Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אם בארזים: המותגים עם הנפילות הכי רחוקות


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1476 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין פה מישהו שלא מכיר את הסיפור הזה: מותג נחשק, עצום, גדול, אגדי, איקוני, שמייצר מכונות נוטפות תשוקה, פאר, או ביצועים. כזה שגברים רוצים אותו, מותגים רוצים להיות במקומו ונשים טוענות ש"זה כחול... לא?". 

מותג כמו מייבאך, שהתדרדר לכדי רמת גימור, או פולסטאר, שממותג מירוצים הפך ליצרן של קרוסאובר חשמלי נטול כל סקס אפיל, שלא לדבר על MG או למבורגיני שהפכו לקליפות של מה שהן היו פעם. 

 

אבל כזה דבר עדיין לא ראיתי.

פרודרייב, יצרנית חבילות ביצועים לאינספור מותגים ובראשם סובארו, זוכת ראלי, טיונרית מכונית מרוצים, ובשלב מסוים אפילו שותפה פעילה בפיתוח של דגם קונספט על בסיס איזו STI כלשהי, ייצרה את זה:

91807bfc-d5aa-4bc0-2dd5-a5f65da854d0

 

ואת ההודעה מלאה על היופי הזה אתם יכולים לקרוא כאן (אני לא טרחתי, ואני יכול לגמרי להבין אם תעשו אותו דבר):

ספוילר

Prodrive Advanced Technology has helped Volta Trucks create the Volta Zero, the world’s first purpose-built full-electric 16-tonne commercial vehicle.  The British company has worked through the Covid-19 lockdown to build the first vehicle to the original schedule.

Prodrive has worked with Volta Trucks and its partners Astheimer and Magtec, to integrate all the high voltage electrical, electronic and mechanical systems and assemble the finished vehicle at its headquarters in Banbury, UK.  The project was completed from a clean sheet to a fully running demonstrator vehicle in just 10 months.

The Volta Zero uses the removal of a traditional diesel engine mounted under the cab to create a radically new design with a centrally low-mounted seat giving the driver 220 degrees of visibility to optimise pedestrian and cyclist safety.  As a result, the vehicle should deliver a Transport for London five-star Direct Vision Standard rating.

The Volta Zero uses an innovative e-axle for enchanced efficiency and range, the first European commercial vehicle operator to do so, giving a range of 150-200 km (95-125 miles) and a limited top speed of 90 kph (56 mph).

Volta Trucks’ partners: Prodrive, Astheimer and Magtec, are all British companies and it is Volta Trucks’ intention to manufacture the production vehicles in the UK, with pilot vehicle trials set to begin in the first half of next year.

The Volta Zero follows Prodrive’s recent work with Ford to create the world’s first plug-in hybrid Transit van, which went into full production at the end of 2019.

Kjell Waloen, co-founder of Volta Trucks, said:  “We were originally recommended to use Prodrive Advanced Technology by an industry insider and I have been tremendously impressed with the way they have managed the project. Often programmes of this nature can slip, but even in spite of lockdown Prodrive has been able to deliver a fully functioning vehicle on time and within budget.”

For more information on the Volta Zero: www.voltatrucks.com

 

 

מכירים עוד מותגים כאלה? לא מותגים שנעלמו לבלי שוב כמו סאאב או כל תעשיית הרכב הבריטית, אלא דווקא כאלה שפעם היו משהו מדהים והיום הם סתם איש קצת שמן עם עיניים צהובות שמעשן סיגר ושותה מלא וויסקי בזמן שהוא יושב בסלון שלו ומספר מור"קים מהעבר. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיצובישי , פעם מותג כלל עולמי עם מוניטין אמינות ודגמים נחשקים כמו איוו או 3000GT , ונתנה ליצרנים אחרים רישיון לייצר דגמים שלה. 

היום מותג שנסוג בעיקר למדינות דרום אסיה, ורוב ההיצע שלו מתבסס על רכבים בני עשר שנים שקיבלו כמה שכבות של צבע במהלך השנים וחולקים את אותו פנים.

כמו כן קרייזלר ודודג' , שפעם היו מותגים אמריקאים חזקים עם היצע דגמים נרחב וכיום מסתמכים גם על היצע רכבים מיושן ולא תחרותי.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם רחוק מלהיות פאר היצירה, אבל ניסאן אלמרה. בשנות ה-90 ותחילת האלפיים הייתה משפחית יפנית חביבה. לדעתי לא נפלה מטויוטה או הונדה של אותן שנים, אבל יחלקו עליי פה. בכול מקרה, הייתה מכונית ראויה. 

 

לפני כמה שנים הזדמן לי לנסוע כרכב תחליפי על הדור הבא של האלמרה- 2016. קיבלתי את הגרסא הממש ראשונית עם מפתח של סוברו ג'אסטי, כפתורי חלונות במרכז הקונסולה ושאריות בדלתות של מה שניראה כידיות להרמת חלונות(!) מעבר לזה, מושב פח זבל,  רכב שמתנדנד כמו שיכור, עם התנהגות מסוכנת. +מכוערת נורא. וכול הזמן אני רק חושב כמה הייתי רוצה לקבל את האלמרה 2002 שהייתה לי במקום את הדבר הזה. 

 

זה באמת היה אחד הפחי האשפה הגדולים שנסעתי עליהם שגורם לאטראז' להרגיש כמו מרצדס. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yoav911gt2 כתב:

כמו כן קרייזלר ודודג' , שפעם היו מותגים אמריקאים חזקים עם היצע דגמים נרחב וכיום מסתמכים גם על היצע רכבים מיושן ולא תחרותי.

הזכרת לי, לנצ'יה. עצוב...

 

לפני 21 דקות, davemustaine87 כתב:

אבל ניסאן אלמרה. בשנות ה-90 ותחילת האלפיים הייתה משפחית יפנית חביבה. לדעתי לא נפלה מטויוטה או הונדה של אותן שנים,

לא יצא לי להתנסות עם טויוטה/הונדה של השנים האלה, אבל עם האלמרה יש לי היכרות קרובה. אם היא לא נפלה מהן, ממש חבל לי על טויוטה והונדה...

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם זה די אוף טופיק, אבל מה כול כך היה רע לך באלמרה? 

 

היה לי נסיון בעבר גם עם פולקסווגן בורה וגם עם סיטרואן קסרה של אותם שנים, הם שניהם התעלו על האלמרה בנוחות ובהתנהגות, אבל מלבד זה... איכות החומרים וההרכבה הייתה בדיחה עלובה, והאמינות... על זה לא נדבר. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, davemustaine87 כתב:

אמנם זה די אוף טופיק, אבל מה כול כך היה רע לך באלמרה? 

במקרה יש לי ניסיון גם עם קסארה. שהייתה ותיקה מהאלמרה ועלתה עליה בכל פרמטר מלבד אמינות שם היה יתרון קטן לאלמרה. 

האלמרה הייתה לא נוחה ולא מתנהגת, לא חזקה ולא חסכונית, לא זולה לתחזוקה ולא ייחודית, לא מרווחת ולא קטנה, פשוט הייתה "לא" על הכל. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, פבל כתב:

אלמרה הייתה לא נוחה ולא מתנהגת, לא חזקה ולא חסכונית, לא זולה לתחזוקה ולא ייחודית, לא מרווחת ולא קטנה, פשוט הייתה "לא" על הכל. 

 

באותה תקופה איזה משפחתית 1.6-1.8 אווטומט 4 הילוכים "כן" הייתה משהו מזה?

 

הצרפתיה הייתה אכן נוחה, התנהגות הייתה טובה יותר אבל אין לי מושג באמת עד כמה, כי לא בדיוק לקחתי אותם לקצה. היא גם לא הייתה חזקה , בטח שלא עם ה-AL4 המעפן, לא חסכונית ובטח שלא זולה לתחזוקה(חור בבלוק מנוע למרות שבחיים לא נכנס לשם מי ברז) ופלסטיקה פנימית ברמה של צעצוע מטיוז אר אס שנשבר ללא הפסקה. ובטח שלא מרווחת שכן כול משפחתית של אז הייתה בגדול של סופםרמיני של היום. 

זמנים אחרים, שבהם רכבים ידניים היו משמעותית טובים יותר מהאוטומטיים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, פבל כתב:

הזכרת לי, לנצ'יה. עצוב...

למה ללכת כל כך רחוק? הבעלבית, פיאט, פעם קונצרן ענק עם מגוון רחב של דגמים, היום 500 דור 17 שהיא פחות או יותר אותו דבר כמו הדור הראשון (לא המקורי, המחודש) ותקווה שמישהו ב-PSA יהיה מוכן לזרוק לכיוון שלהם איזו פלטפורמה ואולי גם איזה מנוע שאפשר יהי לקרוא לזה פונטו, או טיפו, או משהו.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בול פגיעה. זו כמובן הדוגמה האולטימטיבית, פיאט שהיה יצרן על של מגוון מכוניות לא פחות ממדהים, החל ב 500 המיתולוגית וכלה בפיאט דינו עם מנוע פרארי, דרך מכוניות נפלאות כמו מולטיפלה וברקטה אם להזכיר שתי דוגמאות, עבור לבתי מעצבים שייצרו מכוניות יפהפיות על בסיסים של מכוניות פיאט עממיות ( מורטי למשל שבנו גירסאות עיצוב מדהימות על פלטפורמה ומכניקה של פיאט 850 ו 124 או ויניאלה שעשה פלוס מינוס אותו דבר, אבל לראשון היתה אפילו נציגות קיצרת ימים בארץ ). כמובן לנצ'יה שהיתה היצרן בהא הידיעה למי שחיפש במאה הקודמת יוקרה, איכות וקידמה טכנולוגית והחלה להתפוגג מיום שפיאט צירפה אותה לאינוונטאר. אפילו אלפא רומיאו עסוקה יותר מכל בשאלה איזה פז'ו בדיוק תהיה הפלטפורמה הבאה שלה. האמת, נורא עצוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמפספסים נקודה. בעתיד הקרוב לא תהיה כל משמעות לסמל וכרגע כל היצרניות בהישרדות כלכלית.
ברגע שהרכב האוטונומי יתחיל לנוע על הכבישים כרכב לכל דבר ( לא רכב ניסויים) גם לא תהיה בעלות על רכבים.
אנשים יזמינו רכב אוטונומי כמו מונית שיאסוף אותם ליעד וימשיך הלאה ללקוח הבא.
במצב כזה הסמל על הרכב לא יהיה רלוונטי. כמו שהיום לא מעניין איזה מונית מסיעה אותי.
רוב היצרנים כרגע בקרב של הרכב החשמלי שיהיה הבסיס לרכב אוטונומי. יש יצרנים שאין להם את התקציב לפיתוחים האלה או שלא נכנסו לשיתוף פעולה עם יצרנים אחרים ולכן נתקעו מאחור.
לדעתי אלו יצרנים שחשבו שיוכלו להישאר יוצאי דופן ללא התקדמות קדימה אבל כתוצאה מכך הם הולכים אחורה.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שזה העתיד, לגבי קרוב אני מעט סקפטי. גם כשהאוטו יהיה חשמלי מכף רגל עד ראש הסמל שיש לו בשפיץ הוא זה שיקבע את קהל היעד שלו. נסיעה אוטונומית במכוניות שאין לנו שום ענין במיתוגן כי הן לא מייצגות כלום ושום דבר הקשור במיתוגנו הפרטי, זה כבר ענין הרבה יותר רחוק. בקיצור לפירסומות העוסקות בקשר שבין האוטו בו אנחנו נוהגים לרושם שאנחנו מבקשים להשאיר, יש עוד תוחלת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, פבל כתב:

למבורגיני שהפכו לקליפות של מה שהן היו פעם

 

אתה יכול להרחיב על זה טיפה? לא ידעתי שלמבורגיני היום נחשבת לקליפה, עדיין כל הזמן קופצים לי סרטוני יוטיוב על הדגמים שלהם שמוצגים כמשהו מאוד נחשק. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שזה העתיד, לגבי קרוב אני מעט סקפטי. גם כשהאוטו יהיה חשמלי מכף רגל עד ראש הסמל שיש לו בשפיץ הוא זה שיקבע את קהל היעד שלו. נסיעה אוטונומית במכוניות שאין לנו שום ענין במיתוגן כי הן לא מייצגות כלום ושום דבר הקשור במיתוגנו הפרטי, זה כבר ענין הרבה יותר רחוק. בקיצור לפירסומות העוסקות בקשר שבין האוטו בו אנחנו נוהגים לרושם שאנחנו מבקשים להשאיר, יש עוד תוחלת.
בשלב הזה, אך היצרנים מנסים לתכנן רחוק יותר מעשר שנים וכבר היום זה די ברור שמי שלא יהיה לו רכב חשמלי לא יהיה במשחק.
פשוט לא יהיה לזה מספיק ביקוש.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk


שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מערבב בין שני דברים, רכב חשמלי טהור, שזה ענין באמת קרוב יחסית וישנן מכוניות כאלו ואפילו לא מעט על הכביש  ימשיך לעשות מה שמכונית עם מנוע בנזין או דיזל עושה היום כלומר לשדר גם מיתוג. רכב אוטונומי שבכלל לא נצטרך להיות בעליו, אלא נחכה לו בפינה שיבוא, יסיע אותנו ויעבור למשתמש הבא, זה ענין רחוק יחסית, אפילו מאוד להערכתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1476 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...