Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

גם פה לא כתבתי

ישבתי בבית לקחתי אקמול והמשכתי בחיים כאילו לא קרה כלום

וככה זה יהיה עוד כמה פעמים בחיים כי זה חלק מהחיים

 

כל אחד עובר מה שהוא עבר כמה פעמים בחיים

חום וצמרמורות זה לא סיבה לבכות ולכתוב פוסטים כשאתה בן 40

אולי כשאתה בן 3 וזה פעם ראשונה

 

איפה אתה חי, אנשים כותבים פוסטים ומשתפים חוויות על כל דבר בערך. מבשלים בבית בעיקר כדי לצלם ולהעלות לאינסטגרם (אחרי 30 תמונות ועריכה זה כבר מתקרר אז זורקים ומזמינים משלוח) או שקונים מוצרים רק בשביל להעלות ליוטיוב ווידאו של unboxing. 

אז מה אתה מתפלא שאיזה הבחור שחטף את הווירוס הכי טרנדי ב2020 כותב על זה פוסט ברשת חברתית?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

@Transporter ללא ספק. אין כאן בכלל שאלה האם חוזרים אחורה, השאלה היא כמה זמן יקח לנתניהו להתעשת, להעביר את השרביט למי שמבין בעצירת מגיפות (וכיוון שלמדינת ישראל ניסיון מוגבל בכך יהיה צורך ללמוד ממה שמדינות אחרות עשו בחודשים האחרונים, כלומר סגר הדוק וממושך) . או שמישהו יחליט לזרום ולתת לנגיף לחסל את הכלכלה בלי סגר. אתה מסתכל על ענף השעשועים, אבל השכנים שלך מענף התיירות מתחסלים בזכות עם ישראל הבלתי ממושמע, מאלה שלא עוטים מסיכות ועד אלה שמנהלים מסיבות תוך התעלמות מכל ההנחיות.

 

חבל מאד שאנחנו מגיעים למצב הזה, אבל מה שאתה תיארת בגאווה רבה בשרשור הזה, כמה מאות עמודים לאחור וגם יותר מאוחר, כמו המפגשים עם החברים שלך במגדל או המסיבות של 700 אורחים, הוא בדיוק מה שתוקע את המדינה כיום.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, SlowRide כתב:

איפה אתה חי, אנשים כותבים פוסטים ומשתפים חוויות על כל דבר בערך. מבשלים בבית בעיקר כדי לצלם ולהעלות לאינסטגרם (אחרי 30 תמונות ועריכה זה כבר מתקרר אז זורקים ומזמינים משלוח) או שקונים מוצרים רק בשביל להעלות ליוטיוב ווידאו של unboxing. 

אז מה אתה מתפלא שאיזה הבחור שחטף את הווירוס הכי טרנדי ב2020 כותב על זה פוסט ברשת חברתית?

 

יש הבדל בין לשתף שבישלת משהו

לבין לבוא ולבכות כי יש לך קצת חום ואתה מזיע

 

כל מה שאמרתי זה שה"חולים" הם בדיוק אנשים כאלה, אצל רובם המקרה הגרוע הוא תסמיני שפעת

המקרה הקל הוא כמובן נזלת ובלי תסמינים בכלל

 

אז על מה כל הרעש?

על 70 איש שבמצב קשה מתוך 9000 שנדבקו החודש?

דיי מספיק..נחייה עם זה. 

 

אם קורונה זה חום ולהזיע אז היה לי קורונה כמה פעמים בחיים

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 6 דקות, SlowRide כתב:

איפה אתה חי, אנשים כותבים פוסטים ומשתפים חוויות על כל דבר בערך. מבשלים בבית בעיקר כדי לצלם ולהעלות לאינסטגרם (אחרי 30 תמונות ועריכה זה כבר מתקרר אז זורקים ומזמינים משלוח) או שקונים מוצרים רק בשביל להעלות ליוטיוב ווידאו של unboxing. 

אז מה אתה מתפלא שאיזה הבחור שחטף את הווירוס הכי טרנדי ב2020 כותב על זה פוסט ברשת חברתית?

אני אוהב את ההצעות נישואין הקיטשיות ובנאליות שבאות לגרוף לייקים.

תמיד מצחיק אותי שאנשים מקבלים החלטות בשביל להעלות לרשתות החברתיות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

תגיד, קראת את הפוסט? הבנת מה עבר על הבחור? כנראה שאתה בכלל לא מבין את הפואנטה. ואולי הוא לא הסופר הכי מוצלח, אבל מבחינתי המסר ברור לגמרי, ואתה מוזמן לקרוא אותו שוב. ואם אתה רוצה, אמלקתי אותו בהודעה #11320 בשרשור, רק עמוד אחד לאחור.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
Just now, sperial כתב:

תגיד, קראת את הפוסט? הבנת מה עבר על הבחור? כנראה שאתה בכלל לא מבין את הפואנטה. ואולי הוא לא הסופר הכי מוצלח, אבל מבחינתי המסר ברור לגמרי, ואתה מוזמן לקרוא אותו שוב. ואם אתה רוצה, אמלקתי אותו בהודעה #11320 בשרשרו, רק עמוד אחד לאחור.

 

תסמיני שפעת נקודה

יש אנשים שעוברים את זה בשקט  ויש אנשים שצריכים לבכות ושירחמו עליהם

לבריאות

 

פורסם (נערך)

המדינה צריכה להקים מנגנון פיצוי לבעלי העסקים שנפגעו (גילוי נאות-עובד צמוד  לאחד מאחיי בתחום האירועים והוא גם נפגע בצורה לא קלה-יש אירועים שנדחו /בוטלו).

אבל,אם אנחנו צריכים לבחור הין מאות מונשמים שעלולים להפוך למתים פוטנציאליים לבין אירועים אז כל מי שיש לו קצת בקודקוד עושה בחירה נכונה

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, colauti 9 כתב:

המדינה צריכה להקים מנגנון פיצוי לבעלי העסקים שנפגעו (גילוי נאות-עובד צמוד  לאחד מאחיי בתחום האירועים והוא גם נפגע בצורה לא קלה-יש אירועים שנדחו /בוטלו).

אהל,אם אנחנו צריכים לבחור הין מאות מונשמים שעלולים להפוך למתים פוטנציאליים לבין אירועים אז כל מי שיש לו קצת בקודקוד עושה בחירה נכונה

 

אף מודל לא מראה כאן מאות מונשמים

המסר שלך מההתחלה לא נכון

 

אם אני לא רוצה כאן עשרות אלפי  מתים

אבל לא יהיו כאן עשרות אלפי.

 

* כמובן חוץ ממודלים של "בכירים במערכת הבריאות ובצהל" שאף אחד מהם לא מזדהה וכמובן  לא מראה לנו את המודל

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 34 דקות, Transporter כתב:

לא מתים מקצת חום וצמרמורות וחוסר תאבון

חברים, עצרו את הכל.

לא צריך חיסונים נגד קורונה. לא צריך לאשפז ולעזור לאנשים.

גברים אמיתיים לא מתים קצת חום וחוסר תאבון.

יאללה, מי מחזלש את העולם ואומר ל500,000 המתים שהם כוסיות בכייניות?

 

  • אהבתי 1
  • מבאס 1
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

חברים, עצרו את הכל.

לא צריך חיסונים נגד קורונה. לא צריך לאשפז ולעזור לאנשים.

גברים אמיתיים לא מתים קצת חום וחוסר תאבון.

יאללה, מי מחזלש את העולם ואומר ל500,000 המתים שהם כוסיות בכייניות?

 

 

לא מעניין אותי מה קורה בעולם

אני מסתכל על ישראל יש כאן מספיק נדבקים ונתונים

מתוך 9000 נדבקים 

רק 70 חולים קשה

כמה ימותו מתוכם ? מי יודע?

אולי 20 ? אולי 40 ?

 

כמה מתוכם כבר לפני חודש היו מונשמים וגוססים ורק שינו להם את התווית במחשב ל "קורונה" ? 

לא יודעים

לא מספרים לנו, אסור שנדע

פורסם
לפני 21 דקות, Transporter כתב:

 

תסמיני שפעת נקודה

יש אנשים שעוברים את זה בשקט  ויש אנשים שצריכים לבכות ושירחמו עליהם

לבריאות

 

אם כך באמת יש לך בעיה בהבנת הנקרא.

 

העיקר בפוסט הוא תאור של מחלה קשה ואשפוז במלונית ואחרי כן בבית חולים, בתנאים קשים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, Transporter כתב:

אף אחד מהם לא מזדהה וכמובן  לא מראה לנו את המודל

האמת שהם כן.

ראיינו יותר מפעם אחת חוקרים ממכון ויצמן ומוסדות אחרים, שעומדים מאחורי המודלים.

ואם הם יפרסמו את החישובים שבעזרתם בנו את המודל - מה אז? אתה יודע לקרוא את זה?

לפני 25 דקות, Transporter כתב:

תסמיני שפעת נקודה

 

היתה לו דלקת ריאות. שפעת ודלקת ריאות זה מחלות שונות.

לפני 12 דקות, Transporter כתב:

לא מעניין אותי מה קורה בעולם

כולנו מבינים מה (או יותר נכון - מי) מעניין אותך.

לא זו הנקודה.

זה פשוט מקסים שתאור של אדם שחלה בקורונה עם דלקת ריאות והיה מאושפז שבוע בבית חולים הפך אצלך למבחן גבריות.

ואני באמת מבין את הרצון שלך לשכנע, כנראה בעיקר את עצמך, שקורונה זו לא בעיה בישראל. באמת.

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 3 דקות, יבגניפ כתב:

האמת שהם כן.

ראיינו יותר מפעם אחת חוקרים ממכון ויצמן ומוסדות אחרים, שעומדים מאחורי המודלים.

ואם הם יפרסמו את החישובים שבעזרתם בנו את המודל - מה אז? אתה יודע לקרוא את זה?

 

עומדים מאחורי איזה מודל

של קץ האנושות או של 5000 מונשמים בקרוב?

 

לפני 3 דקות, יבגניפ כתב:

היתה לו דלקת ריאות. שפעת ודלקת ריאות זה מחלות שונות.

 

לא יודע כשבדקתי את ההגדרה של שפעת זה בדיוק מה שהופיע לי

חום, חולשה, צמרמורות, חוסר תאבון

 

אז היו לו תסמיני שפעת ובהמשך גם דלקת ריאות..זה קרה ויקרה לאלפי אנשים בארץ

זה לא נעים, אבל זה קורה

רוב החולים עושים את זה בלי תסמינים או תסמינים מאוד קלים, חלקם "אלה שממש סבלו" עוברים את זה כמוהו

ובודדים מתים

 

מה אתה בא להגיד בזה?

ולא מעניין אותי מה קורה בחו"ל. יש לנו מספיק נתונים מהארץ

 

×
×
  • תוכן חדש...