Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול להסביר לי איך כול הזמן חוזרים לאותו הדבר?

שזאת רק שפעת?

שזה תיכף יעלם מעצמו?

איך כול הזמן במעגל הזה??

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

זה לא מעניין אותנו מה קורה לאנשים במצב קשה

לפני 48 דקות, Transporter כתב:

לא מעניין אותי מה קורה בעולם

 

 

נראה לי שכולנו כבר הבנו מה הדבר היחיד שכן מעניין אותך. אין צורך לעבור אחד אחד ולשלול את כל השאר.

  • רעיון טוב! 4
פורסם
לפני 18 דקות, יבגניפ כתב:

רוב מה שהוא תיאר היה לי גם

וכנראה גם לך במהלך החיים

(...)

אתה צודק

רוב האנשים לא אושפזו בכלל

 

לא כתבתי שום דבר על מה חווים רוב חולי קורונה. טענת שרובינו חווינו חולי ברמה של דלקת ריאות עם אשפוז במהלך חיינו. זה לא נכון.

ושוב, כשלך תהייה קורונה עם דלקת ריאות - אתה מוזמן להעביר אותה במשאית שלך.

ושוב, זה לא קשור לעובדה שאני לא רוצה שיסגרו את המדינה.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
 
אתה יודע שאתה עושה מעצמך צחוק
כשאתה מצטט משהו שלא כתבתי בשום  מקום ומסתמך עליו
אוי האירוניה2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 15 דקות, malcishua כתב:

 

 

נראה לי שכולנו כבר הבנו מה הדבר היחיד שכן מעניין אותך. אין צורך לעבור אחד אחד ולשלול את כל השאר.

 

אכן לא מעניין אותי מה קורה בעולם

אני בישראל והדבר היחיד שצירך להסתכל עליו זה הנתונים בישראל

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 53 דקות, David32 כתב:

מישהו יכול להסביר לי איך כול הזמן חוזרים לאותו הדבר?

שזאת רק שפעת?

שזה תיכף יעלם מעצמו?

איך כול הזמן במעגל הזה??

מנגנון הדחקה. הרבה יותר פשוט להתייחס לזה כמשהו מוכר וידוע ולא להשלים עם העובדה שאין לנו מושג איך להתמודד עם זה.

הוא גם כתב שלא מעניין מה קורה בשאר העולם, אם נתעלם ממה שהולך בעולם איך בדיוק נדע להתמודד עם הווירוס?

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מי אמר שצריך להתמודד? הוא שומר על עצמו, מקים במות כשאין אנשים ולא מתקרב לאורחים, אבא שלו וסבא שלו שומרים על עצמם, כל עוד יש אירועים, why fix it if it ain't broken?

פורסם
לפני כשעה, David32 כתב:

מישהו יכול להסביר לי איך כול הזמן חוזרים לאותו הדבר?

שזאת רק שפעת?

שזה תיכף יעלם מעצמו?

איך כול הזמן במעגל הזה??

 

פשוט מאוד

כשבא חולה אמיתי (לא איזה תאוריה של מישהו שהתראיין)

ואומר "סבלתי מאוד היה לי חום 38, הזעתי, לא היה לי תאבון"

אני נזכר כמה פעמים בחיים היה לי בדיוק את אותו דבר

רק כשאני חליתי בזה אמרו לי יש לך שפעת שב בבית כמה ימים ואל תצא

פורסם

כי הרי ידוע שחולה בודד מייצג את כל מנעד החולים, כמובן.

(ולא רק זה, אתה אוהב כל כך לצטט את תחילת הפוסט שבו כתוב "38 ואין תיאבון", ומתעלם בצורה מוחלטת מהחלק שבו כתוב "39.4, פינוי לבית חולים, לילות בלי שינה, מזיע את חיי, לא אוכל, כבדות נשימה")

בחייאת, תקרא לפחות את התוכן שאתה מדביק פה עד הסוף. 

 

אבל זה עקר, כל הפורום ימשיך להגיב בצורה דומה, ומבחינתך המציאות תמשיך להיות אך ורק מה שאתה רוצה לראות והחלקים שאתה בוחר מתוך טקסטים, לא מה שקורה בפועל ואף פעם לא התמונה השלמה.

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 13 דקות, Transporter כתב:

אני נזכר כמה פעמים בחיים היה לי בדיוק את אותו דבר

דלקת. ריאות. אישפוז. של. שבוע.

אתה באמת לא מבין שזה מחלות שונות?

 

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, Pika007 כתב:

כי הרי ידוע שחולה בודד מייצג את כל מנעד החולים, כמובן.

(ולא רק זה, אתה אוהב כל כך לצטט את תחילת הפוסט שבו כתוב "38 ואין תיאבון", ומתעלם בצורה מוחלטת מהחלק שבו כתוב "39.4, פינוי לבית חולים, לילות בלי שינה, מזיע את חיי, לא אוכל, כבדות נשימה")

בחייאת, תקרא לפחות את התוכן שאתה מדביק פה עד הסוף. 

 

אבל זה עקר, כל הפורום ימשיך להגיב בצורה דומה, ומבחינתך המציאות תמשיך להיות אך ורק מה שאתה רוצה לראות והחלקים שאתה בוחר מתוך טקסטים, לא מה שקורה בפועל ואף פעם לא התמונה השלמה.

 

אתה צודק

שכחנו  להדגיש שמתוך  9000 מאומתים בחודש האחרון

8900 עוברים את המחלה בבית עם נזלת ושיעול

שכחתי להדגיש את זה בפעם המליון

 

לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

דלקת. ריאות. אישפוז. של. שבוע.

אתה באמת לא מבין שזה מחלות שונות?

 

 

לא

יכול להיות שכשהייתי עם 39.4 בדצמבר היו מאשפזים גם אותי

לא בדקתי

שכבתי בבית, הפסדתי קצת כסף ואימונים ובסוף הבראתי

 

כמה אנשים חולים בדלקת ריאות בכל שנה ?

לא הבנתי מה אתה עושה מזה?

 

ברור שאין כמו להיות בריא ולא מאחל לאף אחד להיות במקומו

אבל בוא

קרה לכולנו ואולי יקרה שוב בהמשך

פשוט שינו את הסטיקר מ"שפעת" או "דלקת ריאות" ל"קורונה"

 

 


 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 39 דקות, SlowRide כתב:

מנגנון הדחקה. הרבה יותר פשוט להתייחס לזה כמשהו מוכר וידוע ולא להשלים עם העובדה שאין לנו מושג איך להתמודד עם זה.

הוא גם כתב שלא מעניין מה קורה בשאר העולם,

 

אני לא בהכרח מדבר על שחר, בפייסבוק אני רואה עוד ועוד אנשים שכותבים על זה וחושבים ככה.

וזה הרי לא נכון.

 

אנשים רוצים שפשוט יחזירו הכול חזרה לאיך שהיה. כאילו זה מפסק On Off כזה. וואלה גם אני הייתי רוצה, אבל זה לא ריאלי הרי.

 

סתם מבאס אותי יותר לקרוא דעות לא רלוונטיות שסותרות את עצמן בפסקה הבאה, עם קונספירציות ומה לא. ובקשה להפוך את מתג הקורונה חזרה.

 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 53 דקות, SlowRide כתב:

מנגנון הדחקה. הרבה יותר פשוט להתייחס לזה כמשהו מוכר וידוע ולא להשלים עם העובדה שאין לנו מושג איך להתמודד עם זה.

הוא גם כתב שלא מעניין מה קורה בשאר העולם, אם נתעלם ממה שהולך בעולם איך בדיוק נדע להתמודד עם הווירוס?

 

 

אתה לא יכול להשוות מדינה למדינה

אוכלוסיות שונות

משמעת שונה

צפיפות שונה

טווחי גיל שונים

מערכת בריאות שונה

 

אין שום קשר מצטער

הנה אמרו לנו שנהיה כמו איטליה

חודשיים אין פה סגר

אתה רואה אותנו הופכים לאיטליה?

פורסם
לפני 21 דקות, Transporter כתב:

 

אתה צודק

שכחנו  להדגיש שמתוך  9000 מאומתים בחודש האחרון

8900 עוברים את המחלה בבית עם נזלת ושיעול

שכחתי להדגיש את זה בפעם המליון

 

א'- בהתחשב בזה שמתוך 8000 (לא 9000) מאומתים של החודש האחרון משהו כמו 6500 מהם אם לא יותר הם תוצר של פחות מהשבועיים האחרונים בלבד (3300 ב 4 הימים האחרונים בלבד!) אנחנו עדיין לא יודעים איך כולם עברו את זה, אז נחכה ונראה.

 

ב'- כן. קיים הצד הקל של המנעד. וקיים גם הצד הקשה, ממנו אתה אוהב להתעלם. ובניגוד למה שאתה מאוד אוהב לצייר, המצב הוא לא כזה שכל מי שלא מת סה"כ חוטף נזלת ושיעול. אפילו בישראל שמצב התחלואה בה (נכון לעכשיו) קל.

 

כאילו, הסברתי את זה לעומק כבר לפני משהו כמו 11 עמודים, אבל למה שתקרא או תטרח להפנים, זה לא משרת את המסר שאתה מנסה לדחוף בשום צורה. אז מה אם מדובר במציאות.

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Pika007 כתב:

 

א'- בהתחשב בזה שמתוך 8000 (לא 9000) מאומתים של החודש האחרון משהו כמו 6500 מהם אם לא יותר הם תוצר של פחות מהשבועיים האחרונים בלבד (3300 ב 4 הימים האחרונים בלבד!) אנחנו עדיין לא יודעים איך כולם עברו את זה, אז נחכה ונראה.

 

ב'- כן. קיים הצד הקל של המנעד. וקיים גם הצד הקשה, ממנו אתה אוהב להתעלם. ובניגוד למה שאתה מאוד אוהב לצייר, המצב הוא לא כזה שכל מי שלא מת סה"כ חוטף נזלת ושיעול. אפילו בישראל שמצב התחלואה בה (נכון לעכשיו) קל.

 

כאילו, הסברתי את זה לעומק כבר לפני משהו כמו 11 עמודים, אבל למה שתקרא או תטרח להפנים, זה לא משרת את המסר שאתה מנסה לדחוף בשום צורה. אז מה אם מדובר במציאות.

 

בוא רק תזכיר לי כמה מתו מתוך 8000 ? ובאיזה גיל הם היו ומאיזה מחלות סבלות ?

כמה זמן נתנו להם לחיות לפני שהם נדבקו בקורונה ?

זאת בדיוק המציאות שלנו שאתה מסרב להבין

 

זה לא משנה אם זה 8000 או 9000

כשרובם יושבים בבית עם נזלת

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...