Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

אנו זוג ללא תקציב מי יודע מה, ואנו זקוקים לרכב רק לצורך התניידויות קצרות בעיר מידי פעם, האם קניית רכב ב2000/3000 ש"ח שווה, או שיש להניח שעלות התיקונים והאחזקה יעלו מידי הרבה.

 

ראיתי ביד 2 שברולט אופטרה 2008 עם הנעה בגז שצריכה שיפוץ גיר ללא טסט ב-1800 ש"ח. 

 

שלחתי לו מייל והוא ענה:

יש לך מנוע משופץ

מצבר חדש 

ברקסים 

בלון גז

מערכת גז

גי פי אס

רדיו דיסק 

חלונות חשמל

2 מפתחות 

הכול תקין עובד רק שיפוץ גיר .אחלה אוטו

ללא טסט

 

פורסם

לא, מ-מ-ש לא.

 

הרכב צריך השקעה בלא מעט כסף.

שברולט אופטרה היא אופציה לא רעה לדלי תקציב, ואפשר למצוא כזאת נוסעת עם טסט בלי תקלות ב-5000/6000 ש"ח.

צריך לזכור שיש גם לעשות ביטוח חובה שעלותו יכולה להיות כ-2000 ש"ח בערך ומאד כדאי ללהוסיף צד ג' בעוד 1000 ש"ח בערך (המחירים לשנה ויכולים להשתנות בהתאם לנתוני הנהג

 

לא להתפתות לעסקאות "מפתות" לכלי רכב ללא טסט ואו "עם תקלה קטנה שצריך לסדר" מכוניות כאלה עלולות להתברר כבור ללא תחתית.

 

בכל מקרה מכוניות בתקציב נמוך הן סוג של הימור שלעיתים עלול להתגלות כלא מוצלח ומקור להוצאות נוספות.

לכן:

 

כדאי לנסות למצוא מכונית זולה יחסית ממישהו בסביבה הקרובה / משפחה שלא מצליח למכור, ולא לנסות רכוש "מציאה" ממישהו שטוען שהכל תקין ואין לכם שום דרך לדעת מה באמת נכון, ולא להוציא מאות שקלים על בדיקה של רכב שיתגלה כגרוטאה.

 

בהצלחה :)

 

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אתם צריכים משפחתית או רכב קטן יותר גם מתאים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

והאם גיר ידני בא בחשבון?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

תודה על המענה.

טוב לנו כל רכב שהוא, גם קטן, כי בדר"כ זה או אני או אשתי נוסעים בו. גיר ידני לא מתאים.

הצעה זו יכולה להיות טובה לנו?

image.png.eeb51e28702ea1b85ead19c35334f35b.png

עריכה אחרונה על ידי ead
פורסם

לא.

 

קילומטראז' גבוה מאוד.

משהו מוזר גם במודעה, מצד אחד רשום טסט עד אפריל 2020, מצד שני רושם שעבר טסט.

סגנון הכתיבה שלו לא לרוחי, אבל זה סיפור אחר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 50 דקות, ead כתב:

תודה על המענה.

טוב לנו כל רכב שהוא, גם קטן, כי בדר"כ זה או אני או אשתי נוסעים בו. גיר ידני לא מתאים.

הצעה זו יכולה להיות טובה לנו?

image.png.eeb51e28702ea1b85ead19c35334f35b.png

 

 

לא, תפנים שאין מציאות בסכומים הללו. אין לרכב טסט, (ואם יש לרכב טסט המחיר תמוה עוד יותר|)  ואם מישהו מוכר רכב עם מערכת גז ששווה לבד 6000 ש"ח ב-2500 ש"ח הוא יודע למה.

 

בתקציב כזה קונים רק ממישהו שמכירים - קניה אקראית כמעט בוודאות אתה קונה צרות של מישהו אחר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מוניות או waze carpool. אלא אם אתם מכונאים או אוהבים לתפוס טרמפים ליד רכב עם מכסה מנוע פתוח

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

שלום וברכה.

בהמשך ובתוספת למה שכבר נאמר,

אתם צריכים רכב במצב נסיעה בלבד (לא "מציאות" בזול, בלי גיר או מנוע תקינים - לפחות לא כאלה שהמוכר מצהיר בפירוש "גיר לא תקין").

לדעתי - עדיפות לרכבים יפניים / קוריאניים (שישרדו יותר טוב את חלודות הזמן, וגם האחזקה ותיקונים יהיו יותר זולים).

לא להנעל על דגם מסויים - מה שתמצאו ובמצב הכי טוב - את זה להעדיף.

גיר ידני (אם מתאפשר מבחינת רישיון) - עדיף שבעתיים על אוטומט / רובוטי (לפחות בתקציבכם).

לא הייתי נכנס בכלל לראות רכבים עם מע' גאז.

כן הייתי לוקח לפחות לבדיקה במוסך שאני מכיר.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...