Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, 

יש לי אלפא מיטו 155 2009 עכשיו הגלגל האחורי ימני שלה בלבד ננעל בבלימה חזקה/בלימת חירום  והרכב נזרק שמאלה

חשוב לציון שאין נורת abs דולקת ושבלחיצות חזקות מרגישים את הדוושה אכן רועדת.

מוסך איבחנו שהקאליפר היה תפוס ושופץ אך זה לא פתר את התקלה.

חשד שלי שהנורה לא מתריעה על תקלת abs שאכן קיימת אך אשמח לעזרה מאנשים כאן לפני שאני פונה

למוסך ומתחילים להחליף סתם דברים עפי השערות.

תודה רבה!

 

פורסם

קאליפרים משפצים רק בזוגות(!).

אם זה לא פתר את הבעיה אז למה אינך חוזר אליהם?
שילמת כסף ולא קיבלת פתרון.

נסה למדוד את חום הג׳אנט עם מדחום דיגיטלי אחרי נסיעה של כחצי שעה ולראות אם יש הבדל טמפרטורה בין ימין לשמאל.

Jeep ZJ V8
Honda 300ex

  • רעיון טוב! 3
פורסם (נערך)

מחזק את בועז, חוסר איזון בבלימה זה מסוכן וכשמטפלים בבלמים עושים זאת על שני הצדדים.

בלם נעול יתחמם, קח אקדח לייזר כמו של השומר בסופר תעביר אותו למצב מדידת משטחים ותמדוד את הטמפרטורה של צלחות הבלמים בשני הצדדים (יכול להיות שהטמפרטורה שתקבל תהיה גבוהה ממה שהאקדח יכול לנתר).

אם יש הבדלי טמפרטורה משמעותיים משמע שיש לך בעיה בקאליפר.

בכל מקרה המוסך בהחלט לא תיקן את הבעיה ואתה צריך לחזור אליו.

אתה גם יכול לגשת למכון טסטים ולבקש (בתשלום) לעלות על המכשיר ולבדוק עוצמת בלימה לארבעת הגלגלים רק כדי לוודא שזה באמת חוסר איזון, התוצאה תקל עליך בהתנהלות מול המוסך.

עריכה אחרונה על ידי Roycohen1979
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 שעות, Roycohen1979 כתב:

מחזק את בועז, חוסר איזון בבלימה זה מסוכן וכשמטפלים בבלמים עושים זאת על שני הצדדים.

בלם נעול יתחמם, קח אקדח לייזר כמו של השומר בסופר תעביר אותו למצב מדידת משטחים ותמדוד את הטמפרטורה של צלחות הבלמים בשני הצדדים (יכול להיות שהטמפרטורה שתקבל תהיה גבוהה ממה שהאקדח יכול לנתר).

אם יש הבדלי טמפרטורה משמעותיים משמע שיש לך בעיה בקאליפר.

בכל מקרה המוסך בהחלט לא תיקן את הבעיה ואתה צריך לחזור אליו.

אתה גם יכול לגשת למכון טסטים ולבקש (בתשלום) לעלות על המכשיר ולבדוק עוצמת בלימה לארבעת הגלגלים רק כדי לוודא שזה באמת חוסר איזון, התוצאה תקל עליך בהתנהלות מול המוסך.

 

לפני 10 שעות, Boaz Av כתב:

קאליפרים משפצים רק בזוגות(!).

אם זה לא פתר את הבעיה אז למה אינך חוזר אליהם?
שילמת כסף ולא קיבלת פתרון.

נסה למדוד את חום הג׳אנט עם מדחום דיגיטלי אחרי נסיעה של כחצי שעה ולראות אם יש הבדל טמפרטורה בין ימין לשמאל.

Jeep ZJ V8
Honda 300ex

לא התקנתי את הקאליפר אצלם לכן לא חזרתי אליהם

בדקתי את העניין של לשפץ בזוגות מול כמה מוסכים ואמרו שאולי תהיה משיכה קטנה אבל לא משהו רציני.

 

השאלה שלי היא האם יכול להיות שהabs פשוט לא עובד בגלגל הזה ושנורה לא נדלקת?

לגבי טמפרטורה אני אבדוק אבל בכל מקרה הגלגל בוודאות ננעל ובברקסים עדינים הכל טוב האוטו בולם יפה רק בחירום זה ננעל

פורסם
לפני 12 דקות, Roycohen1979 כתב:

כמו שאמרתי, שאתה מכניס מפתח ומסובב סוויץ (לפני ההתנעה) כל המנורות בלוח השעונים אמורות להדלק, אם אין מנורה של abs סימן שהיא שרופה. 

125E9C31-9EEB-44DE-A0CD-D852DDA20DBD.jpeg

 

לפני 2 דקות, shugiflex כתב:

כשאתה מתניע כל הנורות נדלקות. חפש שם נורת ABS.

היא נדלקת אבל עם כל מי שהתייעצתי חושד בabs למרות זאת 

בדקנו גם באמברקס מורם בנסיעה האוטו לא מושך לשום כיוון

 

 

עדכון 

יצאתי עכשיו סיבוב קורה רק בבלימות חירום

שתי הצלחות חמות באותה מידה

פורסם

2 הצלחות חמות באותה מידהזה אומר שאין לך ברקס תפוס, אם המנורה פועלת זה לא מנורה שרופה, ככול הנראה ישנה תקלה בabs למרות שאני לא מכיר תקלה בabs שלא מפעילה מנורת אזהרה.

בכל מקרה זה דבר מסוכן וצריך לתקן אותו

פורסם

מסכים האוטו כבר לא נוסע שבוע אם זה לא למוסך.

עכשיו אני רוצה פשוט להבין כמה שיותר לפני שמחליפים לי דברים על בסיס השערות.

 

בכל מקרה ידוע לך על אם abs ספציפי בגלגל הזה נדפק הכוונה אם יש חיישן בנפרד לכל גלגל?

 

 

פורסם

הייתי אצל איציק מרחובות אני מטפל אצלו אז כבר שאלתי אותו על זה והוא איבחן את הקאליפר התפוס, זה לא פתר את הבעיה.

לדעתי יש לי בעיה בabs שגורמת לקאליפר שם להתפס מאחר שרק הוא ננעל אבל שוב זה נטו השערות שלי ולא נדלקת נורה של abs לכן זה מאוד מוזר.

שבוע הבא או שאחזור אליו או שאלך למוסך אחר שמבין באלפות

פורסם

הוצאנו את צינור הבלם ונשפנו לבפנים והוא לא סתום לפחות ככה זה הרגיש

כשניקזנו את את הנוזל בלמים אחרי שהתקנו את הקאליפר כמובן יצא גם זרם תקין

×
×
  • תוכן חדש...