Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30cw 2014


נתניה10
שימו לב! השרשור הזה בן 1416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כבר קנית. 

מה זה משנה מה יגידו לך? 

תתחדש ותהנה. 

רכב משפחתי מרווח, אמין וזול לאחזקה. 

 

  • רעיון טוב! 4

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו לי 2 כאלה, אחת מהעבודה שעשיתי עליה 150 אלף קילומטר, ואחת שקניתי ומכרתי בספטמבר האחרון, שתיהן היו 2013, השנייה עם היסטוריית ליסינג משלמה סיקסט.

הרכב הכי אמין שנהגתי עליו, שתיהן לא ראו מוסך פעם אחת כשהיו אצלי, לשיה נקרעה גומיה מתחת לדוושת בלם שגרמה לאורות ברקס לפעול קבוע ולטמטם את מערכת בקרת היציבות- עלות הגומיה 58 שקל במוסך מרכזי.

יונדאי I30 זה רכב שגר ושכח- אתה מגיע בבוקר לאוטו מתניע ונוסע בשקט נפשי לעבודה...

הן לא הכי מרווחות, יש יותר מרווחות בקטגוריה, לא הכי שקטות, רעשי צמיגים חודרים לתא הנוסעים במיוחד במהירות בין עירונית, אם תסגור את המדף האחורי בבגאז (המדף המתקפל מהבד) זה יפחית מעט מהרעש אבל זה לא רעש שאי אפשר לחיות איתו, צמיגים טובים עם מקדם רעש טוב ישפרו את העניין, אכל כחבילה כוללת זה אחלה רכב סולידי שיקח אותך מא- לב בצורה נעימה ובטוחה.

המנוע 135 כ"ס אמין ונעים אבל רוב הכוח מגיע במעלה הסל"ד והמומנט נמוך ביחס לרכבים מודרניים של היום זה אומר שוצריך ללחוץ עליו (כמו על כל רכב אטמוספרי) כדי לקבל תאוצה משמעותית או לצאת לעקיפות במהירות בין עירונית ובעליות, תאכלס לא באמת חסר לה כוח לשום דבר שנהג עם נהיגה סטנדרטית צריך.

הבגאז מכיל 4 מזוודות, 2 בימבות ועגלת תינוק וקדימה שבוע באילת בלי להתאמץ.

לא יהיה לך מקום ל3 כסאות תינוק מאחור בגלל שהאיזופיקס ממרכז את הכסא ולא משאיר מקום לילד שלישי אבל רוב המשפחתיות ככה.

ממליץ רק על מוסך מרכזי שיודעים לטפל באוטו, אם תקבע טיפול מראש באוטוויק הם יקבלו את האוטו בדיוק בזמן וישחררו אותו אחרי טיפול כולל שטיפה תוך 3 שעות, עלות טיפול ממוצע 800 שקל, בלמים הכולל רפידות וצלחות יעלו בסביבות 2000 אבל המקוריים מחזיקים מעל 60 אלף קילומטר בנסיעה נורמלית.

צריכת דלק שערוריתית ביחס למתחרות וזה המינוס היחיד באוטו הזה, החלפתי לאסטרה טורבו K לפני חצי שנה והורדתי 20% מעלות הדלק החודשית שלי.

מולטימדיה בהתקנה מקומית וראיתי כבר רכבים שהמולטימדיה שבקה כולל אצלי, כשמפרקים רואים התקנה עם איזולירבנדים וחוטים מלופפים ואז מבינים שמראש לא היה לה הרבה סיכוי, אם עדיין לא החליפו אצלך זה אומר שמתישהו זה יגיע, מחליפים לאנדרואיד ונהנים מהחיים... גם הרמקולים המקוריים שמגיעים עם האוטו שווים לתחת.

חוץ מזה סע לשלום אחלה אוטו שבעולם, הלוואי שכל המכוניות שיהיו לי יהיו בעתיד יהיו בעלך תג אמינות גבוה שכזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...