Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברצוני לבצע טיפול למאזדה כפי שמצוין בכותרת (גמעה כ-195 ק"מ),

מעוניין בחלפים מקוריים ובחיפושים ברשת לא מצאתי אינדיקציה מוסמכת על אילו חלפים ממליץ היצרן.

אשמח מאוד לעזרה ותודה ענקית מראש.

 

החלפים הדרושים:

-מצתים

-פילטר דלק

-פילטר שמן

-שמן מנוע (איזו חברה ואיזו צמיגות נדרשת)

-פילטר אוויר

-נוזל בלמים (האם כדאי להשאיר את העבודה למוסך?)

-נוזל קירור

 

מזכיר שזה מנוע 2.0 ל'

תודה!

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

פורסם

לגבי פילטר שמן ודלק אתה יכול לרכוש מקורי כמעט בכל חנות חלפים והעלות זניחה.

שמן מנוע ממליץ על קסטרול 5-30 A5

פילטר אוויר ומזגן גם אפשר לרכוש מקורי אבל העלות שלהם גבוהה וזה מצריך בדרך כלל הזמנה מראש.

פילטר אוויר לא הייתי מתפשר אבל במזגן אפשר חליפי

 נוזל בלמים אני משתמש בנוזל של Ate DOT4

עדיף במוסך לדעתי להחליף.

נוזל קירור התקן הוא FL22 אבל הוא מאד יקר

ואפשר לשים זרקס אסיאן אדום שיותר זול וגם מתאים.

פורסם

תודה רבה איש.

קיבלתי, אבל לגבי  פילטר אוויר, כמה זה יקר? הבנתי שיש חלופי של MANN שהוא גם טוב,

זכור לך עלויות? 

ועוד דבר שלא הזכרת, מצתים, הבנתי ש'אירידיום' ממש יקרים ויש חלופיים די טובים,

כמה משמעותי להקפיד על אירידיום מקוריים לעומת חלופיים איכותיים ומה נחשב לכזה?

 

-את נוזל הבלמים אחליף במוסך.

-פילטר מזגן החלפתי לפני כמה חודשים כי המזגן היה חלש ומסריח (נראה שלא החליפו אותו מאז יצא מהחברה איי שם

ומאמין שאם הגישה אליו לא הייתה מאתגרת במיוחד, כנראה שהיו מחליפים אותו לפחות פעם אחת).

 

שוב תודה ענקית!

 

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

פורסם (נערך)

פילטר אוויר מקורי בסביבות 150₪

לא הייתי שם של mann למרות שזו חברה טובה

לא הזכרתי מצתים כי אני לא זוכר בדיוק מה מתאים לרכב שלך.

רוב הסיכויים שמדובר במצתי NGK אבל רשום לך איזה במדויק בספר רכב.

אם אין לך אותו שלח מייל לדלק מוטורס בצירוף רשיון הרכב שלך והם ישלחו לך במייל.

אל תשים מצתים אחרים ממה שרשום שם!!

דרך אגב אני במאזדה שלי אוהב לקנות את החלפים בעצמי ונותן למוסך לבצע רק את העבודה.

זה גם משתלם כלכלית בדרך כלל וגם אני מוודא שמשתמשים בשמן ובחלפים שאני מביא, שלא תמיד הם זמינים במוסך.

עריכה אחרונה על ידי roy007
×
×
  • תוכן חדש...