Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, בלילה כשאני מפעיל נורות כל הנורות פאנל נדלקות כולל הנורות של המזגן אבל רק הנורה הכתומה של הסירקולציה לא מאירה...איך אפשר לתקן את זה והאם אפשר לתקן את זה לבד

IMG_20200427_223644.jpg

פורסם

אפשר לתקן את זה. להחליף נורה שבתוך הכפתור ואם הנורה בו לא ניתנת להחלפה, להחליף את כל הכפתור.

 

 

איזה אוטו זה? 

 

 

 

פורסם
Just now, Buki כתב:

אפשר לתקן את זה. להחליף נורה שבתוך הכפתור ואם הנורה בו לא ניתנת להחלפה, להחליף את כל הכפתור.

 

 

איזה אוטו זה? 

 

סוזוקי סוויפט,

האם אפשר לעשות את זה לבד או שזה מוסך?

 

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה, אבל המנורות שבתוך הפיקוד של בקרת האקלים הן לדים, שחיבור/ניתוק של מנורה מצריך הלחמה?

פורסם

לא בהכרח. בעבר הנורות האלה היו מסוג פטריה שהיה ניתן להחליף ללא צורך בהלחמות.

לא יודע לומר לגבי המודל הזה.

פורסם

יכול להיות שזה לד אבל די נדיר שהם נשרפים.

במקרה וזה אכן לד, קונים כפתור חדש ומחליפים את כל הכפתור. מה שיכול להיות אבל שיש שם לוח משותף לשלושת הכפתורים והלד מולחם עליו, אז זה באמת מצריך הלחמה...

 

 

פורסם
לפני 1 שעה, Buki כתב:

יכול להיות שזה לד אבל די נדיר שהם נשרפים.

במקרה וזה אכן לד, קונים כפתור חדש ומחליפים את כל הכפתור. מה שיכול להיות אבל שיש שם לוח משותף לשלושת הכפתורים והלד מולחם עליו, אז זה באמת מצריך הלחמה...

חיפשתי בכל רחבי האינטרנט כולל באנגלית והייתי מופתע עד מאד שלא ראיתי מדריך כלשהוא לזה.

הכי קרוב שהגעתי זה רק לראות איך מפרקים את הפאנל הזה אבל אין משהו מעבר-

איזה סוג נורה צריך, איפה היא מתחברת וכו.

אני שוקל ללכת עם זה למוסך...לדעתכם ישחטו אותי? או שזה עניין של 50/100 שקל

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, Buki כתב:

בזמן נסיעה זה עובד, מתי זה לא עובד?
 

כשהאוטו עומד קצת שמתי לב שזה נכבה חזרה

ברמזור אני חושב שזה עדיין דוחק

עריכה אחרונה על ידי 1newguy
×
×
  • תוכן חדש...