Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשזה לא מואר, תנסה לדפוק (בעדינות) עם היד באיזור הכפתור,  תראה עם נדלק. 

אם נדלק, סיכוי טוב שזה נורה רגילה שם שאפשר להחליף, לא לד. 

 

 

פורסם
לפני 8 דקות, Buki כתב:

כשזה לא מואר, תנסה לדפוק (בעדינות) עם היד באיזור הכפתור,  תראה עם נדלק. 

אם נדלק, סיכוי טוב שזה נורה רגילה שם שאפשר להחליף, לא לד. 

בכל אופן אצטרך ללכת לחשמלאי שיעשה את זה כי אני לבד לא אצליח.. כמה אתה חושב שיכולים ל-חת על זה?

פורסם

אם כל פעם לא דולקת באותו מצב הנורה (שאתה עומד לא דולקת שאתה נוסע דולקת) יכול להיות שזה פיצר ולא באג.

 

הם לא רוצים שתשים סירקולציה בעמידה או אני לא יודע מה.

פורסם
לפני 16 דקות, Buki כתב:

אין מצב שיש בסוויפט תחכום כזה...כמו כן גם אם היה, חסר משמעות באור יום.

כן זה נשמע לי הזוי שיהיה פיצר מיותר כזה...

יש לי תאוריה, המורות לא מקבלות מספיק זרם ובזמן נסיעה כן...מה שאומר שאולי זמנו של המצבר שאול

פורסם
בתאריך 29.4.2020 בשעה 11:46, Buki כתב:

תן כמה דפיקות קלות על איזור המנורה, תראה אם נדלקת/כבית.

ניסיתי ולא השנתה, לא נדלק ולא נכבה

×
×
  • תוכן חדש...