Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו : BMW 316I

המנוע : 1.6 מוזרק, M40 של BMW

צריכת דלק : סביב ה8 ק"מ לליטר

 

 

הבעיה : אין לי כסף לפרנס תחנת דלק.

 

מה עושים?

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

גם האוטו שלי אוהב דלק,מאוד מאוד אוהב דלק.

אני מציע להקים קבוצת תמיכה לבעלי רכבים שתיינים. :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

אולי נקבל קצת תרומות......

 

 

אגב שלי משום מה לא שתיינית כזו גדולה - היא עושה בין 8-9 ק"מ לליטרף ואני לוחץ די הרבה על הדוושה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
האוטו : BMW 316I

המנוע : 1.6 מוזרק, M40 של BMW

צריכת דלק : סביב ה8 ק"מ לליטר

 

 

הבעיה : אין לי כסף לפרנס תחנת דלק.

 

מה עושים?

 

 

רון.

 

צריכת דלק כפי שציינת לרכב כשלך היא לא רעה בכלל.

אני מתאר לעצמי שלפני שקנית את הרכב ידעת שהוא לא ממש חסכוני בדלק, כן? או שאולי לא...

בכל אופן, הצריכה שציינת נשמעת לי בסדר.

 

ולמתלונני הדלק..

כשהרכב שלכם יעשה 1:5...אולי תהיה לכם זכות לבכות.:twisted:

 

-ארז-

פורסם
האוטו : BMW 316I

המנוע : 1.6 מוזרק, M40 של BMW

צריכת דלק : סביב ה8 ק"מ לליטר

 

 

הבעיה : אין לי כסף לפרנס תחנת דלק.

 

מה עושים?

 

 

רון.

מה אופי הנסיעות שלך בד"כ ?

(מרחק, סגנון נהיגה וכד').

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
האוטו : BMW 316I

המנוע : 1.6 מוזרק, M40 של BMW

צריכת דלק : סביב ה8 ק"מ לליטר

 

 

הבעיה : אין לי כסף לפרנס תחנת דלק.

 

מה עושים?

 

 

רון.

תבדוק את התערובת אוויר/דלק אולי היא עשירה מידי

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

תודה על התגובות המשתתפות בצערי. ציפיתי למשהו יותר פרודקטיבי.

 

לאיציק, אופי הנסיעה? מכיוון שאני עדיין לא מכיר את האוטו - ומכיוון שיישור הקו טרם הושלם, אני נוהג בו בעדינות ראויה.

הרכב הוא ידני, אגב, ולפי תחקורים שעשיתי קודם צריכת הדלק שלו אמורה להיות משמעותית טובה יותר.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
תודה על התגובות המשתתפות בצערי. ציפיתי למשהו יותר פרודקטיבי.

 

לאיציק, אופי הנסיעה? מכיוון שאני עדיין לא מכיר את האוטו - ומכיוון שיישור הקו טרם הושלם, אני נוהג בו בעדינות ראויה.

הרכב הוא ידני, אגב, ולפי תחקורים שעשיתי קודם צריכת הדלק שלו אמורה להיות משמעותית טובה יותר.

 

 

רון.

1.6 ידני מוזרק אכן אמור לספק תצרוכת דלק טובה יותר, הכל שאלה של שידוך נכון בין המנוע והתיבה ביחס למשקל הרכב וכמובן תקינות מערכת ההזרקה (כשבראש ובראשונה לבדוק חיישן למדה).

כמו כן חשוב מאוד לציין שנסיעות קצרות = הרבה דלק ואם בכך עסקינן, 8 קמ לליטר זה נורמלי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...