Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

מתלבט בין קלאסיק 2009 עם מנוע 1600 (וגיר 5 הילוכים פלנטרי ? ) לבין הדור החדש 2010, עם גיר רציף ומנוע 1800

 

האם הדור החדש הוא שדרוג בכל מובן תוך שמירת אמינות ? או שזה כמו הפוקוס 1 נגד הפוקוס 2, שהפוקוס 1 טובה יותר במקרים מסויימים מה2.

 

אהבתי את הפשטות של הפנים של הקלאסיק ואת המחיר שבה היא הולכת.

 

מה דעתכם ?

15 אלף לקלאסיק שמורה או 25 לדור החדש ?

פורסם

שאלה טובה...

הקלאסיק, כפי שציינת, פשוטה ואמינה מאוד.

הדור החדש שמר על רמת אמינות טובה והוסיף ביצועים טובים ואבזור עדיף (מדגם ספורט ומעלה).

הדור החדש משווק משנת 2008 ולכן ניתן לרכוש אחת בפחות מ 25 אש"ח.

כן, הגיר הרציף דורש תחזוקה שמאריכה את חייו.

אישית, הייתי רוכש את הדגם החדש ורק בזכות ביצועיו הטובים לעומת הקלאסיק החלש יחסית.

ממליץ לחפש אחת ממודל 2008/9 כדי להשאיר תקציב ליישור קו ראשוני.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

רק בשביל הבטיחות הייתי מעדיף את הדגם החדש. גם מרחב הפנים יותר טוב, גם הרכב מרגיש יותר חדיש.

הגיר הרציף זאת נקודה חלשה כאשר לא מחליפים נוזל הגיר CVT בזמן או מחליפים לשמן לא מתאים ( מנסים לחסוך כי השמן המקורי מאוד יקר ).

אפשרות נוספת - לקנות את אותו לנסר הדור החדש עם מנוע 1.5 וגיר אוטומטי פלנטרי. זה גם יותר זול/ חדש מאשר הדגם 1.8 וגם מקבלים גיר עם אמינות בסיסית יותר גבוהה.

בקשר לביצועים - הדגם 1.5 דומה ללנסר קלאסיק 1.6. גם הדגם ה 1.8 בתחילת הנסיעה דומה ללנסר קלאסיק בגלל אופי פעולה של הגיר הרציף. בהמשך, כן מרגישים את ה 140 כ"ס של מנוע 1.8. אבל מרגישים גם רעשי מנוע חזק מדי בתוך הרכב.

אגב, גם הגיר האוטומטי הרגיל דורש תחזוקה - אותה החלפת שמן גיר. אבל השמן יותר זול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני די בטוח שלאנסר קלאסיק מגיעה עם גיר אוטומטי 4 הילוכים ולא 5 הילוכים.

בכל אופן, היא די חלשה ולא חסכונית בדלק, אבל גם החדשה יותר עם מנוע 1.8 וגיר רציף לא מאוד חסכונית בדלק ולא מרגישה מאוד חזקה.

למה דווקא לאנסר? מה השיקול?

אם חייב לבחור בכל זאת מבין שתיהן, הייתי בוחר בדור החדש יותר, יותר אבזור, יותר בטיחות, נראית יותר טוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מה השיקול? אמינות גבוהה, רכב נוח, מרווח ובטיחותי במחיר נמוך יותר מאשר קורולה/ מאזדה 3/ סיוויק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

השאלה מופנת לפות"ש, אולי אפשר למצוא רכב אחר שיתאים לדרישות שלו במסגרת התקציב ויענה טוב יותר על הדרישות שלו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אגב, גם סובארו אימפרזה / b3 נמכרת באותה רמת המחירים, במידה וצריך רכב משפחתי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

תודה חברים ! השיקול העיקרי הוא עלויות אחזקה וקלות עבודה. אני לגמרי לא בעמדה כלכלית כרגע לחפש חווית נהיגה, כיף, או תחכום מעבר לבסיס של הבסיס.

רווק, אין צורך ברכב משפחתי ואף אחד לא יסע איתי כמעט אף פעם. אני צריך רכב של 10-25 אלף ש"ח שיחזיק את ה4 שנים עד התייצבות כלכלית והצדקת רכ מודרני ונורמלי בן 3-4.

זה רכב נטו להגיע לעבודה ולחזור, כ20 ק"מ ביום, ונסיעה שבועית אחת בין עירונית. ממוצע שלי הוא כ10K ק"מ בשנה.

 

חשבתי גם על

 

- הונדה ג'אז (אבל אין כאלה יותר מדי למכירה ואין ממה לבחור, אם אני אמתין לג'אז טובה עם ק"מ נמוך אני אחכה עד שנה הבאה)

- טויוטה קורולה 2007 (אבל אין כאלה במצב טוב, יש יותר מיצובושים במצב טוב מאשר הקורולות שכולן שחוטות ביד2)

- הונדה סיוויק - אבל זה רכב משמעותית יותר משוכלל וקצת מסוכן. לדוגמא, אם הכפתור התנעה הזה הולך, זה כבר תיקון בשווי הרכב. כנ"ל לוח שעונים דיגיטלי כוו'.

 

 

ראיתי את הסובארו B3, רכב ממש יפה. פשוט יותר מדי מוסכניקים מקצועיים אמרו לי שהן אוכלות שמן, נהרס בהן ממיר קטליטי וכו' וזה עדיין השקעה של 20 אלף לאחת מושלמת שלא צריכה ישור קו.

עריכה אחרונה על ידי Silencer23
פורסם

אם אין צורך ברכב משפחתי, למה לקנות לאנסר?

ידני בא בחשבון?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

כן, חשבת על משהו ? שים לב שאני לא נכנס בתוך רכב מיני כמו גטס או פיאט- הראש שלי נתקע בגג בתנוחת נהיגה נורמלית. ציינתי ג'אז כי זה הרכב הקטן היחידי שאני נכנס לתוכו. עדיין נראה מצחיק אבל אפשר לשבת.

אני גבוה מאד וכבד מאד.

עריכה אחרונה על ידי Silencer23
פורסם

תחפש לנסר חדשה עם מנוע 1.5 מודל 2011 ונתונים סבירים.

בגבול העליון של התקציב יש אפילו שנתון יותר חדש עם מנוע 1.6 ( עדיף גם מבחינת בידוד רעשים ).

זה יהיה עדיף על דגם 1.8 עם גיר רציף ( משנתון ישן יותר ) מבחינת סבירות לתקלת גיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...