, או אפילו ליד מחסנים פרטיים של דיירים. שכן אחד החליט לקחת את ה"צדק" לידיים, והחליט לחתוך צמיג של מישהו שהחנה את הרכב שלו צמוד לקיר תומך שליד החניה שלו. אומנם היה רכב חברה, אבל התסכול שאני מתאר שעבר בעל הרכב... להחליף עכשיו גלגל בתוך חניה תת קרקעית חונקת, לבזבז זמן על תיקון.. אומנם חניה לא חוקית, אבל בהחלט לא הפריע לאף עובר אורח.

עוד דוגמה, אחד השכנים בבניין אוהב לקחת צינור ולהשפריץ בוץ על שורה של רכבים שלא נראים לו טוב בעין (בחניה הפרטית שלהם!!!). פעם אחרונה שמישהו ניסה לדבר איתו זה נגמר במכות ומשטרה.

אין מה לעשות, אנחנו בישראל, איפה ששמים אלף ז*ן על רכוש של אחרים. אני במקומך הייתי מעדיף לחנות במקום שקט יותר, מאשר לחזור לרכב ולראות דברים כאלה.

  • מבאס 1

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם

 יש בעיה בתרבות שלנו כול אחד מנסה לקרב את התחת שלו כמה שיותר ליעד (הרי זה אסון אם נחנה כמו שצריך ונלך 50-100 מטר יותר) וחוסר אכפתיות מהאחר, לא אכפת מאף אחד..נעצור בעמצע הכביש ונילך למכולת למה זה רק 5 דקות מה קרה?!, נחנה על מעבר חציה, נחנה על 2 חניות בשכונה עם מצוקת חנייה כל שישי שבת על הז** ועוד ועוד.

 הינה דוגמא שלי הייתה חניה לא סדורה מתחת לבית(כן מפריע אם חונים בה) בחרתי לחנות בחניה סדורה ומה קרה? דפקו לי את הטמבון מיותר לציין שלא השאירו פרטים נכון?

לכן אתה לא יכול לדעת איפה זה יבוא לך כל מה שאפשר לעשות זה להיות חכם לחשוב איפה אתה חונה ולקנות מצלמה שתתעד הכל!

 

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, iEminem כתב:

אין מה לעשות, אנחנו בישראל

 

לפני שעתיים, AndreyAK כתב:

 יש בעיה בתרבות שלנו

רק בישראל ?  בטוח ?

פורסם
לפני 7 דקות, dani666 כתב:

 

רק בישראל ?  בטוח ?

תראה לי איפה כתבתי רק בישראל

  • אהבתי 1

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

×
×
  • תוכן חדש...