Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014


lanosforce
 שיתוף
עוקבים 68

Recommended Posts

  • תגובות 671
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

עוקב מאותה סיבה שאנשים עוצרים להסתכל על תאונה...

איך נפלו פולנים?! מרד אלור!   אז למי שעוקב אחרי סיקורב – מפגר טורבו – הסיקור של הדודג' ניטרו, הרומן הזה הגיע לקיצו בסוף פברואר כאשר גמלה בי ההחלטה שזו השנה האחרונה שלי עם באנדי (הניטרו).

אז איך זה לנהוג בקרוקומבוש?   אתייחס למנוע, לגיר, תנוחת נהיגה ונוחות, בידוד רעשים ורעשים, צמיגים והיגוי, מתלים ובולמים ובסופו של דבר סיכום כללי. עכשיו תצאו מתוך נקודת מבט שאני בא לכאן

תמונות שפורסמו בשרשור

לאנוס, כשאתה מרוקן אותו, תוריד לדלי בבקשה ותשמור לי לטיפול 15, תודה.

  • רעיון טוב! 1

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע בוודאות מה שמו ברכב בטיפול האחרון - בגלל זה - אם כבר, מה איכפת לי.

 

בסובארו יש לי FUMOTO VALVE ויש להם מתחרים שנקראים EZ VALVE 

 

אפרופו דבר יפה ששמתי לב אליו היום בDS שמסביר לי את השקט המופתי בה - שמשות עם זיגוג כפול! זה לא רק הדלת שהיא מאסיבית ומבודדת מהמפעל. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בשעה טובה (6:40 ליתר דיוק עמלק נרדם בעמידה) הקרוקומבוש הוכנסה למעונם של גבע בתושיה 24 לצורך החלפת טרמוסטט. 

 

עמדו שם כל מיני רכבים צרפתיים כמו פג'ו 208GTI וגם DS4 שנת 2014 אחת והגיע איזה אחד עם C5 שהתחיל להגיד כל מיני דברים כמו - ואז שמעתי בום - ועצרתי... ואחרי זה הוא גם אמר משהו כמו העלו אותי על גרר, לא רגע, זה בעצם השכן שלו עם המוסך של הרכבים האמריקאים לגבי הגרר. 

 

לא יודע - כל מיני דברים שאני לא הייתי שומע במוסכי טויוטה וסובארו. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבום היה בגזרת המוסך - לקוח שנכנס לשם, לא יודע איך - עם C5 שנוסעת עצמונית! לפעמים ניסים מתרחשים. 

 

אני שמתי שם את הDS להחלפת טרמוסטט. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז הרכב חזר מגבע - נפרדתי לשלום מ500 שקלים כולל מע"מ על החלפת טרמוסטט וגלון של מי קירור מקוריים. 

 

מחר בבוקר אבדוק שלא ירד מפלס המים. 

 

מעבר לכך ביקשתי מהם לבדוק בדיקה קפדנית של הרכב - הם טוענים שהרכב פיקס! למעט בולם ימני אחורי שנוזל - זה משהו שכנראה התחיל לא מזמן כי בטיפול שעשיתי לרכב במרץ לא זוכר שראינו נזילות משום מקום. 

 

מפה לשם ביקשתי הצעת מחיר לבולמים אבל המחיר לחלקים היה נראה לי גבוה מאוד - כאלפיה לבולם. 

ביקשתי את המק"ט וזה 9678510180 ובחיי שהתוצאות שמצאתי לבולמים של בילשטיין וKYB נעים בין 280-350 שקלים ומשלוח ממה שראיתי זול! כ35 שקלים לבולם. 

 

בקיצור יוצר קשר עם המוכר להזמין זוג ואת העבודה אתן לגבע לעשות היות ומדובר בפירוק של כמה חלקפי פלסטיקה טובים. 

הם לא רחוקים מהעבודה שלי ויש לי גישה נוחה אליהם. 

 

הטרמוסטט כרגע נראה שעובד - פרפקט! אז תודה לכל העוזרים בנושא הזה.

 

אני לא מרגיש שום הבדל דרך אגב בנסיעה של הרכב, שום דבר לא רועש ושום דבר לא מרגיש לי לא בסדר - אבל הם יוחלפו ובהקדם האפשרי. 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בבוקר למחורת - לא היו חסרים הרבה מים, פשוט היה צריך להשלים אבל חוסר מתחת למינימום לא היה. 

 

המנוע מתחמם עכשיו בין 3-5 דקות ונשאר יציב, ההבדל העיקרי שאני מרגיש עכשיו הוא שבאמת הרכב עצמו מיד אחרי התנעה קרה - הסרק מתייצב מהר מאוד לפני כן היו קצת רעידות (זניח מאוד) בדקה הראשונה - לא הרגשתי את זה הבוקר. 

 

חוץ מזה לא מרגיש הבדל מהותי אבל מעכשיו בעצם אני מתחיל לעקוב אחרי צריכת הדלק של הרכב לשלושה ארבעה מיכלים הקרובים. 

 

אני כן מתכוון לכתוב מתישהו בזמן הקרוב חוות דעת אחרי תקופת בעלות של כמעט חצי שנה על הרכב אבל אתן אחרי זה עוד רשמים אחרי שאחליף את הבולמים האחוריים. 

 

מעבר לזה כבר ראיתי את הגישה למכסה השמן - את החלפת השמן הבאה אעשה בעצמי (לא, לא הוחלף השמן בביקור אצל גבע - הם אמרו שהשמן שהם שמים הוא 5W30 חצי סינטטי לא טרחו אפילו לציין אם יש תקן מסויים וזה פחות או יותר מה ששמו במוסך בקסם ברכב בטיפול שעשיתי ברכישה). 

 

הגיע השלט הגה למתקן כוסות של JOYING אפרופו - ימתין לרגע המתאים - הייתי בטוח שאזכה לראות את החלק אחרי שלושה חודשי המתנה וואלה הגיע תוך שבועיים וכרגע זה לא על הפרק. 

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המלצה נוספת מאד מאד מומלצת זה לעבור לדלק 98. כן יורגש שיפור מינורי בתגובות אך זה לא העיקר , אלא עצם העובדה שבחום שלנו יהיה לך פחות סיכויים לתיקוני הצתה של מחשב. זה דבר מאד חשוב במנועי טורבו. נכון שזה טיפה יותר יקר אך יש סיכוי שגם יהיה יותר חסכוני כך שזה יתקזז בעלות.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk





  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, titanium75469 כתב:

ממה שאני מכיר, כל שמן מנוע שמתחיל בצמיגות

 

למיצובישי שהיתה לי עוד לפני הדודג' - השמן היה 5W30 חצי סינטטי - וזה המקורי יצרן. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
המלצה נוספת מאד מאד מומלצת זה לעבור לדלק 98. כן יורגש שיפור מינורי בתגובות אך זה לא העיקר , אלא עצם העובדה שבחום שלנו יהיה לך פחות סיכויים לתיקוני הצתה של מחשב. זה דבר מאד חשוב במנועי טורבו. נכון שזה טיפה יותר יקר אך יש סיכוי שגם יהיה יותר חסכוני כך שזה יתקזז בעלות.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk






במנוע הזה אין תיקוני הצתה על 95, אז זה כמו כוסות רוח למת.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...