Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יצאת צדיק - פרק מוסכים.


ariel000
שימו לב! השרשור הזה בן 1273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מכיר את הסרטונים, חלק מהרמאויות זה ברמת ההנחיות מלמעלה, זאת אומרת שיטה של הבעלבית.

UPSALE בצורה הכי קיצונית שיש. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני מכיר בחור שעבד במוסך מורשה יבואן כלשהו ועזב כי הוא לא יכל לסבול את הרמאויות.

הוא מספר סיפורי זוועה שלכולם אחראי אחד והוא בעל המוסך שאומר לכל העובדים לרמות, מהפקידה ועד המכונאים.

זה מובן הרי, מכונאי סטנדרטי מקבל לפי שעה ובעל הבית מקבל את הבונוס על הרמאות. אם הוא לא מקבל על זה בונוסים אין למכונאי סיבה לרמות.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, dani666 כתב:

זה לא אומר שאני צריך להיות בעל ידע בכל תחום בחיים שבו אני זקוק לעזרה. 

.....
זה לא הופך אותי ושכמותי לאלה שלא בסדר כדבריך.

לתחושתי לא קראת את ההודעות שלי עד הסוף, או שהבנת מהם דברים באופן מאד סלקטיבי ולא כפי שנכתבו.
לא כתבתי את מה שאתה טוען כאן שכתבתי.
ולעניין הלחם - ניסית לבדוק אם אני קונה לחם 'תעשייתי' לצורך האנלוגיה שדחפת אליה (בתחום שאתה מכיר לעומק) - לא צלחת.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 4 דקות, shellcase כתב:

לא כתבתי את מה שאתה טוען כאן שכתבתי

ציטוט

מי שאשם הוא הלקוחות שמתעקשים להתמקצע בבלנדרים ומכונות התספורת שלהם הרבה יותר מברכבים

ציטוט

בעולם בו ידוע שאין אכיפה - מי שאשם הוא הקורבן

 

 

לפני 8 דקות, shellcase כתב:

ולעניין הלחם - ניסית לבדוק אם אני קונה לחם 'תעשייתי' לצורך האנלוגיה שדחפת אליה (בתחום שאתה מכיר לעומק) - לא צלחת

נראה שדווקא כן צלחתי.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי עכשיו את הפרק.
המסקנה שלי : מוסך שבו יש 3+ אנשים שהם משפחה גרעינית (בגדר או בפנים) + מסיכות : מוסך צדיק.
הייתי משאיר את הקטע צילום המשפחה והמדליה על שולחן העריכה. החשבונית היא היא התעודה האולטימטיבית.
להוסיף עליה חותמת צדיק ולמסגר.
עדיין מתגעגע למבטא ,ליידיש, לארמית ושאר חידודי הלשון של חיים הכט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.10.2020 בשעה 06:31, eli1801 כתב:

הנוכלות הזאת לא קיימת במוסכי יבואן. משלמים מעט יותר ,אבל אין עקיצות ברמה של חיוב ללא החלפת החלק. אני כועס לעיתים על המחיר ועל התמחור, אבל לפחות אין רמאות ונוכלות.

 

אני ממש לא בטוח. יש לי ניסיון עם שני מוסכי יבואן שטיפלו באותו הרכב בדיוק. מוסך אחד בתל אביב רואה בלקוח צ'ק פתוח ומעמיס על החשבון כמו בית חולים אמריקאי. חייבו אותי על תוסף דלק (שלא ביקשתי) וחייבו אותי על נוזל שמשות (שלא ביקשתי). המוסך השני לא יודע החליפו לי ברקסים לפני 10,000 ק"מ, אבל כאשר אני בולם יש רעש של חריקה אז מי יודע אולי לא החליפו כלום. בנוסף אף אחד מהם לא עשה מילימטר מעבר למינימום שהם היו חייבים לעשות במסגרת טיפול לדוגמא הצלבת גלגלים בשביל שחיקה אחידה. 

 

בתאריך 1.10.2020 בשעה 20:54, shellcase כתב:

אין הפתעה כאן. מי שאשם הוא הלקוחות שמתעקשים להתמקצע בבלנדרים ומכונות התספורת שלהם הרבה יותר מברכבים ששווים פי 500.

 

ואיך הם יעשו את זה? ילכו לקורס מכונאות? יתפטרו מהעבודה וילכו לעשות סטאז' במוסך? יקימו מוסך פיראטי בחניון התת-קרקעי של הבניין? 

 

אנשים לא יכולים להתמקצע בכל תחום לכן יש אנשי מקצוע שמשקעים את החיים שלהם בשביל להתמקצע בתחום ספציפי. הבעיה מתחילה כאשר "אנשי מקצוע" מנצלים את הבורות של הלקוחות בשביל לרמות והאנשים האלה צריכים לקבל שיימינג + קנס כבד. 

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, dani666 כתב:

 

 

נראה שדווקא כן צלחתי.

אז כדאי שתמשיך לקרוא.
הסברתי את עצמי מספיק פעמים ומספיק לעומק.
אם אתה לא מצליח להבין את כוונתי, אין לי מה לעשות בנידון.

לפני 20 דקות, SchnitzelLova כתב:

ואיך הם יעשו את זה? ילכו לקורס מכונאות? יתפטרו מהעבודה וילכו לעשות סטאז' במוסך? יקימו מוסך פיראטי בחניון התת-קרקעי של הבניין? 

כתבתי את התשובה לשאלתך (לדעתי כמובן) בהמשך, תמשיך לקרוא בבקשה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בתאריך 2.10.2020 בשעה 10:13, KOOKE כתב:

 

ייתכן וחברי לא ידע לנהל עסק אבל וזה אבל גדול בתרבות הצרכנית בארץ שלא הפנימה את האמירה העתיקה "מה שזול יוצא בסוף יקר" - אז אם תהיה ישר ויקר יותר מהמתחרים שלך בגלל תמחור ריאלי של עבודתך פשוט לא תהיה לך עבודה במיוחד בתחומים שיש להם הרבה היצע - רבים וטובים מבעלי הרכבים שגם לא ממש מבינים ברכב לא יהססו לטפל אפילו אצל מוסכי מדרכה אן "חאפרים" ללא רישוי רק בגלל המחיר הזול שלהם.
שלא נזכיר בכלל את נדידת בעלי הרכבים אל מעבר לקו הירוק (כשניתן היה) לשם תיקון הרכב שם בגלל המחיר הזול.

 

בתחום רפואת השיניים איני בקיא אבל גם שם מחפשים את הזול ואפילו נוסעים למזרח אירופה או מגיעים לרופאים מפוקפקים ורק בגלל המחיר.

בתחום עריכת הדין בכלל יש בכלל בלאגן שלם בגלל היצף המקצוע המטורף ועורכי דין רבים וטובים נותנים ייעוץ חינם או עובדים "רק על אחוזים" ועד ועד אפשרויות שלא כאן המקום לפרטן.

 

על כל אחד שמחפש את הבעל מקצוע הזול ביותר יש אדם שנכווה קשות מאיש מקצוע רשלן ומוכן לשלם יותר לאיש מקצוע אמין. בסופו של דבר השוק מאזן את עצמו פחות או יותר. ומי שלא לומד מטעויות ולא חסר כאלה הגורל שלהם לאכול חצץ.  

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הלקוח לא אמור להבין יותר מדי במכונאות. אם הייתה לי תקלה כמו בתוכנית והמוסך היה אומר שיש בעיה בקודנית וצריך להחליפה - הייתי זורם עם זה, כי אין לי לא את הידע ולא את הכלים להבין שמחרטטים אותי. 

מה שהלקוח כן צריך לעשות, זה לנסות לבחור את המוסך עם ההמלצות הטובות ביותר + אפשר להפעיל היוריסטיקה בסיסית, שלדוגמה, הסיכוי שייעבדו עליך במוסך היבואן הוא נמוך יותר מבאיזה מוסך פיראטי בשטחים. זה כמובן לא מבטיח כלום אבל מאפשר להקטין סיכונים. וזה מה שחשוב לטווח הארוך.

בכלל מה שחשוב זה לא אכיפה, כי לא ניתן לשלוט בהכל, אלא גישה כמה שיותר קלה לכמה שיותר מידע, המאפשרת קבלת החלטות מושכלות.

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.10.2020 בשעה 09:37, yogev20 כתב:

אגב רק לי הגשה של חיים אתגר גורמת לחוסר נוחות. חסר סמכותיות, רגשני מדי במקום להיות ענייני

מנהל שיחות לא נוקבות מול הפושעים (כן, הם פושעים) ולא מוצא את המילים הנכונות למעמד מול הנוכלים.

חסר לי חיים הכט בצורת ההגשה שלו. 

 

 

יפה כתבת! תוכנית טובה עם מגיש בעייתי , בכיין וילדותי שמוריד אותה נמוך מאוד.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי טלוויזיה ואני לא צופה כי המדיום הזה רדוד מאוד.

לא הבנתי אם אלה שחייבו על החלפת סטרטר או מחשב באמת החליפו את הרכיבים האלה או שפשוט המציאו חיוב על עבודה שלא נעשתה. אם באמת המציאו אז עליהם להיענש במלוא חומרת הדין. אישית מעולם לא נתקלתי בבעלי מקצוע רמאים ברמה הזאת.

אני יכול לחזק את מה שנאמר למעלה, כשיש לך בעיה אז תתעניין קצת בנושא בעצמך לפני שאתה ניגש לעזרת אנשי מקצוע. 

ברכבים אני מבין ומטפל לבד, אבל אם תתקלקל לי המכונת כביסה, שאני לא מבין בה כלום, אני אלמד קצת על תקלות נפוצות לפני שאקרא לאיש מקצוע.

והמינימום, תבקש המלצות מחברים או מהאינטרנט על המקום שאתה פונה אליו.

לא זוכר בדיוק את הפתגם, אבל אי אפשר לעבוד על כל האנשים לאורך כל הזמן. רמאי ימצא את עצמו בלי עבודה.

 

הזכירו כאן את גרמניה, בעבר הייתי קורא מגזיני רכב גרמניים על מכוניות חדשות (היום קורא רק על קלאסיות).

הם היו עורכים שם מבחן לרשת מוסכי יבואן או יצרן.

לוקחים רכב, וגורמים בו לכל מיני תקלות, שלא משביתות אותו. אבל לפי פרוטוקול הבדיקות של יצרן הרכב, אם נעשה לפי הספר, צריך לגלות את כל התקלות האלה. הרכב הובא למוסך לא על גרר, אלא כביכול לטיפול שגרתי.

וכאן מתגלה ההבדל בין מוסך שפשוט מחליף שמן וכדומה, או מוסך שמבצע את כל הבדיקות על פי הפרוטוקול. דברים כמו חגורת בטיחות תקולה במושב האחורי, צינור גמיש של בלם שיצא מהמקום וכדומה.

ההבדלים בין המוסכים היו תהומיים, היו כאלה שעלו על כל 8 התקלות והיו כאלה שעל אף אחת. מכיוון שכולם היו מוסכי רשת, היו הבדלים במחירי הטיפול אבל לא אדירים. כן היו הבדלים ביחס, בשירות, בעמידה בזמנים.

בסופו של דבר הציון ניתן לכל הרשת. המגזין פנה לקבל את תגובת היצרן/יבואן רק לאחר קבלת ושיקלול התוצאות מכל המדינה. והתגובה בדרך כלל הייתה סילוק המוסכים הכושלים מהרשת המורשית.

בכל אופן "גרמניה" זאת ממש לא ערובה אוטומטית לעבודה ושירות מעולים. 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין טעם ללמוד קצת על הנושא לפני שמזמינים בעל מקצוע, כי אם האחרון ירצה לעקוץ, הוא יעקוץ.

 

המלצות ודירוגים זה משהו שדיי עובד ורצוי להמנע מלהכנס  לבעל מקצוע או להזמין אליך לבית אחד כזה, מבלי לקבל המלצה.

 

סיפור אישי, הזמתי בעל מקצוע לבדוק אצלי בעיה של עובש בקיר.

בתמימותי כי רבה דאז, מצאתי אחד קל"ב לפי דפי זהב (זה היה לפני כשני עשורים).

הגיע הבחור אחרי חצי שעה ושאל איך הגעתי אליו. אמרתי "נתתי לאצבעות ללכת במקומי" (סלוגן עבר של דפי זהב). הבחור היה בהלם.. אמר לי "מה אתה ילד?! מי מזמין שיפוצניק בלי לקבל המלצות???".

 

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...