Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברוכה הבאה GMC Yukon Denali (ביבוא מקביל)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגעיל אותי.

הייתי בוחר וולוו xc 90, למרות המרחב העצום למשפחה.

עדיין בטיול באמריקה הייתי מעדיף אותו בהשכרה גם אם היו מציעים לי וולוו אאודי במוו וכאלה.

רק להשכרה

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, robertf כתב:

לא הבנתי את הנקודה שלך. הוא משמועותית זול מX7 גם כאן. על X7 ״בסיסית״ תיאלץ להיפרד מעוד 350,000 ש״ח...

 

זה כלכך לא נכון לצאת מתוך נקודת הנחה ששמי שרוכש רכב גדול ומפואר לא מעניין אותו צריכת דלק. יש סיבה שבאירופה רוב דגמי הפאר תמיד נמכרו בגרסאות הדיזל.


לא יודע אם אירופאים זו דוגמה למשהו. הם ידועים בתור מחבקי דיזל ותיבות ידניות. ההעדפה הזו טבועה בהם.

הרכב נראה אמריקה! באמת חוויה של דבר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 18 שעות, zvit כתב:

נניח שיש לו אלטרנטיבה שצורכת 10 ק"מ לליטר בעיר ו-12 מחוץ לעיר כלומר כ-1500 ליטר דלק בשנה זאת אומרת שההפרש יהיה כ-4200 ש"ח בשנה או כ-350 ש"ח בחודש. סכום שאפילו מישהו ממעמד הביניים יגיד:\

 

"וואלה בשביל V8 חלק שכזה - שווה".

 

1:10 זה לחלשים - אני מוכן בשביל V8 טוב גם שיהיה 1:6 לא יודע למה אני אומר את זה... 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 1 שעה, lanosforce כתב:

1:10 זה לחלשים - אני מוכן בשביל V8 טוב גם שיהיה 1:6 לא יודע למה אני אומר את זה... 

 

לא תמצא לנו איזו DS עם V8???

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

כן, ל- DS-3.

הוא כנראה דחף אותה לתא המטען, כי רק שם יש מקום. משם הוא משך צינור ל... וכבל מ... וגם....

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם
בתאריך 20.7.2020 בשעה 20:49, PriceDevil כתב:

 

יש! במיוחד בשבילך GMC יצרו את היוקון SLT עם מנוע צנוע בנפח של 5.3 ליטר והספק של 355 כ"ס בלבד, ואפשרות לוותר ההנעה הכפולה - כל זה יחסוך 20% מהמחיר אבל הוא גם נראה פחות קרבי.

 

המרווח הפנימי המדהים - זהה.

 

 

העברתי לבוס.

25 אחוז  פחות ונגיד עוד 100K הנחה ברכישה מקרב אותו למחיר שפוי

פורסם (נערך)
בתאריך 20.7.2020 בשעה 14:59, GR8Day כתב:

קיים בארץ עוד רכב שמציע מרווח כזה?

 

הונדה אודיסיי יכול בהחלט לתת פייט למרווח. עלותו זולה בהרבה ועומדת על 300-350K. גם הוא מגיע לכאן בייבוא מקביל. 12 יחידות הגיעו השנה.

 

הטויוטה סיינה טיפה יותר קטנה, אבל עדיין עם מרווח מכובד מאד גם היא עולה בד"כ בין 300-350K וממנה נמכרו כ-22 יחידות מתחילת שנה גם היא מגיעה בייבוא מקביל בלבד.

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
פורסם

^^^

האודיסיי והסיינה הן לא בערך בגודל של הטראוורס? כלומר, קטנים במידה מהיוקון?

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

המתחרים של היוקון/סברבן טאהו זה הטויוטה סקויה ופורד אקספדישן מקס.

 

ה-GLS וה-X7 שגם מאוד ענקיים מתחרים בקאדילק אסקלייד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתאריך 21.7.2020 בשעה 10:12, banji man כתב:

מה נסגר עם הגריל של הרכב? התופעה של עיצוב גריל עצום הולכת וגוברת אצל יצרנים רבים.

הגריל הזה מזכיר לי יחידה חיצונית של מזגן. עדיין מדובר ברכב מאוד מרשים וייחודי .5e4c777d4300a94285396025097e336f.jpg

 

 


לפחות הרכב מפלץ לא פחות מהגריל.
על הBMW החדשה לעומת זאת זה באמת נראה מגוחך. לא רחוק מהגריל של המפלץ.

 

d167ae40-98e0-11e9-beb6-1818ed77cbc1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...