Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היחיד שכתב על קץ האנושות היה צ'מגיא.

...

עזוב נו. קורונה זו לא בעיה. אולי בעולם כן. אבל בארץ לא. רק כוסיות מתלונונת על חום 39 ואשפוז עם דלקת ריאות. גברים אמיתיים עוברים את המחלה במשאית. מקסימום מכבים את הטלפון.

את עצמך שכנעת? זה הכי חשוב.

לפני 6 דקות, Transporter כתב:

לא יודע כשבדקתי את ההגדרה של שפעת זה בדיוק מה שהופיע לי

כשבדקת את ההגדרה של שפעת הגעת לדלקת ריאות?

עולם הרפואה עובד עלינו? מדובר באותה המחלה בעצם?

 

אגב, אתה מבלבל בין תסמינים להגדרה. 

לפני 6 דקות, Transporter כתב:

אז היו לו תסמיני שפעת ובהמשך גם דלקת ריאות..זה קרה ויקרה לאלפי אנשים בארץ

כן, גם סרטן. צודק. בוא נסגור את בתי החולים. מקסימום מכבים את הטלפון ומעבירים הופעה של עדן בן זקן לחבר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • מצחיק 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 8 דקות, יבגניפ כתב:

כולנו מבינים מה (או יותר נכון - מי) מעניין אותך.

לא זו הנקודה.

זה פשוט מקסים שתאור של אדם שחלה בקורונה עם דלקת ריאות והיה מאושפז שבוע בבית חולים הפך אצלך למבחן גבריות.

ואני באמת מבין את הרצון שלך לשכנע, כנראה בעיקר את עצמך, שקורונה זו לא בעיה בישראל. באמת.

 

זאת באמת לא בעיה כמו שאתה מנסה לעשות אותה

אפשר לחזור על זה שוב ושוב אבל זאת לא בעיה

ומי שבאמת חושבת שזאת בעיה לא מאשר התקהלות של עשרות אלפי אנשים בכיכר רבין לפני שבוע

 

אף אחד לא רוצה שאנשים ימותו. אף אחד לא רוצה שזה יהיה מישהו שהוא מכיר

אבל המספרים כאן בארץ  מאוד קטנים ולא משהו שאפשר לסגור מדינה בגללו

 

פורסם
לפני 54 דקות, Transporter כתב:

ובלי קשר מציע לך להזהר בדברים שאתה כותב במיוחד על אנשים שהסיפור שלהם נבדק עשרות פעמים מכל כיוון ולא מצאו אפילו אשמה הקטנה ביותר.

 

אוי האירוניה

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

זאת באמת לא בעיה כמו שאתה מנסה לעשות אותה

אני לא מנסה לעשות שום דבר.

אני לא מפרסם כאן תחזיות או אקסלים. לא מספר שמדובר במחלה קלילה ולא טוען שכולם הולכים למות.

אני מגיב על מה שאנשים כותבים, לא יותר מזה. והזלזול שלך בסבל של אחרים הוא מקסים. באמת.

וכן, לא היו צריכים לאשר התקהלות של עשרות אלפי אנשים בכיכר רבין.

אז..? זה הופך התמודדות עם דלקת ריאות ואישפוז למבחן גבריות כמו שאתה מנסה להציג את זה?

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

טרנספורטר, בא לך שאתה או מישהו מבני משפחתך, יחוו מחלה קשה כזו? יודע מה - גם דלקת ריאות "שגרתית" בלי אשפוז במחלקת כתר ושחולפת אחרי טיפוח באנטיביוטעץיקה יכולה להשבית חייל עם פרופיל 97 לכמה שבועות. וכאן מדובר במחלה שגורמת אשפוז בתנאים קשים. אני מוותר על התענוג, גם בשמך. אבל לצורך זה דרוש שיתוף פעולה רחב של הציבור, ולאור היקף התחלואה יש לכך מחיר כלכלי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

 

אבל המספרים כאן בארץ  מאוד קטנים ולא משהו שאפשר לסגור מדינה בגללו

אתה תקוע בלולאה אינסופית עם עצמך.

היחיד, בערך, אולי, שחושב שצריך סגר, וגם זה לא לגמרי, זה ספריאל.

אתה באמת לא מצליח להפריד בין זה, לבין העובדה שעדיין מדובר במחלה קשה ולא צריך לזלזל במי שחולה וסובל אה?

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

טרנספורטר, בא לך שאתה או מישהו מבני משפחתך, יחוו מחלה קשה כזו? אני מוותר על התענוג, גם בשמך. אבל לצורך זה דרוש שיתוף פעולה רחב של הציבור, ולאור היקף התחלואה יש לכך מחיר כלכלי.

 

לצערנו אין למדינה יותר מדי איך לעזור מבחינה כלכלית

ושלב כזה או אחר פשוט יצטרכו לפתוח שוב הכל

ולקבל את זה שיהיו עוד כמה אנשים שאין להם תאבון ויש להם קצת חום ומזיעים

 

 

לפני 3 דקות, יבגניפ כתב:

אתה באמת לא מצליח להפריד בין זה, לבין העובדה שעדיין מדובר במחלה קשה ולא צריך לזלזל במי שחולה וסובל אה?

 

רוב מה שהוא תיאר היה לי גם

וכנראה גם לך במהלך החיים

וכנראה שיהיה לנו שוב

אף אחד לא רוצה שזה יקרה לו

אבל לא הורסים בגלל זה את המדינה

פורסם (נערך)

לצערי ככל שעובר הזמן והמדינה לא מגיבה הסיכוי שנזקק לסגר הולך וגובר. התגובה הרפה תחמיר את המצב. להערכתי אילו לפני שבועיים היו מטילים הגבלות על התכנסויות, ומצמצמים מאד את פעילות מערכת החינוך, היינו היום במצב יותר טוב. אבל ההססנות עולה ביוקר, גם בריאותית וגם כלכלית.

 

@Transporter היתה לך פעם חוויה של אשפוז, סתם במחלקה פנימית או אורתופדית רגילה, כזו שכאשר אתה מצלצל בפעמון מגיעה אליך אחות חייכנית? אתה מקפיד להתעלם מחוויה זושל כותב הפוסט.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 13 דקות, יבגניפ כתב:

היחיד שכתב על קץ האנושות היה צ'מגיא.

 

וראש הממשלה

אבל לא נראה לי שמישהו לב שהוא דיבר על זה בפריים טיים

לפני 1 דקה, sperial כתב:

לצערי ככל שעובר הזמן והמדינה לא מגיבה הסיכוי שנזקק לסגר הולך וגובר. התגובה הרפה תימיר את המצב. להערכתי אילו לפני שבועיים היו מטילים הגבלות על התכנסויות, ומצמצמים מאד את פכילות מערכת החינוך, היינו היום במצב יוצר טוב. אבל ההססנות עולה ביוקר, גם בריאותית וגם כלכלית.

 

רצו בצדק לחכות לבין המיצרים כי ממילא הרבה אנשים מורידים הילוך בתקופה הזאת

טוב שעשו ככה

 

סגר גדול לא יוכלו לעשות כי חוץ מצחי הנגבי יש במדינה אנשים שמבינים שאין כסף למדינה למממן את זה

אז במקסימום נראה כאן כמה שבועות שמורידים הילוך ואז חייבים לפתוח ונחזור לאותה נקודה

פורסם (נערך)

טרנספורטר - המדינה זה רק חתונות? אין חנויות, אין קניונים, אין תיירים (טוב, כרגע אין) אין בתי ספר, אין מפעלים - רק חתונות? העולם שלך צר מאד.

 

ואני חוזר על מה שכתבתי קודם - התגובה המהוססת תעלה ביוקר. דרך אגב, חבילת הסיוע של ישראל, בקנה מידה של התמ"ג, היא 20-25% ממה שניתן ברוב העולם המערבי. נכון, זה על חשבון השנים הבאות, אבל זה נועד למנוע קריסה. וכמובן שמביאים בחשבון את כלכלת החירות (תרתי משמע) שנהגה בארץ בשנים האחרונות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

רוב מה שהוא תיאר היה לי גם

וכנראה גם לך במהלך החיים

וכנראה שיהיה לנו שוב

אף אחד לא רוצה שזה יקרה לו

אבל לא הורסים בגלל זה את המדינה

ממש לא.

רוב האנשים לא אושפזו עם דלקת ריאות.

אין לך (או לאף אחד אחר כאן) שום יכולת לנחש איך עברה עליו המחלה מהתאור. אין. עובדתית הוא אושפז במשך שבוע. עובדתית הוא חלה בדלקת ריאות - מחלה לא מאוד נפוצה.

אתה מנסה לסחוט מהתאורים שלו משהו - שיהיה לך בכיף. אבל זה מה שזה.

ואף אחד גם לא רוצה להרוס את המדינה. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
Just now, יבגניפ כתב:

ממש לא.

רוב האנשים לא אושפזו עם דלקת ריאות.

אין לך (או לאף אחד אחר כאן) שום יכולת לנחש איך עברה עליו המחלה מהתאור. אין. עובדתית הוא אושפז במשך שבוע. עובדתית הוא חלה בדלקת ריאות - מחלה לא מאוד נפוצה.

אתה מנסה לסחוט מהתאורים שלו משהו - שיהיה לך בכיף. אבל זה מה שזה.

ואף אחד גם לא רוצה להרוס את המדינה. 

 

אתה צודק

רוב האנשים לא אושפזו בכלל

ישבו בבית קיבלו חופשת מחלה ועברו את זה

חלק מהם עברו את זה עם כאבי גרון ונזלת

חלק קטן עבר את זה עם אישפוז

 

פורסם
לפני 7 דקות, sperial כתב:

היתה לך פעם חוויה של אשפוז, סתם במחלקה פנימית או אורתופדית רגילה, כזו שכאשר אתה מצלצל בפעמון מגיעה אליך אחות חייכנית?

היה לי, השרלטנים חשבו שיש לי דימום פנימי ובסוף לא היה כלום.

ממליץ לסגור את האגף ולפטר את כול מי שטיפל בי. /s

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

טרנספורטר - המדינה זה רק חתונות? אין חנויות, אין קניונים, אין תיירים (טוב, כרגע אין) אין בתי ספר, אין מפעלים - רק חתונות? העולם שלך צר מאד.

 

אתה יודע שאתה עושה מעצמך צחוק

כשאתה מצטט משהו שלא כתבתי בשום  מקום ומסתמך עליו

פורסם

ממש לא. כל מה שענין אותך הוא תקופת בין המצרים - וזה עניין של חתונות.

 

אנחנו צריכים להודות לראשי ארגוני המורים על המלחמה שלהם נגד גלנט. לפחות מוקדי ההדבקה האלה הצטמצמו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...