Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, יש לי פורד פוקוס 2009,

 

מנוע 2000 עם כ-220,000 קילומטר.

 

בנסיעה מהירה( מעל 80) הרכב רועד ממש חזק, לעיתים מרגיש שהוא הולך להתפרק,

 

הן הרצפה, הן הדוושות והן ההגה

 

הרעידות מתחזקות בדרך כלל עם תאוצה אבל לא משמעותית.

 

החלפתי ציריה שמאלית לפני כחודשיים לאחר שהייתה הרגשה שהרכב הולך להשבר בהאצה,

 

עשיתי איזון גלגלים קדמי שלא עזר.

 

בסרק הרכב רועד מעט - ברמה של "לא נעים" אבל לא קרוב להרגשה שהרכב הולך להתפרק.

 

דבר נוסף הוא שהרעידות בנסיעה לא רציפות. חלק מהנסיעה האוטו יכול לנסוע חלק לחלוטין אבל מדובר בחלק קטן.

 

האוטו קצת רועד בהאצה במהירות נמוכות גם.

 

אשמח לעזרה

 

תודה

פורסם

1. האם הרעידות מתחזקות בלחיצה על דוושת הגז?

2. אם בזמן הרעידות אתה משלב לניוטרל איך זה משפיע על הרעידות?

 

בגדול רעידות בסרק יכולות להיגרם מטורים נמוכים מידיי או בגלל תושבות מנוע עייפות, כמה הטורים עומדים בסרק בדגש על זמן הרעידות?

 

רעידות בנסיעה יכולות להיגרם גם מצמיגים מעוותים (בדר"כ קורה בתוצרת סינית זולה) גלגל/ים עקומים (צורת ביצה) שגם איזון לא יכול לתקן.

 

האם נבדקה הציריה השניה?

 

 

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

פורסם

היי,

 

1. כן, אבל לא משמעותית

2. אם אני משלם בזמן נסיעה לניוטרל אין הבדל. בעמידה יש שיפור קל לטובת הניוטרל.

3. הטורים בסרק בעמידה עומדים על כ-800 סיבובים לדקה.

4. איך יודעים אם הגלגלים עקומים? יש לי חישוקי אלומיניום , אם זה משנה.

5. כן, המוסכניק טען שהן "בסדר"

 

תודה רבה!

פורסם (נערך)

הימור שלי (כתוצאה מתופעה דומה שהייתה לי במונדאו 2.3 - מנוע דומה) התושבת מנוע המרכזית - ההידראולית עשתה את שלה.

 

לי גם היו רעידות ברמה של "עוד שנייה הרכב מתפרק", ורעידות פחות נוראיות בסרק. התושבת הוחלפה במקורית והרעידות נעלמו כליל.

 

אני לא אשכח את זה לעולם, כי זה קרה לי בדרך חזרה הביתה כשקניתי את האוטו. באסה כזאת לא שוכחים לעולם.

 

מרפי עבד שעות נוספות אותו יום. לא היה זכר לזה בבדיקה וגם לא בסיבוב ארוך שעשיתי..

 

תנסה לאתר אותה ולראות האם היא דולפת.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

התושבת הימנית העליונה נושאת עליה את רוב המישקל של המנוע כך שברגע שהשיכוך מצידה בלוי הויברציות יעברו למרכב ואתה תרגיש זאת בתא הנוסעים. קח גק ותמוך אותו עם פלטת עץ מתחת לאגן השמן ותתחיל קצת להעלות את המנוע ותרגיש אם הרעידות פוחתות. אם כן התושבת גמורה.

×
×
  • תוכן חדש...