Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אתמול, במהלך כל היום, נתקלתי בקושי (שלא אופייני) בהרמת בלם היד בחניה.

לאחר שכבר תכננתי לגשת היום לבדיקה במוסך, בלם היד חזר למצבו הקודם הרגיל ונראה שהכל בסדר.

אציין, שהרכב שבועיים לאחר טיפול שכלל הוספת נוזל בלמים ופתיחה וניקוי של תופי הבלם.

מאז הטיפול ועד אתמול לא חשתי בשום שינוי, והיום בצהריים המצב חזר לקדמותו.

אם זה משנה, במצב רגיל כמו בדרך כלל ברכב שאצלי, ספרתי שידית בלם היד עולה 7 קליקים,

וכשנתקלתי בבעיה, ידית הבלם עלתה בערך 3 קליקים.

ממה יכול הדבר להיגרם והאם נדרשת בדיקה במוסך?

פורד פוקוס (2), 2011, 140 אלף ק"מ.

 

תודה רבה לעונים.

פורסם

ניקוי תופים ? :shock: מישהו כאן יכול להסביר כי לא נתקלתי בזה במהלך 17 שנותי עם רכבים.

או שמחליפים או שחורטים, או שמבצעים את הנאמר כאן (ואולי בזה הכוונה ל "ניקיון") ?

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?64929-%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%98%D7%AA-%D7%A8%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D-(%D7%AA%D7%95%D7%A3)-%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%95%D7%9E%D7%93%D7%95%D7%A2

בכל מקרה,אם התקלה חוזרת,חזור למוסך לבדיקה-בלמים זה עניין בטיחותי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בוצעה פתיחה של התופים ע"מ לראות את מצב הרפידות, ולא נדרשה החלפה. ההליך הוא סך הכל ניקוי אבק הבלמים באמצעות לחץ אוויר.

×
×
  • תוכן חדש...