Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

שבוע שעבר שכחתי אורות פנימיים ברכב דלוקים (יונדאי I10 2011)

מאז הרכב לא מניע הכי חלק... אבל מניע.

בדקתי מתח על המצבר, המודד מראה 10.8V.

ניראה שהאלטרנטור תקין, כשהרכב מונע יש מתח של 14.5V-13.5V, תלי כמה צרכנים פועלים ברכב.

השאלה אם כדאי להחליף את המצבר כבר עכשיו או לחכות שרכב יפסיק להניע?

בנוסף ניראה שהנעל כבל של המינוס במצבר גמורה, איפה אני יכול להשיג אחת כזאת?

פורסם

10.8 זו תוצאה נמוכה ולא תקינה.

את הפרט הכי חשוב שכחת לציין. מה תאריך ההרטבה של המצבר? אולי הגיע זמנו.

ואת נעל הקוטב תוכל למצוא בכל חנות חלקי רכב.

פורסם (נערך)

אני לא כל כך בטוח מה התאריך של המצבר... הבעלים הקודם של הרכב קנה אותו, רשום 2013 וחרטו עליו ינואר 16:

IMG_20190604_14224.jpg

עריכה אחרונה על ידי hyundaii10
פורסם

אם לא עשית זאת עד עכשיו, סע עם הרכב בכביש מהיר במשך 20-30 דקות ללא אורות ומזגן ואולי תצליח כך להחיות אותו. זה עבד לי על מצבר בן שנה עם 6V.

פורסם

המצבר יוצר ב2013 וכנראה עבר החיאה ב2016 .

לא הייתי מנסה לשקם שוב אלא להחליף.

חבל לחכות שהמצבר ישבוק חיים. בד"כ זה קורה בזמן הכי לא טוב [emoji6]

נראה גם שקוטבי המצבר לא היו מטופלים.

מומלץ למרוח שכבה עדינה של ווזלין אחת לתקופה על מנת למנוע איכולים.

פורסם

mcaspi עבר יותר משבוע מאז ששכחתי את האורות דלוקים... מאז נסעתי כל יום בכבישים מהירים (40 דקות בממוצע לכל כיוון)

פורסם

כניראה אני אקנה מצבר חדש... מישהו יודע מה הקיבולת של המצבר לרכב הזה?

עכשיו מותקן מצבר 40Ah, העניין שמבחינת המידות נכנסים בעיקר מצברים של 35Ah (לדוגמא startup,varta)

אין בעיה להתקין 35Ah?

×
×
  • תוכן חדש...