Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי שחייבים לבטל רשיון רכב שנמכר לפירוק.

 

1. האם אפשר לבטל את רישיון הרכב דרך האינטרנט, או שחייבים להגיע פיזית למשרד הרישוי?

2. במידה וחייבים להגיע למשרד הרישוי, חייב לבוא בעל הרכב או שאפשר לבוא עם ייפוי כח + צילום ת.ז.? (הרכב על שם הורה מבוגר שגר במודיעין - אין משרד רישוי באזור)

3. הטסט של הרכב פג בעוד כמה ימים. זה משנה אם עושים ביטול לפני או אחרי? יש סיבה למהר?

4. האם אפשר קודם למכור לפירוק ואז ללכת לבטל את הרשיון הרכב? (כמובן שמוריד את לוחיות הרישוי)

 

תודה

פורסם

1. פיזית בלבד.

2. ייפוי כח ייעודי שאתה מוריד מאתר משרד התחבורה + ת.ז. מקורית של שניכם (לא צילום)

3. לא משנה.

4. כן. קח בחשבון שלא תוכל לבצע העברת בעלות רגילה בדואר (דהיינו לנסיעה) אחרי תום תוקף הטסט, אם במקרה מישהו ירצה לרכוש אותו לנסיעה.

5. ספר איזה רכב ולמה הוא יורד

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

תודה!

מיצובישי לנסר קלאסיק, 2000, היה 3 שנים בהשכרה ומאז במשפחה. אין סיבה מיוחדת להורדה, כל שנה לפני הטסט התלבטתי אם שווה להמשיך, הפעם החלטתי שזהו. במקומו קניתי ניסאן מיקרה 2014 יד שניה (אני השלישי) ב25000, שבינתיים עובד מצוין (גם מבחינת צריכת דלק זה הבדל גדול)

 

במיצובישי אין תקלות רציניות אבל עדיין אין קונים. עכשיו התקשר מישהו שאולי יקנה ב1200 שקל...

רוב המתעניינים ברכב ערבים, לא יודע אם מישראל או מהשטחים. מסקרנות - למי שגר בשטחים, הטסט רלוונטי? יש להם משרד רישוי משלהם?

כנראה הייתי צריך למכור לפני כמה חודשים שיש קצת זמן עד הטסט.

פורסם

לא ניתן להעביר חוקית לשטחים. אלו שקונים לשטחים נוסעים שם ללא רישוי בתוך הכפרים.

כל מי שאתה מוסר לו את הרכב קח ממנו צילום ת.ז. והצהרה חתומה שהוא האחראי והוא יודע שהרכב מבוטל הרישיון. תוכל להחתים אותו על הרישיון המבוטל. שמור 7 שנים לפחות.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
1. פיזית בלבד.

2. ייפוי כח ייעודי שאתה מוריד מאתר משרד התחבורה + ת.ז. מקורית של שניכם (לא צילום)

 

מניסיון כואב - בעל הרכב הרשום חייב להיות נוכח - לא ניתן להוריד מהכביש ללא נוכחות בעל הרכב.

 

1200 ש"ח זה סכום יפה בשביל רכב (כמעט) ללא טסט. לפירוק תקבל חצי מזה במקרה הטוב.

 

פרסם בפייסבוק בפשפשוק רכב - יש שם שוק ער למכוניות כאלה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...