Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעד סגר כללי על המדינה למשך חודש ימים.

 

לסגר יש גם יתרונות והם: פחות זיהום אוויר, פחות רעש סביבתי, חודש חופש להיות עם המשפחה ועם הפורום. יש זמן לקרוא ספרים והכי חשוב לישון שנת צהריים.

 

ושכולם יקפצו לי :multi:

  • מצחיק 1
  • מעניין 2

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

image.png.7ac88e114b8d93d80b406f3a94f20fbf.pngn

איך כתוב, אם לא יהיה שינוי דרמטי , אז ממחר בבוקר יש 10 ישובים בסגר.

ברור לכולם שזה לא ישנה שום דבר במספרים של הנדבקים החדשים בשבועיים הקרובים, 

זה עוד דרך להרוויח שבוע שבועיים עד הסגר המלא. 

ככה אפשר להגיד לכולם , ניסינו, לא הצליח חייבים סגר כללי . 

 

אותי מעניין מה קורה עם כל תושבי כפר קאסם שעובדים בראש העין, ייצאו לעבודה או לא?

 

לפני כשעה, vladclar כתב:

השאלה, במה עוזרת התמחות במחלות זיהומיות, כאשר בשום מקום בעולם לא מצליחים למגר את הנגיף.
אני מניח שבספרד , צרפת, ארצות הברית וכל יתר המדינות, מי שמוביל את הדעות לגבי דרך התמודדות זה אפידמיולוגים, ו..?
מכל מקום נדבקים, מונשמים, מתים. כלכלות ומערכות הרפואה בבעיה.

 

אם הטענה שלך היא ויראלית, כדאי שההתמחות שלך תעזור לטעון את הטענה שלך.

כל זה נכון קל וחומר כשבעולם קיים קונצנזוס ואתה בא לטעון כנגד הקונצנזוס.

 

לפני כשעה, khalil כתב:

בשביל לדרוש בחזרה את חופש התנועה וחזרה לחיים נורמליים צריך תואר באיפידימיולוגיה, זה ההגיון של 2020...

אה, וגם, אמנון שעשוע, לא זכאי לדבר כי אין לו תואר זה, אין לו מספיק הישגים מדעים בתחומים אחרים בשביל להסיק מסקנות מגרפים ומספרים שפתוחים לכולם.

הגיוני בסה"כ...

 

טענה לעניין יש לך? או שאתה כמו הילדים שתופסים אותם על שקר אז הם מתחילים לגמגם שטויות?

הבאת פה איזה ניסיון מגעיל לגניבת דעת, נתפסת על חם, עכשיו תלקק את הפצעים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, khalil כתב:

בשביל לדרוש בחזרה את חופש התנועה וחזרה לחיים נורמליים צריך תואר באיפידימיולוגיה, זה ההגיון של 2020...

אה, וגם, אמנון שעשוע, לא זכאי לדבר כי אין לו תואר זה, אין לו מספיק הישגים מדעים בתחומים אחרים בשביל להסיק מסקנות מגרפים ומספרים שפתוחים לכולם.

הגיוני בסה"כ...

כמו כן, בין החותמים גם פרופסור בתחום, מנהל מחלקה שמטפלת בחולי קורונה וכמובן גם רופאים מתחומים אחרים - שזה גם חשוב, הרי אחרת הטענות היא שבגלל עומס הקורונה נפגעים חולים אחרים. וגם הועדה המייעצת למל״ל הורכבה לא רק מאפידימיולוגים משום מה. טהטענה שלהם שסגר לא עוצר אלא רק מאט את התפשוטת המגפה היא די סטנדרטית היום.

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

 

לא ידעתי שגמזו בעניין, ועוד עם רחמים?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 52 דקות, Legend כתב:

גמזו התפטר?

 

לפני 28 דקות, David32 כתב:

ממש מעייף השיט עם ביבי, רחמים על גמזו.

 

החרדים לחצו לביבי על הXXים, וכרגע מדברים על זה שהממשלה התקפלה.

במקום סגר מוחלט על 10 ישובים , ילכו על כל ה-30 ישובים , רק עוצר לילי וסגירת בתי הספר. 

זה לא משנה את התמונה, המספרים ימשיכו לעלות בשבועיים הקרובים, או שיקרה נס ונתייצב על 2000 חולים ביום ונתמודד עם זה

פורסם

ואו. איזו הפתעה. החרדים עושים מה שבא להם, וביבי הוא האנטישמי התורן שרומס את המסורת, כי הוא לא הצליח להבין כמה קשה להם עם העשרה אנשים בשני חדרים שנכפו עליהם על ידי בורא עולם.

ההצעה של דרעי: סגר על כל המדינה. דרעי סיפר אתמול לדנה וייס על "אחריות". אני תוהה אם הוא מבין מה המילה הזו אומרת. נניח, שאלה ששאלתי רק איזה מאה פעם פה: למי תוגש החשבונית בסוף? דרעי יודע? אני יודע למי לא. אבל זה מדהים במקום מסוים, כי החרדים מייצרים כאן מעשית את הדבר הכי קרוב לקומוניזם שיש. 

 

 

 

  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אכן דרעי הצטלם אתמול לפרומו של דנה וייס שעה שהוא משוחח בנייד. כנראה ענייני קורונה . חדי עין יכלו לראות צמוד ללחי ,שהמסך בטלפון החכם לבן כולו (משמע שבאותו רגע דיבר כנראה עם בורא עולם)
בצירוף אוזניית בלוטות' היוקרתית של jabra זה נראה מאד אמין.

פורסם
לפני 22 דקות, David32 כתב:

יבגני ב overflow לגמרי, עוד כמה ימים כאלה והוא קורס

עזובתך, מה אני לא יודע איפה אני חי?

פשוט חבל לי שהמוני אזרחים נורמטיבים פה מעדיפים לספר לעצמם את הלוקש של "אבל הם אחים שלנו!1111", כשהחרדים אפילו כבר לא משתינים עלינו בקשת, אלא אני לא יודע איך לתאר את זה בצורה יפה.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

זה לא עיניין של לדעת איפה אתה חי. 

זה זה שזה מרגיש כול כך in your face, כאילו בשנים האחרונות הפסיקו בכלל להסתיר את זה ומהלכים פולטיים אחרים. ככה בפנים שלך ביבי שוב בה להציל את היום מהסגר!

הנה הנה, יומיים פמפמו סגר סגר, עכשיו ביבי מציל אותנו ממנו. גמזו רע.

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

עזובתך, מה אני לא יודע איפה אני חי?

פשוט חבל לי שהמוני אזרחים נורמטיבים פה מעדיפים לספר לעצמם את הלוקש של "אבל הם אחים שלנו!1111", כשהחרדים אפילו כבר לא משתינים עלינו בקשת, אלא אני לא יודע איך לתאר את זה בצורה יפה.

 

 

 

אם יש אופציה לפתוח תיק במס הכנסה ברש"פ אני על זה...

מעדיף לשלם מיסים לחמאס ולא לבזיון הזה שנקרא ממשלת ישראל.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

👑👑

 

 

118884323_10157455225291127_4231396474125461778_o (1).jpg

לפני 8 שעות, יבגניפ כתב:

למי תוגש החשבונית בסוף? דרעי יודע? אני יודע למי לא. אבל זה מדהים במקום מסוים, כי החרדים מייצרים כאן מעשית את הדבר הכי קרוב לקומוניזם שיש. 

 

בדיוק בשביל שר בריאות, סגן שר, מנכל משרד בריאות, סמנכל, פרוייקטור וניסו גם למנות סגן פרוייקטור

ומעל כולם יש בנאדם אחד שמקבל או מכתיב את ההחלטות אבל מפיל הכל עליהם

לפני 12 שעות, sperial כתב:

חתונות הן מוקדים קשים כיוון שבדרך כלל לא מקפידים בהן על הכללים.

 

ובמלונות ובמסעדות והברים שמסתובבים בלי מסכות ומגישים אוכל בלי מסכות אני מבין שמקפידים על כל הכללים

או שעומדים אחד על השני בתור שם, ברשתות קמעונאות ובכל מקום אפשרי

פשוט כל פעם מצלמים מקום אחר שיש בו התקהלות וחצי מהאנשים בלי מסכה

מספיק עם הצביעות בכל הארץ יש התקהלויות

המדינה הבינה שאי אפשר לאכוף רק את האירועים אז שיחררו את הענף הזה שיעשה מה שבא לו כמו כולם

כמו ששוטר נכנס לאכול צהריים במסעדה, רואה שאין הקפדה על שום דבר ולא נותן דוח

×
×
  • תוכן חדש...