Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב. נסוג . זה לא הכי חשוב.

יש מעט מאד יצרנים שבכלל נותנים Android TV עם רישיון (וזה עולה כסף). סוני ,פיליפס , שיומי ואולי שכחתי יצרן.

כל היתר זורקים שם איזו מערכת הפעלה פרטית או גרסה מוזרה של אנדרואיד (שאינה אנדרואיד TV ולכן לא בהכרח מריצה את נטפליקס 4K לדוגמא).

יש נוחות מסוימת שבאותו שלט אתה בוחר סרט אבל גם מכוון סטורציה של צבעים . אבל עם תמיכה ב CEC זה לא ממש חובה.

אצלנו יש פיליפס כמה שנים . מדי פעם יש עדכון אבטחה אבל חוצמזה עובד יפה. אין השהייה . לא נסיתי משחקים כמו אספלט 8

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

גם LG מקבלת עידכונים אגב, ב-8 חודשים +- קיבלתי 4 עידכונים (חוץ מזה שעשיתי עם ההפעלה הראשונה)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בתור אחד שמשווק טלויזיות, אל תצפו היום לאמינות כמו שהיתה פעם בדיוק כמו שבטח לרבים מכן היתה מכונת כביסה בבית/הורים שעבדה 30 שנה.
אין את הדברים האלו היום, מסכים חדשים (לפחות מתחילת עידן ה 4k/oled) של כל חברה מתקלקלים, פשוט מתקלקלים.
מניסיוני, סוני אולי פחות, אך גם יקרים יותר ופחות נפוצים מlg/samsung אז כנראה פחות שומעים עליהם מעשיות.

בזמנו הייתי משווק פנסוניק כשיורוקום עוד היו היבואנים, עד היום אולי דיווחו לי עד 3 מסכים תקולין שהתקלקלו אחרי לפחות 7 שנים.
אין את זה היום



Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

  • אהבתי 3

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

@gsi16v יש לי עדיין פנסוניק שקניתי אי שם ב-2012 שעבדה שעות נוספות, ואחרי 6 שנים החלטתי לעלות על גל ה-OLED וקניתי את LG ולמרות התמונה המדהימה וההתקדמות הטכנלוגית יש עדיין תחומים מסויימים שהפנסוניק נותנת פייט לא רע.

אם היה בארץ יבוא מסודר של oled פנסוניק עם אחריות ארוכת שנים וטובה - אין ספק שהייתי בוחר בה, מבחינת עיבוד תמונה הם עוקפים את כולם בסיבוב

 

פורסם
לפני 2 שעות, gsi16v כתב:

בתור אחד שמשווק טלויזיות, אל תצפו היום לאמינות כמו שהיתה פעם בדיוק כמו שבטח לרבים מכן היתה מכונת כביסה בבית/הורים שעבדה 30 שנה.
אין את הדברים האלו היום, מסכים חדשים (לפחות מתחילת עידן ה 4k/oled) של כל חברה מתקלקלים, פשוט מתקלקלים.
מניסיוני, סוני אולי פחות, אך גם יקרים יותר ופחות נפוצים מlg/samsung אז כנראה פחות שומעים עליהם מעשיות.

בזמנו הייתי משווק פנסוניק כשיורוקום עוד היו היבואנים, עד היום אולי דיווחו לי עד 3 מסכים תקולין שהתקלקלו אחרי לפחות 7 שנים.
אין את זה היום

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

 

אכן, יש לי בחדר שינה עדיין טלוויזיה LG 42 אינץ' מלפני יותר מ-8 שנים, עדיין עובדת.

 

ועדיין יש גרועים יותר מהאחרים, פיילוט החזיקה לי פחות משנתיים.

כאילו לכאורה כשאתה אומר "אין אמינות כמו פעם" אז חשבתי לעצמי שיהיה מותג מדבקה, מה זה משנה.

אז האמינות של LG כבר לא כמו של LG מפעם, וכנראה גם של פיילוט לא אמינות כמו פיילוט של פעם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

פיילוט זה מותג מדבקה (של שופרסל?) שלא קשור לפיילוט של שנות ה50-70.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

ההבדל הוא ש-LG הוא יצרן מוכר, פיילוט כבר כמה עשורים מותג מדבקה שמי יודע מה מקור המוצרים שלו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פיילוט מיוצר בסין במיוחד עבור שופרסל. כלומר מוצר מדבקה נחות.

קרובת משפחה שלי שהיא מנהלת באחד הסניפים שלהם רצתה לקנות את המסך הנ"ל.

אמרתי לה לוותר כי זה מדבקה, אמרה לא יכול להיות, בדקה, הופתעה מהתשובה. בהמלצתי רכשה סמסונג

למרות שהדגמים שיש שם הם גם דגמים מיוצרים במיוחד עבורם. (אך זה עדיף מפיילוט)

 

פורסם (נערך)

מדבקה, כן, למה נחות?

 

פיילוט הוא מותג מדבקה של ניופאן עבור שופרסל. 


טלויזיות פיילוט מיוצרות בסין על ידי צ'אנגהונג, שהוא אחד מ-5 היצרנים הסינים הכי גדולים. אכן מותג מדבקה, אבל זה לא עושה אותה בהכרח טובה יותר או פחות ממותג סיני (הייסנס או TCL או סקייוורת' למשל) או ממותג יפני שהוא מוצר מדבקה (לי יש בבית גם שארפ שהוא למעשה מוצר מדבקה סיני ג'נרי). 

 

גילוי נאות: יש לי גם "פיילוט" 55 אינטש שהיא לטעמי VFM מצויין, אבל אני לא אנין.

 

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

 יכול להיות שהדרישות שלי גבוהות מהממוצע. יש אנשים (גם קרובים אלי) שלא מבינים על מה אני מדבר איתם (על מסך יקר אצלי)

על איכות תמונה. בהחלט יש אנשים שפיילוט יכול לספק אותם. (ראיתי, לא בשבילי, למרות שיש לי מסך זול בחדר שינה)

פורסם

לא קראתי את כל התגובות, רק אוסיף משהו.

כאחד שעבד בח.י לפני כמה שנים וקיבל מלא קריאות על תקלות בטלוויוזיות (רובן מדגמים ישנים), אני עדיין ממליץ על LG.

קניתי לי אחת לפני שנה ולסבא וסבתא שלי אפילו שתיים.

מבחינת עלות, מצאתי אותם זולים יותר מסמסונג זה קודם כל.

מבחינת אחריות, ח.י נותנת 3 שנים מלאות בעוד סמסונג נותנת שנה ועל שנתיים נוספות צריך להוסיף כסף (אלא אם משהו השתנה).

בנוסף, האחריות של LG מכסה תקלת פאנל (שווה ערך ללזרוק את הטלוויזיה לפח) ואצל מותגים אחרים אין את זה. וזה משהו שמאוד חשוב לבדוק.

מערכת ההפעלה שלהם נוחה, יש מגוון אפליקציות שאותי די מספק (לא מחפש משחקים וכאלה) והשלט גם מאוד נוח.

מבחינת תמונה, אלא אם אתה מחפש שחור מדהים ובעל עין מאוד רגישה, לא נראה לי שתתבאס.

גם דגמי הכניסה מציגים איכות שתהיה סבבה לכל צופה ממוצע.

פורסם (נערך)
לפני 22 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

שיאומי למיטב ידיעתי נחשבים לטובים יחסית מבחינת חומרה.

סוני בגלל בעיות כאלה מציידת את הדגמים הזולים שלה במערכות אחרות (Opera, עכשיו נדמה לי Sony TV או משהו בסגנון)

Pilot ו-Toshiba היו דוגמאות מצוינות למכשירים יחסית מקרטעים עם אנדרואיד TV.

 

בטוח יש עוד מותגים עם הבעיה הזו.

למעט כמובן LG כי אצלם הכל webOS וסמסונג שאצלם הכל Tizen

חשבתי גם על השיאומי 55 אינטש'.כי אני רוצה להשתדרג ל 4k בנטפליקס, אמזון וטורנטים. הסמארט לא רלוונטי כי גם ככה הטלויזיה מחוברת למחשב ואני צופה רק דרכו.

אין לי רצון להשקיע עכשיו עוד איזה 6k ל oled ואני לא רואה הגיון בלהתפשר ולהשקיע סכום של 3-4k עבור משהו בינוני, כבר עדיף ללכת עד הסוף, או לחכות עם זה ולקנות משהו זול.

 

ראיתי את השיאומי אצל חברים ולא ממש התלהבתי מהתמונה והסאונד היה מתחת לכל ביקורת.

זה לא שאני אנין טעם במיוחד, כרגע יש לי פיילוט 50 אינטש' בת 5 שנים ואני ממש מרוצה מהתמונה, הסאונד מחפיר, אבל חיברתי את המחשב לסאונד בר של שיאומי (350₪) בכבל אופטי ושומעים מעולה. אז אני יכול להשתמש בו גם בטלויזיה של שיאומי.

 

אשמח לקבל עוד ביקורת מנסיונכם על התמונה ב 4k מהשיאומי.

 

ביקורת על השיאומי שנתקלתי בה לא מזמן:

https://m.ynet.co.il/articles/57540740

 

 

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם

אתה מצליח לראות הבדל בין 4K ללא 4K ממרחק הצפייה שלך?

 

לגבי איכות תמונה, חפש אתרי ביקורת שעושים מדידות, זה ייתן לך אינדיקציה טובה ביחס למכשירים אחרים. כל הביקורת שמתבססות על התרשמות בעין, פחות אמינות.

 

ולגבי הסאונד, אין סיבה להסתמך על הסאונד של הטלוויזיה בכל מקרה. מוסיפים סאונד בר או רמקולים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 14 שעות, borsood כתב:

פיילוט זה מותג מדבקה (של שופרסל?) שלא קשור לפיילוט של שנות ה50-70.

 

אכן, אבל מכיוון שלא נולדתי בשנות ה-70, מבחינתי פיילוט היה כל חיי מותג מדבקה, גם בשנות ה-90 וה-2000 הוא היה מותג מדבקה, עכשיו הוא פשוט מותג מדבקה פחות טוב ממה שהיה.

 

לפני 13 שעות, yogev20 כתב:

פיילוט מיוצר בסין במיוחד עבור שופרסל. כלומר מוצר מדבקה נחות.

קרובת משפחה שלי שהיא מנהלת באחד הסניפים שלהם רצתה לקנות את המסך הנ"ל.

אמרתי לה לוותר כי זה מדבקה, אמרה לא יכול להיות, בדקה, הופתעה מהתשובה. בהמלצתי רכשה סמסונג

למרות שהדגמים שיש שם הם גם דגמים מיוצרים במיוחד עבורם. (אך זה עדיף מפיילוט)

 

הוא אכן מוצר מדבקה נחות, כלומר כשהוא עובד הוא סבבה, איכות תמונה סבירה, הבעיה היא שפחות משנתיים עד להתפגרות של הפאנל ו/או תאורה זה לא סימן טוב.

ועוד יותר גרוע שבגלל שזה מותג מדבקה לך תחפש עכשיו פאנל מתאים ותחליף, ואצלם במעבדה של ניופאן רוצים בין 1200-1700 שקל, כשחדש כזה עלה 2400 שקל.

אז אני אמרתי שילכו לאכול ת*ת, וקניתי LG.

 

לפני 12 שעות, yuvk כתב:

מדבקה, כן, למה נחות?

 

פיילוט הוא מותג מדבקה של ניופאן עבור שופרסל. 


טלויזיות פיילוט מיוצרות בסין על ידי צ'אנגהונג, שהוא אחד מ-5 היצרנים הסינים הכי גדולים. אכן מותג מדבקה, אבל זה לא עושה אותה בהכרח טובה יותר או פחות ממותג סיני (הייסנס או TCL או סקייוורת' למשל) או ממותג יפני שהוא מוצר מדבקה (לי יש בבית גם שארפ שהוא למעשה מוצר מדבקה סיני ג'נרי). 

 

גילוי נאות: יש לי גם "פיילוט" 55 אינטש שהיא לטעמי VFM מצויין, אבל אני לא אנין.

 

נחות כי פחות משנתיים עד למוות של פאנל זה לא תקין, ולחייב 1200-1700 שקל על החלפה של פאנל / פאנל ותאורה, זה לא שפוי, זה VFM שלילי.

 

לפני 30 דקות, bobi כתב:

חשבתי גם על השיאומי 55 אינטש'.כי אני רוצה להשתדרג ל 4k בנטפליקס, אמזון וטורנטים. הסמארט לא רלוונטי כי גם ככה הטלויזיה מחוברת למחשב ואני צופה רק דרכו.

אין לי רצון להשקיע עכשיו עוד איזה 6k ל oled ואני לא רואה הגיון בלהתפשר ולהשקיע סכום של 3-4k עבור משהו בינוני, כבר עדיף ללכת עד הסוף, או לחכות עם זה ולקנות משהו זול.

 

ראיתי את השיאומי אצל חברים ולא ממש התלהבתי מהתמונה והסאונד היה מתחת לכל ביקורת.

זה לא שאני אנין טעם במיוחד, כרגע יש לי פיילוט 50 אינטש' בת 5 שנים ואני ממש מרוצה מהתמונה, הסאונד מחפיר, אבל חיברתי את המחשב לסאונד בר של שיאומי (350₪) בכבל אופטי ושומעים מעולה. אז אני יכול להשתמש בו גם בטלויזיה של שיאומי.

 

אשמח לקבל עוד ביקורת מנסיונכם על התמונה ב 4k מהשיאומי.

 

ביקורת על השיאומי שנתקלתי בה לא מזמן:

https://m.ynet.co.il/articles/57540740

 

לא ראיתי את השיאומי בתצוגה בשום מקום עדיין, אבל הם הגיעו לא מזמן ויש את הסיפור של הקורונה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

דווקא הפיילוט שלי עובדת בלי בעיות כבר 5 שנים בלי תקלות והאיכות של התמונה סבבה. וגם אצל חבר היא עבדה 10 שנים. 

אבל בא לי להשתדרג ל 4k בלי להוציא יותר מ 2k.

כי כמו שכתבתי אם אני מוציא יותר, אז אני כבר אלך עד הסוף ואקח oled, אבל אני לא שם עדיין, אז אני רוצה משהו לשנתיים הקרובות שלא יהיה יקר.

עריכה אחרונה על ידי bobi
×
×
  • תוכן חדש...