Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התראת engine fault פיג'ו 308


Guru_shastri
שימו לב! השרשור הזה בן 1218 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אגב, אם היה אפשר היה מעניין לעשות בדיקה איזה רכבים יש ואיזה רכבים היו לכל חבר פורום.

היה אפשר להבין מזה יותר, אולי יש כאן יותר בעלי 308 מאשר בעלי קורולה, אז טבעי לראות כאן יותר פוסטים על 308 מאשר על קורולה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

^

ניחוש שלי

בהתחשב בכך שחלקם של נהגים חובבי רכב בפורום גבוה בהרבה מנהגים שמתייחסים לרכב כאל קופסת ברזל עם 4 גלגלים,

ובהתחשב בכך שחובבי רכב מעדיפים רכבים עם "יתרונות" מאשר רכבים משעממים 

אני חושב שהתשובה ברורה.

( לא על 308 ספציפית אלא יותר על אירופה  מול יפן לדוגמא.)

עריכה אחרונה על ידי איצי בר
  • רעיון טוב! 1

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעתיים, Gavrik כתב:

@davemustaine87 לא, מה שאתה אומר\טוען מראה רק על כך שאין לך את הכלים או הידע בביצוע מחקרים מהסוג הנדרש כדי להגיע למסכנות כאלו.

אתה דוגל בגישה סטטיסטית של TOP DOWN כלומר בו ניקח את הנתון היחסית העליון ביותר שיש לנו (נתח שוק\מכירות) ונצליב אותו עם הנתון התחתון ביותר שיש לנו (תלונות בפורום) נקבל תוצאה לא מדוייקת בתכלית תןך ביטול כול נתוני האמצע.
את הטעות הזאת רואים לרוב אצל יזמים מתחילים הם לוקחים נתון של נתח שוק\מכירות מסוים אומרים לעצמם שאם נכבוש אפילו % קטנטן של 1% מנתח השוק הזה נהיה מיליונרים והולכים עם זה למשקיעים ומשקיעים בעקרון בועטים אותם החוצה כי זה לא עובד ב99% מהמקרים והם לא עשו שיעורי בית כראוי מה שמראה על חובבנות וחוסר מקצועיות.
כנ"ל כשיש רעיונות לפיטצר'ים מצד אנשים שלא מתעסקים במטריקות של משתמשים ביום-יום הם מגיעים לפעמים עם רעיונות שהם עשו להם מחקר היתכנות עצמאי והגיעו למסכנה שהפיטצ'ר יעזור ל20% מהמשתמשים או אנערף מה שפשוט מוטעה.

זה כמו הטיעון של מכחישי קורונה שאם יש פחות מתים החודש הקורונה היא הנפצה שים לב שמדובר באותו החישוב שאתה עושה לוקחים את הנתון העליון ביותר ללא התייחסות לכול נתוני האמצע ונקבל מסכנה מוטעת.

בקצרה החישוב שלך לא רציני ולא מדייק או נותן מושג סטטיסטי כולשהו הוא רק יוצר אשליה שמצדיקה את עמדתך וזה הכל.

אגב אם כבר נכנסו לזה ואם אתה רוצה לדעת יותר על הנשוא יש ספר שלדעתי קוראים לו "איך לשקר בעזרת סטטיסטיקה" או משהו דומה ממליץ בחום לקרוא אותו.

 

כול המגילה הזאת, ולא התייחס אפילו פעם אחת לתוכן של מה שכתבתי. 

 

אולי תתייחס אליו במקום להביא לי דוגמאות על יזמים או מכחישי קורונה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין לראות איך האינפורמציה התעוותה לאורך השרשור.

הרצועה טופלה לפני שנה - בזמן טיפול. לא מתייחס לזה כטיפול לא מתוכנן.

מעבר לזה, מאז יולי הרכב נכנס שלוש פעמים למוסך.

טיפול (לא זה עם הרצועה), קולר שכשל והעביר את השמן למים, ועכשיו השסתומים.

שני האחרונים הם בהחלט כניסות לא מתוכננות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אבל באחת ההודעות רשמת עלות התיקונים 7000₪ ( תקלות, לא בלאי ).
בתוך הסכום הזה חישבת גם את החלפת הרצועה?
כי נשמע לי יקר מדי החלפת קולר + ניקוי שסתומים, אפילו בשביל מוסך מורשה יבואן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תוריד את החלפת הרצועה מעלות התקלות - זאת לא תקלה, היה צריך להחליף אותה לפי הוראות היצרן ב 105 אלף קילומטרים בכל מקרה.
עוד פעם - שתי תקלות לא רציניות ברכב בן 5 עם 120 אלף קילומטרים ו 3 שנות וותק בליסינג, זה כן רכב אמין.


למשל, ניסאן קשקאי ( לא נחשב רכב בעייתי בקהל הרחב ) - אין לך מושג בכמה רכבים כאלה היה צריך להחליף גיר רציף בסביבות 100 אלף קילומטרים ( בעלות 6-10 אלפי ₪ לגיר משומש, ועוד לחכות עד שיימצא גיר כזה מפירוק במצב ראוי ).



toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, יש כאן חבר הפורום עם טויוטה ורסו שאפשר להגדיר את הרכב שלו "לימון" עוד מתקופת האחריות, והיבואן לא יצא צדיק גדול בעניין עלויות החלפת הגיר.
אבל התכוונתי לכמות גדולה של גירים מבית היצרן Jatco , שלא גילו אמינות גבוהה, לא למקרים בודדים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי גם, כמה שאולי יגידו שזה לא נכון מבחינה מחקרית ובלה בלה בלה, יש חשיבות עצומה לכמויות הרכבים הנמכרים. 

לי קשה להתייחס ברצינות יתירה לדיווחים פה ושם על גיר רציף בטויוטה או מנועים שהלכו בפיקנטו כאשר הרכבים האלה נמכרו בעשרות אלפי יחידות. אני אתייחס הרבה יותר לבעיות ברכבים שנמכרו במספרים קטנים משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך ה7 אלף האלה תוריד את עלות הרצועה,ואת הטיפולים הבסיסיים של הבלאי(שמן,רפידות דיסקים ושאר הבלאי הרגיל..), כמה על. ניקוי השסתומים והקולר?זה היוצא דופן שלך בלבד.

 

לגבי הקשקאי,ככל הידוע לי מדובר בגיר אמין jf011 ולא הגיר שהגיע במנועי ה1.6 בפלואנס/אלטימה(jf015).

 

מניח שמי שהוחלף אצלו הגיר בקשקאי נהג ברכב כאילו זה גיר פלנטרי רגיל ויצר שם בלאי מטורף,בדיוק כמו שאם ינהגו בציבות הדו מצמדיות של פולקסווגן יצטרכו גם להחליף גיר מאוד מהר, צריך להבין את אופי הפעולה של הגיר ולנהוג בהתאם.

 

עריכה אחרונה על ידי Jeka88

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם חשיבות למי שנמצא בפורום.

יש כאן יותר אנשים עם מודעות כלפי הרכב ונראה שיש כאן לא מעט בעלי רכבים אירופאיים, למרות שחלקם פחות נפוצים.

אתה לא יודע מה תדירות הבעיות בפיקנטו או בגיר הרציף בטויוטה כיוון שאותם אנשים אולי לא נמצאים פה ביחס לכמות בעלי האירופאיות (ואולי בדגש אפילו על הצרפתיות).

יש לי את התחושה גם שחלק מבעלי היפניות והקוריאניות מנסים להסתיר בעיות ולהציג את הרכב שלהם כמושלם, עד שאתה נכנס לקבוצה של אותו מותג בפייסבוק או מדבר עם בעל הרכב, חופר ומגלה שהרכב לא תמיד מושלם וחף מבעיות.

 

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע עם הרצועה החדשה אין דיווחים על כך שהתקלה חזרה לכן לכאורה זה מעיד על כך שהתקלה נפתרה.
אבל מצד שני עדיין קיים הסיכוי שהרצועה החדשה תתחיל להתפורר למשל אחרי 5 שנים במקום 2-3 כמו הישנה ועדיין לא הגענו לרף הזה כדי לדעת באמת. (הרצועה החדשה איתנו רק 2-3 שנים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי. האם אין בעולם 308 שנסעו יותר מ200 אלף ק"מ, ובלי התקלה האמורה? לכאורה לא צריך שיעבור הרבה שנים (חמש) אלא מספר ק"מ רב של כמות גדולה של רכבים כדי שנוכל לדעת שהבעיה טופלה לחלוטין. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1218 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...