Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראב 4 2018 מטויוטה סלקט - מישהו קונה במחיר הזה?


luigiconteabateg
 שיתוף
עוקבים 10

פוסטים מומלצים

טויוטה ראב 4 היברידית, LIMITED, שעלתה לכביש בפברואר 2018, ק"מ נמוך, מוצעת למכירה ב- 175K.
 הרכב ברמת הגימור הנ"ל עלה חדש בזמנו, 205K וזה משקף ירידת ערך של 14% בתקופה של שנתיים וחצי 🤯
ראב 4 חדשה (מהצורה החדשה) נמכר החל ממחיר של 180K, אמנם לרמת הגימור הנמוכה, אבל עדיין.

לא רק שירידת הערך הזו הזויה, היא עוד יותר מתעצמת עצם העבודה שהדגם הוחלף בשנת 2019 לדגם מוצלח הרבה יותר.

גם אם המחיר הזה אינו סופי ונתון למיקוח, אני עדיין מתקשה להבין את המחיר הזה.

 

תהייתי:

  1. האם המחיר הוא באמת מחיר שוק? אם לא, אני לא רואה איך רכב כזה "אמור" להימכר ראלית מעבר ל- 160K.
  2. אם כן, מה השיקול של פלוני לרכוש את הרכב הזה ולא ראב 4 חדש?

 

image.thumb.png.796a6a58c810b0f4cda7b1ee672af0e7.png

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ידוע שבטויוטה סלקט המחירים מנופחים בגלל ההשבחה ואחריות שהיבואן נותן לרכבים משומשים. גם התדמית של טויוטה סלקט ( נחשב למקום בטוח לרכוש רכב משומש ).
אבל כמו בכל מגרש אחר, גם כאן המחיר לא סופי ונתון למשא ומתן.
לצורך העיין במקרה הספציפי, כל מה שרשמת מהווה קלף מיקוח מול המוכר.
דבר נוסף, צריך להשוות לאותה רמת האבזור שגם בדגם החדש עולה מעל 200 אלף₪.

בסופו של דבר אני מסכים עם זה שהרכב המשומש הזה לא צריך להימכר ב 175 אלף₪. והוא יימכר בסופו של דבר במחיר יותר הגיוני ( לערכתי קצת.פחות מ 170 אלף).
לא צריך להתעלם מ 11 אלף קילומטרים שהרכב הזה נסע בשנתיים וחצי.


  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 דקות, vladclar כתב:

דבר נוסף, צריך להשוות לאותה רמת האבזור שגם בדגם החדש עולה מעל 200 אלף₪.

זה נכון. אבל העובדה שהדגם החדש שונה משמעותית (לא קוסמטית) הופכת את "נחיצות" ההשוואה לאותה רמת אבזור פחות קריטית.
 

לפני 7 דקות, vladclar כתב:

והוא יימכר בסופו של דבר במחיר יותר הגיוני ( לערכתי קצת.פחות מ 170 אלף).

נניח שהוא יימכר ב- 165K.
אני עדיין רואה באופן ברור הצדקה להשקיע עוד 15-20K בקניית ראב 4 חדש. גם ברמת גימור נמוכה יותר.

לא רואה איך פערי הרמות גימור יכולים להצדיק רכישת רכב בן כמעט 3 שנים לעומת האלטרנטיבה (במיוחד אם תחזיק ברכב לתקופה ארוכה)

 

לפני 9 דקות, vladclar כתב:

לא צריך להתעלם מ 11 אלף קילומטרים שהרכב הזה נסע בשנתיים וחצי.

תהייתי עדיין הייתה נשארת בתוקף גם הרכב נסע 0 קילומטר או אפילו אם הרכב, דגם 2018, היה נרכש היום מהיבואן.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

להרגשתי יש באופן כללי אגו מנופח במגרשים. 

 

אני מחפש רכב 7 מקומות ועשיתי סיבוב בכמה במגרשים אחד מהרכבים שהתעניינתי בן המחירון של הרכב 165 הם דורשים על הרכב 183. למרות שהרכב לא מושלם ויש לו פגמים לא מוכנים לדבר על המחיר ולא נראה שהמצב של הקורונה משפיע עליהם. 

 

גם שמגיע אדם רציני עם מזומן ללא צורך במימון או טרייד לא נראה שכל כך מרגש אותם ומצידם שהרכב יעמוד במגרש. 

 

טל. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גילוי נאות - הפריוס של ההורים שלי משם.

 

לדעתי כן יש טעם בלקנות מהם, כי אתה מקבל מהם אחריות והסטוריית טיפולים מסודרת, וזה במקום אחד בלי לרוץ בין מוכרים ובדיקות

 

לדעתי גם אפשר במקרה הזה לוותר על בדיקה במכון, כי הם עצמם בודקים את הרכב לפני שמקבלים אותו.

 

כל זה שווה את התוספת תשלום במידה מסויימת.

 

אבל - לדעתי הם מאוד מגזימים במחירים, במיוחד במכוניות יחסית חדשות, מה שגורם לך לתהות למה בכלל להתעסק עם יד שניה במחיר הזה.

 

דוגמא - לפני שנתיים ראיתי קורולה GLI 2016 ב125 אש"ח, כאשר חדשה עלתה 132.

אני מבין שזה טויוטה והכל, אבל המחיר פשוט מוגזם. למה לקנות רכב שהיה שנתיים על הכביש, כשאפשר להוסיף סכום זניח* ולקנות אוטו שלא הפליצו על המושבים שלו, או פתחו עליו דלתות בחניה.

 

* ואל תגידו לי "מה אם אין לי 7 אש"ח להוסיף", אם זה מה שגורם לך להעדיף משומש, אל תקנה במחיר הזה מלכתחילה. לא קונים רכב בכסף האחרון.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חד משמעית לא שווה.

הדגם החדש טוב בהרבה, אני הייתי מעדיף דגם חדש לא מאובזר על הישן המאובזר.

 

המחיר סביר להניח משוקלל מאוד וכולל הרבה תוספות שלא תמיד משלמים באמת. כמו תוספת השבחה.

 

מה המחירון בסיס של הדגם הזה?

 

רכישה מטרייד אין טוב של יבואן שווה לא מעט כסף. אתה מקבל יישור קו שיכול להיות שווה הרבה אלפים. וגם איזו אחריות.

(לא יודע אם טויוטה עם 11 אלף קמ צריכה יישור קו - לכן זה פחות רלוונטי).

 

קניתי פעמיים מטרייד אין של יבואנים. בשני המקרים הרכב עבר השבחה/תיקון ריגקטים שהחשבון לצרכן היה בקלות עובר את ה-5000. אבל אני חייב לציין שהמחיר ששילמתי היה קרוב או זהה למחיר השוק.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 28 דקות, Nakamichi כתב:

רכישה מטרייד אין טוב של יבואן שווה לא מעט כסף. אתה מקבל יישור קו שיכול להיות שווה הרבה אלפים. וגם איזו אחריות.


אני מסכים ובעד. מוכן לשלם עוד כמה אלפי שקלים (או כמה אחוזים) בשביל שירות כזה.

במקרה הספציפי הזה, הלסת שלי פשוט נפלה מהתעוזה בלפרסם את המחיר "המומלץ" לרכב המשומש הזה.

 

 

לפני 43 דקות, Nakamichi כתב:

מה המחירון בסיס של הדגם הזה?

 

יש מחירון בישראל?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחירון בסיס לדגם זה 143k.

מחירון משוקלל 155k.

לדרוש 20 k מעל מחירון משוקלל? 

רוצה להאמין שזו טעות במודעה. כי לא מאמין שמישהו יתעניין ברכב במחיר הרשום. 

  • מעניין 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב להבין שתעשיית מכירת רכבים משומשים, שעל פניו היית מצפה שתיפגע מהקורונה, יוצאת מחוזקת מאוד.

 

יש לזה הרבה סיבות, אם זה מהעובדה שאנשים לא יכולים לצאת לחו"ל ורוצים להתפנק אז מוציאים את הכסף על רכב,

 

ואם זה זמינות התחבורה הציבורית בתקופת הקורונה, שרק הוכיחה שמי שאין לו רכב פרטי, נשאר בבית בודד ומובטל

(...שכמו הרבה רעות חולות, הרבה מהסיבות הן חד משמעית אשמת בנימין נתניהו ראש הממשלה שלך ושאר 119 מתפרנסי משלם המיסים

אם זה מחוסר ידיעה במקרה הטוב, חוסר שימת האות השביעית במקרה הפחות טוב)

 

שורה תחתונה, 

בניגוד למה שהיית מצפה, מאז סוף אפריל-תחילת מאי מגרשי הרכב וחברות הליסינג רואות ביקושי ענק לרכבים משומשים.

וחלק מה"חוסר רצון למכור" הוא בעצם מענה לביקושים גבוהים מהרגיל. לא אתה תקנה, מישהו אחר יקנה.

 

צריך לזכור שהקורונה רק מאיצה תהליכים.

טויוטה סלקט ספציפית, היו ידועים במחירים הגבוהים שלהם עוד לפני הקורונה.

 

עריכה אחרונה על ידי stum
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב נרכש מסלקט, המחירון שלו עולה ב-2% (לוי יצחק).

יש משהו אחד שאני לא מבין, בתכנית סלקט מקבלים אחריות שנתיים עבור רכב היברידי אך מה קורה אם הרכב חדש ונמצא עדיין תחת אחריות היבואן?

 

גילוי נאות: האוריס שלנו נרכשה מסלקט.

TOYOTA auris 1.8L 136HP hybrid 2015  🎌

TOYOTA yaris T-sport 1.5L manual 2003 🎌

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה סלקט מקום בטוח/אמין לרכישת רכבים. אישית לאחר שהייתי שם כמה פעמים העדפתי לקנות בשוק החופשי, בגלל המחירים הגבוהים שלהם.

צד שני, הם נותנים אחריות שנתיים על היברידי שזה לא פחות חשוב. (נתקלתי בכמה אנשים שרכשו משם ללא בדיקה להפתעתי)

 

ראב4 המחיר שלו גובה מראש, מכיר כמה שמכרו מעל המחירון ללא וויכוח בכלל. האם זה שווה את המחיר? שיקול אישי של כל אחד

אבל במחיר הזה אפשר לקנות רכבים אחרים כמעט חדשים. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הביקוש למשומשות בתקופת הקורונה אכן עלה. 

אבל רוב הביקושים הם לרכבים זולים ועממיים (עד 80k שקל). 

מי שהולך להוציא 175k  כדי להתפנק כי אין חו"ל השנה, יקנה רכב חדש! 

גם אם מדובר ברכב שבקושי נסע. הקונה הממוצע יעדיף cx5, ספורואז' פרימיום או 3008 פרימיום חדשות עם אחריות מלאה ואפשרות לבחור צבע. 

  • רעיון טוב! 2

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...