Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין שתי החברות הנ"ל (כרגע ברפידות בלם)

הרפידות שיש כרגע הן מקוריות של הונדה.

 

עד לאחרונה תכננתי לרכוש רפידות של TRW והייתי נעול עליהן, עתה לאחר שהתפנה לי קצת זמן ולקראת הרכישה ביצעתי מחקתי יותר מעמיק והתוודעתי גם לברמבו.

 

המחירים לסט (קדמי+אחורי) כולל מע"מ הינם:

 

355 ש"ח TRW

248 ש"ח Brembo

 

הייתי די בטוח ש-TRW עדיפים אבל אני מוצא קצת מידע סותר שעדיף ברמבו (אם TRW אכן טובים יותר אין לי בעיה להשקיע את ה100 ש"ח הבדל בבלימה טובה ואשקיע אותם בשמחה)

 

מבין שני אלה- במי לבחור?

 

(כפי שציינתי, כרגע רפידות מקוריות של הונדה, עברתי איתם בערך 28K, האם בכלל צריך להחליף? קצת קשה לראות בלי לפרק ולא יצא לי לפרק בזמן האחרון תודה לאל :) )

 

 

פורסם

כדי לדעת בוודאות תרים את הרכב ותפרק את הגלגל,

אם אתה יודע להחליט לבד אם הרפידה סיימה את החייה מה טוב

אם לא צלם ונעזור לך,

לא הייתי מחליף או קונה סתם אם לא בוודאות הרפידה סיימה את חייה

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

אני התקנתי כמה פעמים בשנים האחרונות רפידות +דיסקים של ברמבו והייתי די מאוכזב,בפעמיים האחרונות התקנתי רפידות ודיסקים של TRW ואין בכלל מה להשוות,אין רעשים נלווים בכלל,הבלימה מיידית יותר,הדיסקים שורדים יותר,ממליץ.

פורסם

לאורך השנים האחרונות אני מאוד מרוצה (בPSA) עם השילוב של צלחות ברמבו ורפידות FERODO (נשיכה, עוצמת בלימה, שקט).

לא ניסיתי TRW אבל מי שניסה לא התאכזב עד כמה שידוע לי.

שוקל בקרוב לנסות גם סט של  IQ (ב C4 דור ראשון) לאור התשבוחות בפורום של מי שניסה.

 

איציק

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 4 שעות, Kooper כתב:

כדי לדעת בוודאות תרים את הרכב ותפרק את הגלגל,

אם אתה יודע להחליט לבד אם הרפידה סיימה את החייה מה טוב

אם לא צלם ונעזור לך,

לא הייתי מחליף או קונה סתם אם לא בוודאות הרפידה סיימה את חייה

 

עשיתי חישוב מדוייק מהטיפול בו הוחלפו הרפידות (105K) אני היום על (133K כמעט) 28K בדיוק כמו שחשבתי, ממה שאני מרגיש בעוצמת הבלימה הרפידות עוד בסדר יחסית והבלימה די בסדר (נשמע הגיוני סה"כ, מאמין שרפידות הונדה מקוריות יכולות להחזיק 40K? בהתחשב בזה שאני בולם נורמלי). לפרק גלגל קצת סיפור בשבילי עכשיו (אין ג'ק בעוונותי🥶)

 

לפני 3 שעות, save כתב:

אתה אוהב יותר קולה (TRW) או פפסי ?
 

לא שותה קולה😅😅 אבל הבנתי את המסר ;) 

לפני 2 שעות, Ron.P כתב:

אני התקנתי כמה פעמים בשנים האחרונות רפידות +דיסקים של ברמבו והייתי די מאוכזב,בפעמיים האחרונות התקנתי רפידות ודיסקים של TRW ואין בכלל מה להשוות,אין רעשים נלווים בכלל,הבלימה מיידית יותר,הדיסקים שורדים יותר,ממליץ.

טוב לשמוע תודה רבה!

אם אתה אומר שברמבו אכזבו, כנראה הכסף לא משקר ויש סיבה למה TRW עולות 100 ש"ח יותר.

לפני כשעה, איציק נ. כתב:

לאורך השנים האחרונות אני מאוד מרוצה (בPSA) עם השילוב של צלחות ברמבו ורפידות FERODO (נשיכה, עוצמת בלימה, שקט).

לא ניסיתי TRW אבל מי שניסה לא התאכזב עד כמה שידוע לי.

שוקל בקרוב לנסות גם סט של  IQ (ב C4 דור ראשון) לאור התשבוחות בפורום של מי שניסה.

 

איציק

 

אם יש ביקורות טובות על TRW זה מעולה. ניסיתי לחפש קצת בפורום וראיתי המלצות עליהן אבל לא ראיתי חוות דעת ממקור ראשון, אם תוכל להפנות אותי אני אשמח.

 

אגב באופן כללי- שמעתי שTRW מוציאות הרבה אבק או משהו כזה, זה רלוונטי? או שסתם אני מודאג ולקנות וזהו (מה שכנראה אעשה כבר מחר)

×
×
  • תוכן חדש...