Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התראת engine fault פיג'ו 308


Guru_shastri
 שיתוף
עוקבים 17

פוסטים מומלצים

יש חדש עם הרכב? 

מסקרן המצב לאור הדיונים האחרונים על האמינות של 308

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הבעיה שיש בפורום כמה פאנבויז מאוד קולניים של המותג. יש אפילו אחד שטוען שהגיע עם רכב כמו שלך ל 340 אק"מ "ללא שום בעיה" לכן צריך לקחת בערבון מוגבל כל המלצה שהיא.

^ ניחוש שלי בהתחשב בכך שחלקם של נהגים חובבי רכב בפורום גבוה בהרבה מנהגים שמתייחסים לרכב כאל קופסת ברזל עם 4 גלגלים, ובהתחשב בכך שחובבי רכב מעדיפים רכבים עם "יתרונות" מאשר רכבים משעממים 

יש גם חשיבות למי שנמצא בפורום. יש כאן יותר אנשים עם מודעות כלפי הרכב ונראה שיש כאן לא מעט בעלי רכבים אירופאיים, למרות שחלקם פחות נפוצים. אתה לא יודע מה תדירות הבעיות בפיקנטו או בגיר הרציף בט

במוסך ניקו את שסתומי היניקה, החליפו פלגים ואיפסו את מחשב המנוע.

כל מיני תת תופעות שהרגשתי וחשבתי שהן תופעות טבעיות של הרכב (רעש, גמגום במהירות נמוכה) אמורות להיפתר אבל עוד לא יצא לי לבדוק לעומק.

מהמוסך נאמר לי שזו תופעה שקורית למכוניות האלה לא מעט, ולרוב סביב ה70 אלף ק"מ. יכול להיות שזה לא מדווח בפורום כי זה רכב ליסינג בעיקרו ואולי זה משהו שנפתר שם. ואולי סתם יש לי מזל רע עם האוטו.

 

האוטו אצלי בערך 30 אלף קילומטר. שנתיים וחצי בערך. בזמן הזה החלפתי רצועת טיימינג, קולר, ועשיתי את הטיפול הזה. כ-7000 שקל סה"כ עלויות של תקלות, לא בלאי. נראה לי שזה די מתקזז עם העלות של רכב אמין יותר במעמד הקניה, אם אכן יש כזה.

מבאס אותי במיוחד שבחודשיים הרכב נכנס שלוש פעמים למוסך (טיפול, קולר תקול, שסתומים), בתשלומים היה יותר קל לספוג את התקלות האלה.

 

שורה תחתונה - קניתי בהמלצת הפורום, אני לא בדיוק מתחרט. אבל גם לא הייתי רץ להכתיר אותו כ"רכב אמין פרט לעניין הרצועה".

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 דקות, Guru_shastri כתב:

 

 

שורה תחתונה - קניתי בהמלצת הפורום, אני לא בדיוק מתחרט. אבל גם לא הייתי רץ להכתיר אותו כ"רכב אמין פרט לעניין הרצועה".

 

 

 

הבעיה שיש בפורום כמה פאנבויז מאוד קולניים של המותג.

יש אפילו אחד שטוען שהגיע עם רכב כמו שלך ל 340 אק"מ "ללא שום בעיה"

לכן צריך לקחת בערבון מוגבל כל המלצה שהיא.

עריכה אחרונה על ידי teyal
  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול הכוונה לטיימינג? כי אם לא, יש לך 2 כניסות לא מתוכננות למוסך.

תופעת פיח בשסתומים זה דבר שכיח במנועי הזרקה ישירה. 

החלפת קולר - לא מכיר תקלה כזו באופן נפוץ יחסית ובהחלט חבל שקרה לך.

טיימינג - זה דבר שידעת עליו.

 

אבל לא נשכח שהרכב כבר נסע 120 אלף ק"מ וצבר בלאי. באיזה חברת ליסינג הוא היה לפני שהגיע אלייך? לא בהכרח ששמרו על האוטו בליסינג ואת הלקרדה אתה אוכל לבד.

 

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, מלטבשי כתב:

טיפול הכוונה לטיימינג? כי אם לא, יש לך 2 כניסות לא מתוכננות למוסך.

תופעת פיח בשסתומים זה דבר שכיח במנועי הזרקה ישירה. 

החלפת קולר - לא מכיר תקלה כזו באופן נפוץ יחסית ובהחלט חבל שקרה לך.

טיימינג - זה דבר שידעת עליו.

 

אבל לא נשכח שהרכב כבר נסע 120 אלף ק"מ וצבר בלאי. באיזה חברת ליסינג הוא היה לפני שהגיע אלייך? לא בהכרח ששמרו על האוטו בליסינג ואת הלקרדה אתה אוכל לבד.

 

רכב בן 5 שעובר 120 צובר בלאי מטורף. ממש.

יש לי חבר שלפני שנה מכר סיוויק 2005 עם סביב ה 300 אלף קילומטר, והיא הצריכה פחות עלויות של תיקונים ונסעה הרבה יותר באותו פרק זמן.

 

ןפותח השרשור, באמת מקווה בשבילך שלפחות לתקופה הקרובה זה יגמר בזה.

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, שתי כניסות לא מתוכננות בהפרש של שבועיים בערך. הרכב בא מלובינסקי.

אני לא צריך ללכת רחוק בשביל לחוות אמינות, הרכב השני שלי הוא פיאסטה 2013 שעשתה אצלי 80 וקצת אלף קמ בשלוש שנים ולא ראתה מוסך.

 

לעניין הפג'ו - אני מקווה שגמרתי עם התקלות הגדולות. מודה שאני שוקל להחליף אותו (בגלל התקלות וגם כי כנראה אצטרך רכב מרווח יותר).

 

עריכה אחרונה על ידי Guru_shastri
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 שעות, teyal כתב:

הבעיה שיש בפורום כמה פאנבויז מאוד קולניים של המותג.

יש אפילו אחד שטוען שהגיע עם רכב כמו שלך ל 340 אק"מ "ללא שום בעיה"

לכן צריך לקחת בערבון מוגבל כל המלצה שהיא.

יש פאנבויז, יש גם הייטרז. כמעט בכל שירשור שמתייחס לאוטו הזה, ולא משנה אם מדובר בכזה שמתפעל ממנו או מותח עליו ביקורת נוקבת, יקפצו אלו שלהבנתם הם צריכים להזהיר את כל העולם מפני האוטו הזה. לרוב אגב זה מתחיל שם והפאנבויז לתפיסתך לרוב באים להגיב, לא חדש, קיים בהרבה תחומים ובהרבה ענינים. לפחות מעורר רגש האוטו הזה, גם משהו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא עניין של הייטרס. לא צריך לעשות מהרכב הזה מה שהוא לא, והוא לא אמין. רק התקלה של הרצועה המתפוררת הופכת אותו ללא אמין.
כנראה ששכחו כאן מה זה "אמין" באמת שאני לא מבין מה יוצא לפנבויז מזה. אני לדוגמה מחזיק ב 3 טווינצ'ארג'רים ואין לי שום בעיה לא להמליץ עליהם וגם להכריז שהדגם הזה לא אמין.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שזה דיון בפני עצמו, מה מגדיר אמינות.

אני בדעה שאם יש לדגם מחלה מסוימת, והיא פתירה ומוכרת - אז האמינות שלו סבירה ומעלה. אפשר לבדוק את התקלה הזו, אפשר לדעת מתי היא תבוא ואפשר לטפל בה טיפול מונע שזה הכי קריטי.

מצד שני יש דגמים שגם את הבעיה הזו אין להם..

בעולם בינארי זה דגם לא אמין. 

על ספקטרום הוא כנראה 60-70% אמין בערך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש פאן-בויז ויש הייטרס שמוציאים לגמרי דברים מהקשרם ולוקחים דוגמאות יחידות ומנסים להראות אותם כממוצע ודוגמה סטטיסטית.

 

למשל את שתיהם אפשר לזהות בכך שהם מציינים רכבים שעברו את ה300 אלף קילומטר ללא תקלות ולוקחים דוגמה אחת נדירה/אישית ומנסים להשתמש בה כקו מנחה סטטיסטי לשם השוואה.

 

לנושא של פות"ש עניין הרצועה זה דבר ידוע וגם ברכב אחר היית צריך להחליף רצועה בסביבות אותו ק"מ לכן לא יודע אם הייתי מגדיר את זה כתקלה.

תקלת קולר גיר וניקוי שסטומים למיטב ידיעתי בתור מישהו שעוקב בפורום זה משהו שאנחנו שומעים עליו פעם ראשונה למרות שלא חסר פו בעלי 1.2 puretech בתור בעלים של 308 אני מקווה שגם בפעם האחרונה ואני עוקב אחרי הדיבורים על הרכבים האלו כדי לתת דעה מנומקת וגם להמליץ או לא להמליץ עליו.

תקלות קורות בכול רכב ואין מה לעשות אם תעבור פו על השרשור הטכני תמצא גם אנשים שמתייעצים בקשר לתקלות בכול סוג של רכב שהוא פשוט במקרה של ה308 ההייטרס והפאן-בויז נוטים לנפתח שת השרשורים הללו.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע מה זה רכב לא אמין? 

רכב שמוכר סביב ה 5 אחוז ממה שנמכרות טויוטה/יונדאי/קיה ועדיין אתה שומע בפורום על  יותר תקלות וחוסר אמינות ממנו דווקא.

 

הא, בעצם טעות שלי, יש את אותם תקלות גם אצל היצרניות הנ"ל, פשוט אצל הבעלים שלהם זה נחשב לבלאי טבעי ובעלי פיז'ו רצים להתלונן בפורום. זה מה שתמיד אומרים פה, לא?

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל שתי הכניסות הלא מתוכננות לא הייתי הופך את הרכב הספציפי ללא אמין.
לא מדובר בתקלות רציניות. וזה רכב שהיה הליסינג 3 שנים.
את רצועת טיימינג היית צריך להחליף בכל מקרה בגלל הקילומטראז' ( הבנתי שהיבואן קיצר קילומטראז בהוראות החלפת הרצועה ל 105 אלף קילומטרים ). לכן את עלויות ההחלפה הייתי מוריד מהמאזן שלך בתור " מחוץ לטיפולים מתוכננים ).
סיפור הרצועה מסוכן במקרה ולא מספיקים להחליף אותה לפני שכבר נגרם נזק למנוע.

בטויוטה שלי ב 128 אלף קילומטרים החליפו משאבת מים שהתחילה לנזול. רכב פרטי ומלוקק. וזה בלאי לכל דבר ( גם ברכב צרפתי זה בלאי ולא תקלה )
ככל שהרכב יותר ישן/ נוסע יותר, צריך להשקיע בו.




toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@davemustaine87 לא, מה שאתה אומר\טוען מראה רק על כך שאין לך את הכלים או הידע בביצוע מחקרים מהסוג הנדרש כדי להגיע למסכנות כאלו.

אתה דוגל בגישה סטטיסטית של TOP DOWN כלומר בו ניקח את הנתון היחסית העליון ביותר שיש לנו (נתח שוק\מכירות) ונצליב אותו עם הנתון התחתון ביותר שיש לנו (תלונות בפורום) נקבל תוצאה לא מדוייקת בתכלית תןך ביטול כול נתוני האמצע.
את הטעות הזאת רואים לרוב אצל יזמים מתחילים הם לוקחים נתון של נתח שוק\מכירות מסוים אומרים לעצמם שאם נכבוש אפילו % קטנטן של 1% מנתח השוק הזה נהיה מיליונרים והולכים עם זה למשקיעים ומשקיעים בעקרון בועטים אותם החוצה כי זה לא עובד ב99% מהמקרים והם לא עשו שיעורי בית כראוי מה שמראה על חובבנות וחוסר מקצועיות.
כנ"ל כשיש רעיונות לפיטצר'ים מצד אנשים שלא מתעסקים במטריקות של משתמשים ביום-יום הם מגיעים לפעמים עם רעיונות שהם עשו להם מחקר היתכנות עצמאי והגיעו למסכנה שהפיטצ'ר יעזור ל20% מהמשתמשים או אנערף מה שפשוט מוטעה.

זה כמו הטיעון של מכחישי קורונה שאם יש פחות מתים החודש הקורונה היא הנפצה שים לב שמדובר באותו החישוב שאתה עושה לוקחים את הנתון העליון ביותר ללא התייחסות לכול נתוני האמצע ונקבל מסכנה מוטעת.

בקצרה החישוב שלך לא רציני ולא מדייק או נותן מושג סטטיסטי כולשהו הוא רק יוצר אשליה שמצדיקה את עמדתך וזה הכל.

אגב אם כבר נכנסו לזה ואם אתה רוצה לדעת יותר על הנשוא יש ספר שלדעתי קוראים לו "איך לשקר בעזרת סטטיסטיקה" או משהו דומה ממליץ בחום לקרוא אותו.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 שעות, davemustaine87 כתב:

רכב בן 5 שעובר 120 צובר בלאי מטורף. ממש.

יש לי חבר שלפני שנה מכר סיוויק 2005 עם סביב ה 300 אלף קילומטר, והיא הצריכה פחות עלויות של תיקונים ונסעה הרבה יותר באותו פרק זמן.

רכב בן 5 שבילה חצי מהזמן שלו (אם אני מבין נכון) בחברת ליסינג ויש סיכוי שקיבל יחס לא מאוד אוהב מהבעלים שלו. לא מוסיף לשום רכב, גם לא לרכבים אהודים כמו טויוטה קורולה.

לא יודע איפה טיפלו ברכב ואיך, אבל חלק מחברות הליסינג מנסות להוזיל עלויות בטיפולים.

תשווה את הפג'ו שלך לסיוויק מ-2015, לא לסיוויק מ-2005. אגב גם לסיוויק יש עניינים במנועי הטורבו עם קיצור שגרת טיפולים, גם לא נשמע להיט.

 

מעבר לזה טיימינג כמו שנאמר, זה משהו שידעת עליו וזה גם משהו שבגדר בלאי, לא הייתי קורא לזה כניסה לא מתוכננת.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היכולת של חברי פורום או אנשים "רגילים" לעשות סטטיסטיקה של אמינות/תקלות מוגבלת מאוד,

בעיקר בגלל החשיפה למספר קטן של רכבים.

(חברה של אשתי נכנסה עם יאריס חדשה בשנה הראשונה 11 פעמים למוסך, מה זה אומר? כלום..)

 

יש הסכמה דיי גדולה בפורום על המקצועיות והאמינות של מוסך גבע,

אני שאלתי אותם על 308 והתשובה שלהם הייתה שיש 2 בעיות ידועות,

1. טיימינג, ואם הוחלף הרצועה החדשה משופרת ואין לה בעיות.

2. ניקוי פיח בערך כל מאה K ק"מ.

מעבר לזה לא ידוע להם על משהו מיוחד והם מטפלים כנראה במאות או אלפים של רכבים מהדגם הזה.

 

אגב ששאלתי אותם פעם על 508 עם מנוע 156

התשובה שלהם הייתה לא לגעת אפילו עם מקל

גם כששאלתי על רכב שהציעו לי ב 50% הנחה.

אז לא מדובר פה בכאלה שרוממות צוחפת בגרונם.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...