Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

המשפחה התרחבה והיום במושב האחורי כסא תינוק ו2 בוסטרים. ברכב הנוכחי (פורד פוקוס טיטניום סטיישן 2017) צפוף מאוד לילדים מבחינת רוחב.

לכן חשבנו להחליף את הרכב לגיפון.

 

העדפות:

חשוב לנו רכב עם מושב אחורי מרווח (בעיקר לרוחב) ורצוי עם פתחי מיזוג

מנוע חזק (רצוי טורבו כמו בפוקוס תענוג)

רצוי מערכות בטיחות

אמינות ( גיר שאינו פלנטרי לא בא בחשבון)

רצוי שנתון 2016/17 לפחות

 

נסועה שנתית נמוכה 10K בערך לכן צריכת דלק לא חשובה.

 

חשבנו על פורד קוגה 2017 דגם טרנד X (מכירים ומרוצים מהמנוע והגיר בפוקוס מאוד אמינים וחזקים). אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב או המלצות נוספות לרכבים שלא חשבתי עליהם.

תודה רבה

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)

הקוגה צמא יחסית , מרווח מאחור , ועד כמה שניסיתי היה כיפי לנהיגה בסגמנט. לינק למבחן דאז.

לדעתי לא להתפשר על רמת גימור עם מולטימדיה בהתקנה מקומית, היא פשוט פח. לחפש טיטניום או טיטניום X עם כל מערכות הבטיחות. 

האופציות האחרות שלך הן 3008 עם מנוע ה1.6 טורבו , שברולט אקווינוקס ( הדגמים בשנתונים הראשונים הגיעו ללא מערכות בטיחות כלל), או 

ללכת על דיזל , ושם יש את ה3008 ואת הגרלדלנד X. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

תודה רבה על התשובה.

קצת קשה בתקציב 90 אלף למצוא טיטניום מהדגם אחרי מתיחת הפנים. אמשיך לחפש.

לגבי הרכבי האחרים לא מצאתי פיזו או  שברולט מודל 2017 בפחות מ100 אלא אם זה דיזל שלא בא בחשבון (נסועה נמוכה).

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מה זה צמא יחסית?
כמו כן, במחשבה על מכירת הרכב בעוד כמה שנים - האם הרכב מכיר ויהיה לי קל יחסית למכור אותו או שאני עשויה למצוא את עצמי מתקשה לעשות זאת?

 

×
×
  • תוכן חדש...