Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן יש לי יונדאי אלנטרה שנת 2016 בעלת מערכת מולטימדיה אנדרואיד הכל עובד חוץ מדבר אחד שלא מצליח להבין למה. כמובן שהמערכת מחוברת לוייפי במהלך הזמן הזה

ה WAZE במערכת נכנס אבל לא מציג שום מפה וכביכול תקוע מצרף פה תמונות אשמח לעזרה

 

ורציתי לדעת האם קיימת אפשרות לפתיחת המערכת לפלי סטור להורדת אפליקציות?

 

 

 

IMG-2701.jpgIMG-2700.jpg

פורסם

בדרך כלל באנדרואיד אפשר להתקין קבצים ב apk שזה קובץ ההתקנה

יש אתרים בשביל זה ויש את aptoide שזה חנות אפליקציות חלופית.

למה לא עובד? יש GPS? זאת גרסה מעודכנת?

אייל

פורסם

יש לי אותה מערכת.

אשמח גם לעזרה בהתקנת אפליקציות אחרות.

איך עליי להעביר את קבצי ה-apk למערכת?

 

 

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אהלן יש לי יונדאי אלנטרה שנת 2016 בעלת מערכת מולטימדיה אנדרואיד הכל עובד חוץ מדבר אחד שלא מצליח להבין למה. כמובן שהמערכת מחוברת לוייפי במהלך הזמן הזה

ה WAZE במערכת נכנס אבל לא מציג שום מפה וכביכול תקוע מצרף פה תמונות אשמח לעזרה

 

ורציתי לדעת האם קיימת אפשרות לפתיחת המערכת לפלי סטור להורדת אפליקציות?

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]525638[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]525639[/ATTACH]

אתה מהדרום?

ב"ש?

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

  • שנה מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...