Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

צריכה לחדש החודש את הביטוח.

יש לי I20 2010, אני נוסעת מעט בין 4000-5000 ק"מ בשנה

מבוטחת היום בפניקס שהיו תמיד הכי זולים ולשמחתי לא נזקקתי לשרותיהם למרות ששמעתי שהשרות שלהם גרוע.

עשיתי הצעות מחיר בליברה והכשרה גו לא יצא זול יותר

יש את הראל סוויץ שמרכיבים רכיב של איתוראן ולפי מספר הק"מ שנוסעים ,משלמים . הם הכי זולים

ניסיתי להשיגם, המון זמן המתנה ונציג שענה בחוצפה וזה מרתיע אותי מעט.

למשהו יש נסיון או שמע עליהם? או הצעה אחרת?

אשמח לשמוע חוות דעתכם.

 

תודה!

פורסם

בשבילי שירות יותר חשוב ממחיר אני אעדיף לשלם יותר ולדעת שכשאצטרך יהיה מי שיענה ויסייע.

אם אני לא טועה גם לשלמה יש את הביטוח לפי קילומטר .

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם

גם בגלל השקט הנפשי וגם בגלל "חוקי מרפי" ממליץ להמשיך בכל זאת בביטוח מלא.

יש כעת חברה יחסית חדשה עם ביטוח אינטרנטי זול משמעותית מכל האחרים WESURE.

חידשתי אצלם במחיר זול משמעותית מכל חברה אחרת, כולל ליברה וכל הישירות למיניהן.

 

https://www.we-sure.co.il/

פורסם
גם בגלל השקט הנפשי וגם בגלל "חוקי מרפי" ממליץ להמשיך בכל זאת בביטוח מלא.

יש כעת חברה יחסית חדשה עם ביטוח אינטרנטי זול משמעותית מכל האחרים WESURE.

חידשתי אצלם במחיר זול משמעותית מכל חברה אחרת, כולל ליברה וכל הישירות למיניהן.

 

https://www.we-sure.co.il/

we sure יצאו לי יותר יקר ממה שאני משלמת היום משום מה

הכי זול זה הראל סוויץ מאחר ואני לא נוסעת הרבהי

×
×
  • תוכן חדש...